Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Rieker kengistä?

Vierailija
18.06.2016 |

Itse olen Riekereiden hamstraaja. Pidän heidän kengistään paljon, mutta negatiivisena puolena he ovat alkaneet käyttää enemmän synteettisiä materiaaleja kuin nahkaa..

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten valikoima iha jees! Löytyy mulle sporttisemmat tossut, pojalle siistimmät pukukengät ja isälläkin taitaa olla jotkut tarrapappakengät. Hintalaatu OK, ainaki miehillä

Vierailija
22/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on ihan kauniita, mut miks niissä kaikissa on se sama hiekan värinen korko?

Kengät hyvät, pohjat rumat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelmajalkoihi nää on oikeestaa ainoita sopivia, ku luita törröttää joka suunnasta ...

N21

Minulla ei luita törrötä, mutta mun jalka on lyhyt ja leveä + jalkaholvi on korkea, joten sopivien kenkien löytäminen on ollut tosi vaikeaa. Riekerit sopii minun jalalleni!

Vierailija
24/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerit ovat enimmäkseen rumia ja jos ne nyt vielä ovat muovisia, niin voi kauhistus!

Gaborilla on kauniita kenkiä. 

Vierailija
25/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiä ainoita, jotka käy mun jalkaan. Ihan kuin jollain mokkasiineilla menisi pehmeästi. Mutta todella harmi noi materiaaalit, Riekerit hikoiluttaa jalkoja ihan törkeästi. Yhdet kengät meni pilalle parissa kuukaudessa :(

Vierailija
26/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jäänyt paha maku suuhun, kun jouduin reklamoimaan kahdet kengät vuoden sisällä, mutta kaveri silti hehkuttaa miten mukavat on lomamatkalla, kun ei rupea jalkoja särkemään.

Itsellä tekisi mieli vielä ostaa, mutten halua joutua pettymään taas.

Vierailija
27/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ja mummomaisia. Ei mulle, vaikka olenkin jo 45 v.

Vierailija
28/47 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerin kiilakorkosandaalit olen ostanut muutama vuosi sitten, aivan ihanan tuntuiset jalassa ja pehmeät, ei tunnu yhtään siltä kuin kävelisi korkokengillä. Onhan noissa vähän tekonahkaakin, mutta pääasiassa kangasta, joten ei haittaa. Eivätkä nuo ainakaan ole mummomaisia nähneetkään. Tosin ostaisin mieluummin "mummokengätkin" kuin jaloilleni epämukavat ja epäterveelliset kengät. :)

Vierailija
29/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataako näitä siis kokeilla ? 

löysin yhdet kivan näköiset ja malliset, mutta tuhlaanko rahani jos satsaan yli 50 kenkiin ?

N22

Vierailija
30/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jalassa, mutta se ulkonäkö😨. Sandaalit menettelee, muista malleista en ole löytänyt mitään mikä miellyttäisi silmää 50 v😊.

Vierailija
31/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 80-vuotias sukulaiseni käyttää niitä, sen ikäisellä näyttävät hyviltä. Itse en voisi todellakaan ostaa. Olen ~40.

Vierailija
32/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei kenkäkaupoissa muuta olekaan kuin tsiljoona erilaista mutta samanlaista Riekerin sandaalia. Osa on päältä jopa ihan hyvännäköisiä, mutta sitten pohja ja korko on kummallinen. Sovitan kuitenkin ja totean aina että ovat liian väljät mun lituskaiseen lättäjalkaani.

Mutta yhdet ruskeat nupukkinahkaiset Riekerin tennarit mulla on käytössä ja ne ovat hyvät jalkaan, kunnes alkavat aina vähän ajan päästä kalvaa jalkapöydän kohdalta. Ostin ne muutama vuosi sitten kun ajattelin että kai tällaisella nuorella ihmisellä nyt tennarit pitää olla.

Vierailija
33/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä nyt on joka lähtöön, jotkut nuorekkaampia ja toiset sitten mummokenkiä. Joskus jopa yllättyy iloisesti, että ai nämä hyvännäköiset kegät ovat Riekerin. Tosin silloin ne ei yleensä ole hyvät mun jalkaan. Lyhyt, leveä ja korkea holvi niin kuin yhdellä toisellakin kommentoijalla. 

Mulla on selkä ja jalkavikaa, ja Rieker on yks ja harva merkki mitä pystyn käyttämään. Kyllähän se minua ottaa aivoon, mutta nykyisin niillä on nuorekkaammankin näköisiä kenkiä. Tosin laatu ei ole niin hyvä kuin toivoisin.

Vierailija
34/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä. Rumia ja useimmiten keinomateriaalia. Meillä yksi suosituimmista merkeistä, en kyllä ymmärrä miksi. Järkyttävän tanttamaisia ja epänaisellisia, muutama malli ihan ok. Suomalaiset naiset tykkää just sellaisista kengistä. Jokainen ostakoon mitä haluaa...

T. Myyjä

Vierailija
35/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia kuviksenopen tai lastentarhanopen kenkiä. Rumia minusta.

Tämä. Riekerin kengät punaiseksi hiuksensa värjäävä lto yhdistää Gudrun Sjödenin ja Desiqualin vaatteisiin. Koruina on värikkäitä muovista tehtyjä karkkinauhoja.

Vierailija
36/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä tekonahkaisia kenkiä. Ne on kylmät talvella, ja hiostavat kesällä. Lisäksi hankaavat kun eivät muotoudu jalkaan kuten nahkaiset. Lähes kaikki Riekerit on tekonahkaa, ylihinnoiteltua p*skaa. Rumiakin suurin osa.

Niin että sun mukavuuden takia pitää tappaa eläimiä! Hieno ihminen kyl oot ei voi muuta sanoa...

Provohan tämä on, mutta kerrotaan nyt kuitenkin, että kenkänahka ja muu eläinkunnan tuote on lihan vuoksi teurastettujen eläinten sivutuote, turkikset ovat poikkeus. Näin pääsääntöisesti, poikkeuksia on toki, mutta ovat hyvin pieni osa kokonaisuutta.

Vierailija
37/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää ovatko ne mielestäni rumia vai sittenkin hienoja. Ehkä ne ovat niin omituisen rumia että se hämää. Ehkä en vaan ole kohderyhmää (mikä se sitten onkaan).

Vierailija
38/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman rumia

39/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet Riekerin lättäpohjaiset sandaalit, yhdet kiilakorolliset sandaalit, yhdet korolliset sandaalit ja yhdet lättäpohjaiset, kärjestä umpinaiset "sandaalit".

Kaikki äärettömän mukavia jalkaan, mutta osa kengistä tosiaan keinonahkaa ja hiostaa. Menettelee, jos lämpöä on alle 25, mutta täällä kesäaikaan se todella harvoin jää siihen. Vähän ottaa päähän, kun muuten olisivat tosi hyviä pidempäänkin kävelyyn, mutta sitten hiostavat. Ensimmäiset kaksi Rieker-pariani ostin kuukauden reppureissulle, kun piti pärjätä vaihtelevissa oloissa vähillä kengillä, joilla on hyvä kävellä. Toiset niistä olivat aitoa nahkaa, toiset kangasta. Olivat (ovat edelleen) aivan _loistavat_ ja jäin koukkuun. Myöhemmin haksahdin tekonahkaisiin ja se oli virhe.

Ulkonäkö vaihtelee merkillä huomattavan paljon. Osa on tosi mummomaisia ja just niitä "lastentarhanopettajakenkiä", mutta sitten joukossa on tosi kivojakin. Joskus ihmiset pysäyttävät esim kaupassa ja kehuvat kenkiäni, ja kysyvät mistä olen ostanut ne. Ilmeisesti noita Riekereitä ei ole Yhdysvalloissa ainakaan ihan joka nurkalla saatavilla. Oma kokoelmani on kerääntynyt viimeisen viiden vuoden kuluessa, kaikki ostettu Suomesta. Omasta mielestäni kaikki minun Riekerini ovat tosi kivan näköisiä ja nuorekkaita.

Vierailija
40/47 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni heti toisiksi parhaat Kuomien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan