Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tähän ketjuun texti viestejä joita voin laittaa avomiehelleni joka ei..

Vierailija
26.02.2006 |

.. ole pe. yön jälkeen ilmoittanut itsestään hajotettuaan kotona tavaroita.. en ole itsekkään ottanut häneen yhteyttä mutta tiedän missä hän tällähetkellä on,, hän on viimeksi kesällä tehnyt tällaisen omasta mielestään katoamistempun ja juo silloin kuin sieni.. (eikä juo siksi etteikö pääse mihinkään.. käy minun ja myös kavereidensa kanssa baareissa silloin tällöin.. ja muuten meillä suhde toimii.. )olisin jollain vähän v.mäisellä viestillä voinut pukata.. =) jos tuleee jotain mieleen.. ilmoitelkaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuosta suhteesta tulee vielä todella hyvä. kannattaajo sitä avioliittoa suunnitella.

Vierailija
2/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kiitos rakas ihanasta viikonlopusta. Otetaanhan pian uusiksi?" Oisko toi tarpeeks veemäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit viedä vielä ehjät tavarasi pois viikon loppuun mennessä. Hasta la vista, baby!

Vierailija
4/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei viestittely vie asiaanne kuin huonompaan suuntaan. Sinuna en olisi missään yhteydessä nyt, vaan odottaisit kun mies palaa kotiin. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kun itsestäsi ei kuulu mitään, alkaa pikkuhiljaa toinenkin miettiä missä mennään..

Mieti valmiiksi, mitä haluat suhteeltanne ja ilmoita asiasta päättäväisesti. Jos sanot esim. että lähdet kävelemään/heität miehen ulos, niin toteuta se myös. Jos annat periksi, ei hän enää koskaan usko vastaavassa tilanteessa mitä uhkailet.

Jos tilanne ei ole näin epätoivoinen, rehellinen keskustelu molempien odotuksista elämästään olisi paikallaan. Oletko miettinyt, olisiko miehelläsi alkoholiongelma? Käytös kuulostaa siltä. Tiedäthän, ettei kännissä olevalle miehelle kannata puhua mitään ennen kuin on selvinnyt. Hän kääntää asiat varmasti sinun syyksesi. Jos tunnet, että asia koskettaa teitä, ota yhteys A-klinikkaan ja pyydä tarkempia neuvoja sieltä.

Vierailija
5/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on mennyt illalla kotiin.. itse olen " evakossa" siskoni luona ja meinasin etten mene kotiin ennenkuin hän on ilmoittanut itsestään.. mutta eipä ole soitellut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme