Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä häkelsi minut totaalisesti ja tarina on aivan tosi.

Vierailija
18.06.2016 |

Olen keski-ikäinen nainen ja muutama vuosi sitten olin englanninkielenkurssilla, siellä kurssilla istui minun edessä samanikäinen mies kuin minä ja miehen vierellä hänen 17vuotias sukulaispoikansa. Jouduin tekemään näiden "poikien" kanssa ryhmätöitä useasti ja he molemmat ihastuivat totaalisesti minuun, se 17 vuotias erityisesti!!!??? "Pojat" kääntyivät jatkuvasti minuun puoleen ja kun opettaja sanoi että kootkaa nyt pieni ryhmä, niin nämä herrat kiireen vilkkaa siirsivät pöytänsä ja tuolinsa minun viereen ja varsinkin tämä nuori herra tuijotti minua koko ajan ja suoraan sanottuna flirttaili minun kanssa. Saavuin monesti vähän myöhässä tunneille ja näin kuinka tämän pojan katse kirkastui heti kun näki minut ja huomasin sen eleistä että oli minuun ihastunut. Minulla synkkasi kyllä hyvin näiden herrojen kanssa, mutta tuo nuoren miehen ihastuminen itseeni kyllä häkelsi paljon ja jouduin todella ymmälleni, en tiennyt miten suhtautua koko asiaan. Itse olen onnelliseti naimisissa ja en ole koskaan ajatellutkaan mitään suhdetta kehenkään ja en myöskään näihin herroihin. Kävin pari vuotta näillä kielikursseilla ja sitten muutettiin pois paikkakunnalta, mutta tämä asia muistuu silloin tällöin mieleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepäs oli tarina kerrassaan.

Vierailija
2/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kohdata tämän nuoren miehen nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö tällaista sormi reikään elettä.

Vierailija
4/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Vierailija
5/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ainutkertaista. Uskomatonta.

Vierailija
6/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kohdata tämän nuoren miehen nyt?

En. Itse en ihastunut häneen, oli vain kurssikaveri. Hieno nuori mies oli kaikinpuolin.

Ap.

Vierailija
7/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vahvasti keski-ikäinen kävin iltalukiossa kielitunneilla pari vuotta, lähes pari kymmentä vuotta nuorempi mies opettaja oli aina erityisen iloinen kun tulin paikalle, varmaan hänkin oli minuun ihastunut kun niin halukkaasti jäi tunnin jälkeenkin juttelemaan.

No, oikeasti hän taisi olla ihastunut yhden oppilaan aitoon intoon oppia kieltä, joka tuntui olevan pakkopullaa nuorille yo-tulosten parantajille.

Vierailija
8/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta tarinasta. Kerran minulle kävi niin, että vanha mies katsoi minua silmiin ruokalassa.

Vierailija
9/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkelsi??? Never heard.

Vierailija
10/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit testannut englannin oppeja "Fuck fuck"?

Vierailija
11/11 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkelsi??? Never heard.

Häkellyin ja hämmennyin. 

Ap.