Toiveena vauva bloggaajan saatava vauva hinnalla millä hyvänsä
Toiveena vauva bloggaajan saatava vauva hinnalla millä hyvänsä.
Uutta postausta pukkaa.
Mitäköhän tällä kertaa.
Kommentit (111)
Noora oli kuulemma jo kirjoittanut uuden päivityksen jonka sitten poisti. Sanoi menevänsä uudelle klinikalle missä taustoista ei tiedetä.
Eniten tässä ihmisessä rassaa puhdas epäjohdonmukaisuus.
Hän saa toivoa toisille jopa lapsen menetystä, mutta jos joku toivoi ettei hän saa lasta niin kauhea nillittäminen kuin mikäkin..?
Häijy.
Vierailija kirjoitti:
Noora oli kuulemma jo kirjoittanut uuden päivityksen jonka sitten poisti. Sanoi menevänsä uudelle klinikalle missä taustoista ei tiedetä.
Eniten tässä ihmisessä rassaa puhdas epäjohdonmukaisuus.
Hän saa toivoa toisille jopa lapsen menetystä, mutta jos joku toivoi ettei hän saa lasta niin kauhea nillittäminen kuin mikäkin..?
Häijy.
Jep, ristiriitoja täynnä tuo blogi.
Otteita siitä poistetusta päivityksestä:
"Sitten kävin klinikalla. Ja pakko kiittää sitä lehmää, joka laittoi viestiä kuinka oli ilmaissut klinikalleni, kuinka aikoo viedä asian eteenpäin jos mulle hoitoja tehdään. Sun ansiosta ei hoitoja tehdä ja voit olla varma, että käytän jokaisen vapaan minuttini, että saan henkilöllisyytesi kaivettua. Ei voi muuta sanoa, että olet ihan saatanan iso kusipää."
"Minä jatkan matkaani toiselle klinialle, jossa ei mun menneisyydestä tiedetä mitään. Niinkun nyt on nähty niin ei kannata olla rehellinen missään asiassa, koska sitä käytetään jossain vaiheessa kuitenkin sua vastaan."
Uusin IG maisemakuva:
"Tultiin koirien kanssa ihastelemaan maisemia ja vuodattamaan muutama pettymyksen kyynel tätä elämää kohtaan."
Siis koko ajan itkeä pillittää ja voivottelee tätä elämää?!
Asiat voisi olla pahemminkin. Olisi kiitollinen elämästä.
mä aion itkeä myös kun tänään oli sadepäivä ja koska ruoka on niin kallista ruokakaupassa.byäääää.
N:lle voisin sanoa, että Elämä on.
Siis hän on yrittänyt kuusi vuotta lasta ja on vasta 23-24v. Eikö voisi välillä keskittyä johonkin muuhun? Selvittää vähän päätä ja yrittää sitten uudelleen?
Mikä hänellä on lapsettomuuden syynä? Siis onko jotain geneettistä/elimellistä ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis hän on yrittänyt kuusi vuotta lasta ja on vasta 23-24v. Eikö voisi välillä keskittyä johonkin muuhun? Selvittää vähän päätä ja yrittää sitten uudelleen?
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänellä on lapsettomuuden syynä? Siis onko jotain geneettistä/elimellistä ongelmaa?
Veikkaan ylipainoa. Mutta en toki tiedä syytä.
Itkupotku raivaritko se on taas saanut? "Yllätys"
Onko todellakin ollut joku PT kuvioissa mukana? Miksiköhän ei enää noudata PT:n ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Onko todellakin ollut joku PT kuvioissa mukana? Miksiköhän ei enää noudata PT:n ohjeita.
PT:llä taisi olla liian järkevät ohjeet, kuten että pitäisi pitää 6-12kk tauko hoidoista että ehtisi saavuttaa ensin normaalipainon. Ei myöskään tarjonnut mitään nopeita pussidieettejä.
_Sunnuntai 30. marraskuuta 2014_
Marraskuun viimeinen
Kaikki oli viikon alussa hyvin, ehkä liiankin hyvin. Tein koulujuttuja, odotin pt:n tapaamista, olin pirteänä ja hyvällä mielellä töissä. Lapsettomuus oli jossain taka alalla kunnes perjantaina iltavuorossa, esimies päätti kysyä tulevaisuuden suunnitelmia kesken kahvitauon. Samantien kyyneleet nousivat silmiin ja alkoivat vuotamaan pitkin poskia, en pystynyt lopettamaan enkä hillitsemään itkua ollenkaan. Esimies pahoitteli, että sai minut itkemään. Kaikki pöydässä istuvat, joita oli meidän lisäksi muutama tiesi lapsettomuudestamme ja hoidoista joten kaikki taisi ymmärtää miksi aloin itkemään, paitsi minä itse. Puheenaihe vaihtui samantien muuhun aiheisiin ja sain itseni kasattua.
Tuosta perjantaisesta itkukohtauksesta asti hermot ovat olleet älyttömän kireällä ja itku herkillä. Voisin itkeä ihan mistä vain ja koko ajan. Lisäksi jatkuva väsymys on vaivannut nyt muutaman päivän, joka sekin saa mielen herkemmäksi.
Olen yrittänyt keksiä mikä mielen saa taas tälläiseksi koska nyt ei pitäisi olla mitään syytä sille, en keksi muuta kuin alkavat kuukautiset. Vuoto pitäisi alkuviikosta alkaa jolloin pitäisi klinikalle soittaa. Pelkään, jos siirtoon asti päästään nyt tässä tulevassa kierrossa, että jämähdän piinapäiviksi taas kotiin neljän seinän sisälle ja romahdan negatiivisen testin jälkeen. Ehkä tällä kertaa niin ei kerkiä tapahtua koska koulu juttuja on paljon ja haluan kursseja suorittaa hyvää tahtia, joten mikään muutaman viikon masis tauko ei nyt sovi aikatauluuni.
Hieman jäin pohtimaan pt:n sanoja hoitotauosta. Hän kannatti sitä, että vedettäisiin puoli vuotta täysillä niin, että saavuttaisin normaalipainon jonka jälkeen jatkaisin hoitoja.
En vielä pysty päättämään, että jättäisin hoidot tauolle. Aluksi vastustin ajatusta täysin mutta nyt jo ajatus tuntuu ihan hyvältä. Saa nähdä mitä käy. Onhan se totta, että hoidot hidastavat laihdutusta jonkin verran varsinkin jos munasolujen kasvattelu turvottaa yhtä pahasti kuin viimeksi eikä liikkumaan pysty.
Lisäksi puolessa vuodessa saisi maksettua hoidoista kertynyttä maksua pois ja ehkä hieman jopa säästämään seuraavaan.
......
Itkukohtauksia riittää.
torstai 27. marraskuuta 2014 "Olen käynyt monella eri psykologeilla ja mielenterveyshoitajailla masennukseni aikana. Käynnit ovat kuitenkin loppuneet, kun he eivät ole tuntuneet siltä, että heille voisi elämästään kertoa avoimesti kaikkea. Entinen mielenterveyshoitajani raskaana ollessani epäili, etten pärjäisi synnytettyä lapsen kanssa ilman ulkopuolista apua koska olin ollut niin kauan masentunut".
Entinen hoitajasi oli/on aivan oikeassa. Kuuntele vain hänen sanojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ylipainoa. Mutta en toki tiedä syytä.
Minä veikkaisin lääkkeitä. Ilmeisesti aika vahva lääkitys ollut jo vuosien ajan.
Minkä ikäinen N on? Minä vuonna siis syntynyt?
Bittiavaruudessa.