Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat ja tolkuton syömishimo

Vierailija
18.06.2016 |

Niin ärsyttävää.. eivät ole siis vielä alkaneet,, mutta tämä on tuttu kuvio ennen kuukautisia. Nyt vain pistää päätä tiukille, kun olen kk verran tarkkaillut syömisiä ja meinaa nyt tulla himo sortua. Herkkupäiviäkin sisältynyt matkaan. Kaloreita tähän aikaan jo 1700 ja monta päivää menty nyt yli 2000 jo muutenkin :( niin sama edessä, mutta toisaalta jos nyt sen vuoksi heittäisi niin hanskat tiskiin niin ne ahmitut kalorit huomenna vasta ärsyttäiaikin. Olen siis lyhyt nainen ja tällainen 2000 ei ole mulle enää mikään laihdutuspäivä.

Niin kovasti turvottaakin että nyt kyllä koetellaan. Vertaistukea tms? Menen tästä nyt kehittämään kupillisen kuumaa niin hetkeksi mieli rauhoittuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, ei haittaa yhtään koska se menee kyllä muutamassa päivässä ohi. Ihan ok välillä tankata vaikka ne päivät onkin pallomaha.

Vierailija
2/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.. Varsinkin suklaata syön joka päivä menkkojen aikaan 😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mäkin syön ihan hirveästi ne pari-kolme päivää, mutta eipä ne juuri painossa näy. Älä ressaa

Vierailija
4/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet syönyt? Kun mulle tulee tuo, menen ravintolaan kunnon pihville ja sitten nälkä loppuu. Jos vaan närppisin, joutuisin puputtamaan koko ajan.

Vierailija
5/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä sinänsä haittaisi, mutten haluaisi nyt plussata aivan joka grammaa takaisin, minkä hädin tuskin saanut pudotettua... nyt jo paino jummannut yli viikon :(( plussaa toki nämä nesteet tuonut.. olo kuin raskaana tai kamalan aamiaisen jälkeen.

Olen tänään syönyt ihan normaalisti aamupalan, töissä kunnon lounaan, jo siis aamupäivällä syömiset kyllä hoidettu..

Hoohoijaa,. Olo siis sellainen , että maha tyyliin poksahtaa, mutta silti en saa mielenrauhaa. Niin lähellä että heittää ne hanskat tiskiin tänään, kun tietää, että tämä pvä silti plussataann:((

Menkat, niin toivon että alkaisitte pian!!!:D

Vierailija
6/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Minä syön kaksi viikkoa ennen kuukaitisia kuin hevonen. En mitään herkkuja vaan ihan ruokaa. Ja ihan valtavia määriä ja jatkuvasti. Silti minulla on nälkä!

Vastaavasti istun paskalla noin 7 kertaa päivässä.

Henkisestä tilasta ja rintojen kipeytymisestä räjähdyspisteeseen en edes jaksa tähän ketjuun kirjoittaa. :(

Vierailija
7/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti. Minä syön kaksi viikkoa ennen kuukaitisia kuin hevonen. En mitään herkkuja vaan ihan ruokaa. Ja ihan valtavia määriä ja jatkuvasti. Silti minulla on nälkä!

Vastaavasti istun paskalla noin 7 kertaa päivässä.

Henkisestä tilasta ja rintojen kipeytymisestä räjähdyspisteeseen en edes jaksa tähän ketjuun kirjoittaa. :(

kuukautisia*

Vierailija
8/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoutta

Vierailija
9/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruitko??

Vierailija
10/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkoutta

Mitä ihmeen heikkoutta, se on luonnon oma kikka pitää naisen kroppa tasapainossa, muuten naiset kuolisivat anemiaan.

Ihan samalla tavalla ruokahalu lisääntyy raskauden ja imetyksen aikana.

Vierailija
11/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kroppa ap. ei saa ylimääräistä tankkausta, niin menkat voi jäädä kokonaan pois ja hormonitoiminta voi häiriintyä.

Vierailija
12/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään vähä reilummin niinkuin aiempinakin päivinä. Mutta joo selkeästi kroppa ns vaatii tätä kuukausittain useilla meillä.

Ap

Vierailija
13/14 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute. Ferriitti oli 30. Nyt 100 ja syömishimo katosi kokonaan.

Vierailija
14/14 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo se veri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan