Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällä saattaa olla kolmet deitit viikossa, joista ehkä yksi sisältää seksiä

:( :( :(
18.06.2016 |

Puhuu vaan näistä eikä ymmärrä, että miten se raastaa, kun itsellä ei ole ensimmäistäkään vaan kaikki keinot on käyty läpiä pois lukien kyltti, missä lukee, että ilmaista pesää. Ethän sinä ole tällainen, jonka pitää hieroa menestystään toisen kasvoihin. En tiedä olisiko sitten parempi olla kokonaan yksin, ei miehiä eikä naisia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ns. tinderhoro?

Vierailija
2/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ja anna toisten elää. Joillakin vaan on enemmän vientiä. Syitä on monia. Ulkonäön lisäksi esimerkiksi sosiaalinen luonne. Itse et ole tosi ystävä, kun et toisen menestystä miesmarkkinoilla kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu?

Ystäväsi ei ole niin kranttu. 

Jos kolme miestä tapaa viikkoon niin on ihan turha väittää, että ne olisi kaikki mitään hunkseja tai miljonääripalloilijoita ekan viikon tai parin jälkeen. 

Sinun pitää miettiä haluatko panostaa määrään vai laatuun. 

Vierailija
4/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollainen treffi- ja seksitahti aina vieraiden kanssa myös kuluttavaa. Vie aikaa. Itsetuntoa niillä ei ainakaan pönkitetä. Lisäksi Suomi on aika pieni maa. Äkkiä menee maine pienissä piireissä, jos jakaa heti. Kyllä ne miehetkin osaavat noista juoruta.

Vierailija
5/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista. Tasoja ei ole olemassa. Markkina-arvoteoria on kuraa. Kaikki ihmiset on yhtä haluttuja. Valehtelet!!!

T: Av-mamma

Vierailija
6/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Rumat, lihavat tai muuten vaan poikkeavat sanovat, ettei tasoja ole. Tietysti on.

Vierailija
7/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ystäväsikään vika on. Jos olet niin mustis kaverista niin kysy vinkkejä mistä hän löytää niitä.

Vierailija
8/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( :( :( kirjoitti:

Puhuu vaan näistä eikä ymmärrä, että miten se raastaa, kun itsellä ei ole ensimmäistäkään vaan kaikki keinot on käyty läpiä pois lukien kyltti, missä lukee, että ilmaista pesää. Ethän sinä ole tällainen, jonka pitää hieroa menestystään toisen kasvoihin. En tiedä olisiko sitten parempi olla kokonaan yksin, ei miehiä eikä naisia.

Ongelma on sun pään sisäinen.

Sen sijaan että märiset omaa saamattomuuttasi, niin kaikilla eri alueilla, voisit ehkä ottaa kaverista opiksi jos sua itseäsi kerta hiertää yksinolo. 

Vierailija
9/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei ole vaimomatskua.

Vierailija
10/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, oma syy, oma syy. Mutta kertokaa, mikä ihme siinä on, että muusta ei voi puhuakaan, kuin omasta menestyksestäkään miesmarkkinoilla? Puhuuko teidän kaverit aina vaan niistä asioista, missä menestyvät paremmin kuin te? Ja te vastaavasti samoin? Tinderiin mielenkiinnon kohteisiin:  oma itse.

Ota siinä neuvoja vastaan, jos toinen on jo lähtökohtaisesti kauniimpi. Eiiii se niin mene. Silloin kivikaudella kun vielä treffejä joskus oli, silloinkin se toinen vain puhui itsestään. Siis mitä helvettiä? Sekö minun pitää opetella: monologit itsestäni? AP

PS Seksi on täysin okei, minäkin haluaisin joskus. Enkä olisi niin kade siitä, ettei tasan käy onnen lahjat, ellei minua siitä koko ajan kautta rantain muistutettaisi.

Vierailija
11/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, oma syy, oma syy. Mutta kertokaa, mikä ihme siinä on, että muusta ei voi puhuakaan, kuin omasta menestyksestäkään miesmarkkinoilla? Puhuuko teidän kaverit aina vaan niistä asioista, missä menestyvät paremmin kuin te? Ja te vastaavasti samoin? Tinderiin mielenkiinnon kohteisiin:  oma itse.

Ota siinä neuvoja vastaan, jos toinen on jo lähtökohtaisesti kauniimpi. Eiiii se niin mene. Silloin kivikaudella kun vielä treffejä joskus oli, silloinkin se toinen vain puhui itsestään. Siis mitä helvettiä? Sekö minun pitää opetella: monologit itsestäni? AP

PS Seksi on täysin okei, minäkin haluaisin joskus. Enkä olisi niin kade siitä, ettei tasan käy onnen lahjat, ellei minua siitä koko ajan kautta rantain muistutettaisi.

Kasva nyt vaikka aluksi aikuiseksi ja lue tuo kirjoittamasi teksi uudelleen ja huomaat miten naurettavia te molemmat olette. Toinen on hutsu ja toinen haaveilee olevansa hutsu. Grow up. Ainiin tällä palstalla on sanottu monta kertaa: seksi ei ole ihmisoikeus capiche mon ami?

Vierailija
12/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla ystäväsi kaltainen halpa  h u o r a? Ystäväsi on tällä hetkellä pelkkä spermä ämpäri pillunkipeille miehille. Vanhempana sitten kaduttaa.

Taitaa sua kaduttaa kun jäi elämä elämättä.

Vierailija
13/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva nyt vaikka aluksi aikuiseksi ja lue tuo kirjoittamasi teksi uudelleen ja huomaat miten naurettavia te molemmat olette. Toinen on hutsu ja toinen haaveilee olevansa hutsu. Grow up. Ainiin tällä palstalla on sanottu monta kertaa: seksi ei ole ihmisoikeus capiche mon ami?

Miksei saisi nauttia seksistä? Seksi on kivaa. Kasva nyt vaikka aluksi aikuiseksi ja lue tuo kirjoittamasi teksti uudelleen niin huomaat miten naurettava olet.

Vierailija
14/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla ystäväsi kaltainen halpa  h u o r a? Ystäväsi on tällä hetkellä pelkkä spermä ämpäri pillunkipeille miehille. Vanhempana sitten kaduttaa.

Taitaa sua kaduttaa kun jäi elämä elämättä.

Mmm elämä on muutakin kuin jalkojen availemista? Kasva aikuiseksi, ennen kaikkea ihmisenä, grow up.

Vierailija
15/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi nauttia seksistä? Seksi on kivaa. Kasva nyt vaikka aluksi aikuiseksi ja lue tuo kirjoittamasi teksti uudelleen niin huomaat miten naurettava olet.

Saa nauttia, mutta miksi et nauttisi sitä rakastamasi miehen kanssa. Miksi harrastaa sitä joka viikko eri miehen kanssa? Eikö sulla ole yhtään itsekunnioitusta? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Grow up.

Vierailija
16/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kiertää,että se on horoperse

Puhuin tästä miespuolisen kaverini kanssa,

että miehet haistaa helpot naiset.

Niiden kanssa ei tarvii olla ikinä tosissaan,voi leikkiä kotia hetken eikä ämmä jää perään roikkumaan.

Vierailija
17/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaduttaisi?

Mun ystävät (2kpl) elivät villin nuoruuden ja jatkuvasti olivat jossain paneskelemassa, bilettivät ja jopa ryhmäseksiä harrastivat.

Sitten löysivät hyvät miehet, menivät naimisiin ja saivat lapsia.

Ovat edelleen onnellisesti naimisissa ja varakkaita (tai miehensä ovat varakkaita, mutta rahat ovat yhteiset).

Minä elin kiltimmän nuoruuden enkä harrastanut seksiä kuin parin miehen kanssa eikä nekään olleet yhden illan juttuja.

Nykyään olen pienituloinen yh enkä päässyt ikinä naimisiin tai edes kestävään parisuhteeseen.

Vierailija
18/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaduttaisi?

Mun ystävät (2kpl) elivät villin nuoruuden ja jatkuvasti olivat jossain paneskelemassa, bilettivät ja jopa ryhmäseksiä harrastivat.

Ovat edelleen onnellisesti naimisissa ja varakkaita (tai miehensä ovat varakkaita, mutta rahat ovat yhteiset).

Minä elin kiltimmän nuoruuden enkä harrastanut seksiä kuin parin miehen kanssa eikä nekään olleet yhden illan juttuja.

Nykyään olen pienituloinen yh enkä päässyt ikinä naimisiin tai edes kestävään parisuhteeseen.

Noin se menee reaalimaailmassa, av:lla katkerat trollit yrittävät henkensä edestä provota muuta.

Eniten seksikumppaneita omaava nainen on naimisissa rikkaimman tuntemani miehen kanssa, on ystäväni niin tiedän tästä syystä. Minä taas olin perinteinen kiltti tyttö ja en ole hyötynyt mitään siitä, että seksielämäni on ollut liki kuollutta. Naimisiin haluavia miehiä ei ole ollut, kaipa tässä vielä ehtisi aloittamaan kunnon seksiseikkailut.

Vierailija
19/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaduttaisi?

Voi luoja teitä yksinkertaisia ihmisiä. Pystytkö lukemaan sun ystävien ajatuksia? Mistä sinä tiedät inhoavatko he salaa itseään, kun ovat yksin ja kuulevat vain omat ajatuksensa? Sä et tule olemaan ikinä onnellinen jos mittaat onnellisuutta rahalla. Onnellisuus on mielentila. Mene käymään jossai kehitysmaassa ja niillä ihmisillä ei ole kuin kuppi riisiä ja he silti hymyilevät, koska se on mielentila. Sinäkin voit olla onnellinen jos haluat, mutta et halua.

Vierailija
20/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hutsuja ja naurettavia ihmisiä. Voi hyvänen aika. Onneksi sinä sentään pelastat maan moraalillasi. Mitä pahaa tässä nyt on tapahtunut? Puhutko mieluiten englantia, italiaa vai ranskaa, se ei viestistäsi käynyt selväksi? Ajattelitko, että monikielisyys menisi paremmin läpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi