Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva bloggaajan saatava vauva hinnalla millä hyvänsä

Vierailija
18.06.2016 |

Toiveena vauva bloggaajan saatava vauva hinnalla millä hyvänsä.
Uutta postausta pukkaa.
Mitäköhän tällä kertaa.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko N joku stalkkeri.... no ymmärrän että jäi nakertaa kun menetti M. Olihan M hyvä mies ja makupala... kaikkensa se kestää.

Vierailija
82/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 10.40

.

-"Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi21. elokuuta 2016 klo 22.05

Voihan sitä kokeilla mutta jos ovulaatio on tapahtunut tänään, niin huomenna on kyllä jo aika myöhäistä. Munasolun elinikä on noin 24 tuntia ja siittiöiden kapasitaatio ja matka munasolun luo kestää kuitenkin jonkin aikaa.

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 7.11

Voi paska. En mä oo tätä ees miettiny nyt luovuttajan kanssa. Et vois alkaa laittaa sitä tavaraa jo aikasemmi :D

Vastaa

Anonyymi21. elokuuta 2016 klo 22.40

Luulis sun tietävän.. "munasolu voi hedelmöittyä 24 h tunnin kuluessa irtoamisesta"

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 7.12

Miks mun pitäis tietää ? :D

Anonyymi22. elokuuta 2016 klo 9.01

En ole tuo aiempi ano, mutta luulisi sinun noin pitkän lapsettomuustaipaleen jälkeen tietävän. Kuitenkin yksi oleellisempia tietoja raskauden yrittämisessä.

Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?

Vastaa

Anonyymi21. elokuuta 2016 klo 22.48

On.

Vastaa

Anonyymi21. elokuuta 2016 klo 23.38

Ei välttämättä, tosin parashan olis että ne olis valmiina jo odottamassa.

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 7.12

Nojoooo ! Ens kierros pitää kyl laittaa tavaraa sisää jo etukäteen :)

Vastaa

K22. elokuuta 2016 klo 10.48

Munasolun irtoamosen piirittäminen ennen ja jälkeen pari päivää. Ja varsinkin ennen. Se on tärkeätä :) tosin ite en ikinä oo saanu kiinni ovulaatiota.

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 14.45

Nojooo. Tää kierto meni nyt aivan pielee ku olin laskenu kierron päivät ihan väärin ja jo heittämäs hanskoi tiskii ettei ovista täs kierros tapahdu :D siks jäi noi ennen päivät välistä :(

Vastaa

Anonyymi22. elokuuta 2016 klo 11.45

Jos luovuttajan kanssa on vaikea löytää ajankohtaa että kummallekin sopii "tavara sisään" -homma, niin itse laittaisin vaikka pari päivää ennen ovulaatiota :) siellä siittiöt sitten olisivat jo valmiina. Munasolun elinkaarikin on yksilöllistä, ja on mahdollista että munasolu elää 12-24 tuntia. Eli seuraavana päivänä voi tosiaan olla jo liian myöhäistä. Mun mies on reissuhommissa ja seksin ajoittaminen on välillä vaikeaa, meillä tärppäsi nykyinen raskaus yhdestä yhdynnästä, joka oli ajoitettu päivää ennen ovulaatiota. Kun tekin saatte ajankohdat kohdilleen niin voi hyvin olla että teillä tärppää luomusti! Tsemppiä Noora! :)

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 14.46

Kiitos! :)

Kirjotinki tohon edelliseen kommenttiin, että mokailin ite vähän tässä kierrossa. Sovittiin jo luovuttajan kanssa et ens kierrossa laitetaan joka toinen päivä tavaraa sisää heti ku menkat loppuu :D

Anonyymi22. elokuuta 2016 klo 16.49

Mä en taas tota suosittelisi, sillä sperma alkaa olla "tyhjää täynnä", jos noin usein pusseja tyhjennellään ;D Sen takiahan ennen sperman luovutustakin pitää olla jokin aika "lakossa", jotta siinä olisi mahdollisimman paljon siittiöitä. Vasta siinä vaiheessa, kun ovistikun viiva alkaa tummumaan, on varmaan ihan hyvä laittaa tavaraa sisään ekan kerran. Itselläni on homma hoidettu samana (aamu)päivänä, kun ovistikku on aamulla ekan kerran näyttänyt positiivista ja kaksi lasta on saanut näin alkunsa. Luulen, että esim. seuraavana päivänä olisi ollut jo liian myöhäistä. Meillä siis yksi yritys/kierto on riittänyt. Se oikean ajoituksen löytäminen on vaan niin tarkkaa puuhaa! :)

Vastaa

Anonyymi22. elokuuta 2016 klo 11.53

Minä vuonna oot syntyny?

Vastaa

Vastaukset

Toiveena vauva.22. elokuuta 2016 klo 14.46

Mä oon -92. Luovuttajasta en kerro muuta kun että on vanhempi kun minä :)

Vierailija
84/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogissa näkyy uusi tatuointi. Ihan kiva.

Vierailija
85/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

-"Ööö joo? Mä oon ollu lapsettomuus ajan parisuhteessa jossa oli säännöllinen seksi joten ei ollu nii sekunnilleen koska nussi. Ja viimeset kaks vuotta meni hoidoissa joissa ei todellakaan tarvinnu miettii ite mitää yhdynnän ajankohtaa... En mä varmaan kysyis asiaa jos tietäisin?"

Ai ne ihan nussikin. Mä kun luin blogista tai jostain, että kun hän itse nukkui kuorsas sängyssä, niin äijä pelasi taskubiljardia myöhään ja tuli sit ruiskauttaa ne sisään. Jep, jep.

Vierailija
86/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Oikeesti?

Vierailija
87/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ai ne ihan nussikin. Mä kun luin blogista tai jostain, että kun hän itse nukkui kuorsas sängyssä, niin äijä pelasi taskubiljardia myöhään ja tuli sit ruiskauttaa ne sisään. Jep, jep.

Haha 😂

Vierailija
88/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kun uskoo

Vierailija
89/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän todellakin lähihoitaja?

Vierailija
90/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut blogia ja välillä tuntuu että se ei ole totta ja Noora on vain keksitty hahmo. Tunteeko/tietääkö joku onko hän oikeasti olemassa. Aivan uskomatonta luettavaa kuvineen ja kaikkineen

Vierailija
91/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän todellakin lähihoitaja?

Blogissa oli että koulut edelleen kesken... Silti tekee lähihoitajan hommia.

Mieluusti uskoisi että keksitty koko hahmo mutta facebook sivut on olemassa kavereineen ja blogissa/instassa kuvia veljestä, kummilapsista yms...

Vierailija
92/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut blogia ja välillä tuntuu että se ei ole totta ja Noora on vain keksitty hahmo. Tunteeko/tietääkö joku onko hän oikeasti olemassa. Aivan uskomatonta luettavaa kuvineen ja kaikkineen

Vanha koulukaveri vuooosien takaa. Kärsi jo silloin mt-ongelmista.

Vierailija
93/111 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:n uusi on ilmeisesti joku blogin lukija? Itse tosin väitti ettei edes tiennyt blogista kun alkoi olemaan M:n kanssa. Tiedä sitten.

Vierailija
94/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M:n uusi on ilmeisesti joku blogin lukija? Itse tosin väitti ettei edes tiennyt blogista kun alkoi olemaan M:n kanssa. Tiedä sitten.

Kuka hän (uusi nainen) on ?

Vierailija
95/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantai 29. elokuuta 2016

Kommenttien esto

Tiedättekö miten raivostuttavaa on kun elämässä ei oo mitään suurempia murheita enää ollenkaan. Kaikki on ok mutta kun blogiin sattuu kirjoittamaan ihan mitä vain niin tietää, että sillä tekstillä saat paskan mielen itsellesi vaikka olisit kirjoittanut päivän säästä.

En tiedä miten tätä blogia lukee kaikki mutrunaamat, jolle voisin näyttää vain keskisormea. Annan teille pienen vinkin, yrittäkää löytää elämästä edes jotain pientä positiivista niin jaksattekin tekin paremmin? ;)

Ja sulle jonka takia kommenttien estoon lopulta päädyin. Mun mielestä on aivan helvetin törkeetä tulla sanomaan ihmiselle joka taistelee itsetuhoisuutta vastaan, että olisin leikkinyt itsemurhayrityksillä.

Mistä sä tiedät, etten ole yrittänyt itsemurhaa eron jälkeen? En nykyisin hirveästi blogiin kirjoita mitään pintaa syvällisempiä asioita koska tätä lukee niin moni just sun kaltanen idiootti.

Ihan yleisellä tasolla mun mielestä on todella loukkaavaa tulla väittämään asioita joista ei tiedä oikeasti yhtään mitään.

Vaikka olisin vaan pelleillyt itsemurhayrityksille niin ei kai sekään normaalia oo? Ja kertoo, että joku on pielessä? Vai onko normaalia ottaa huvinvuoks kaks purkillista lääkkeitä? Ilman minkäänlaista syytä? Niimpä, sitä minäkin...

Oon taas ihan helvetin väsynyt tähän blogihommaan. Ei täältä satele muuta kun paskaa. Ei tulis enää mieleenkään kertoa mitään vakavampaa asiaa tai mitään muuta kuin yleisiä kuulumisia vaikka niissä kuulumisissakin on aina jotain vikaa.. En tiedä miten ennen uskalsin kertoa elämästäni niin avoimesti?

Taidan ottaa pienen etäisyyden tähän hommaan ja elää täällä kuplassani, jossa pidän ihmisiä kiltteinä ja ajattelevaisina tyyppeinä. Onko ihmiset sitten niin pelkureita, ettei kasvotusten uskalla tulla laukomaan tällästä paskaa mitä täältä blogissa saa kuulla päivästä toiseen? Vai miten just tänne blogiin on eksynyt kaikki puupäät?

Anteeksi kielenkäyttöni. Mutta täältä pesee nyt samalla mitalla mitä mä saan ite kuulla päivästä toiseen. Nyt katkes taas tän kärsivällisyys. 👍🏻

Kaikesta huolimatta ihanaa viikkoa ja palataan asiaan kun jaksan taas kuunella tätä paskaa ! ;)

Vierailija
96/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siellä ollaan taas ottamassa/pitämässä blogihiljaisuutta ja moneskohan kerta jo tässä lyhyen ajan sisällä?! :D

Vierailija
97/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä vuodatus 😂

Vierailija
98/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan en koskaan joudu hoidettavakseen tai kukaan läheiseni.

Täysin tasapainoon ihminen, ei sovi ainakaan hoitoalalla eikä päiväkotiin, itse asiassa ei mihinkään duuniin jossa muita

Kuin tuuliviiri, tänään tätä, huomenna toista. Toivon mukaan ei tule raskaaksi. Pääkoppa ensin kuntoon, tosin epävakainen ei parane koskaan

Vierailija
99/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon draama draamakuningatar.

Vierailija
100/111 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä synnyttää nooralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi