Ottaisitko mieluummin unelmiesi ulkonäön vai .....
Kommentit (22)
Olen aika hyvännäköinen jo nyt, joten viisi miljoonaa.
Unelmien ulkonäkö ehdottomasti. Tulot on muutenkin sen verta hyvät, että pystyn elämään "hyvää elämää". Geenilotossa en sen sijaan voittanut pääpottia...
Unelmien ulkonäön voi kohtuu helposti muuttaa miljooniksi, jos on nuori nainen. Mies taas ei, joten viisi miljoonaa.
Tai no, mikä "mies" se on joka av:lle postailee.
En tarvitse kumpaakaan. Joten ihan sama, jos muu pysyy ennallaan.
5 miltsiä tietty, ei mulla edes ole mitään unelmien ulkonäköä, ihan toimiva naama on päässä, se riittää.
Unelmien ulkonäön. Näytän ihan petolinnun perseeltä ja joten kaunis - tai edes tavallinen - ulkonäkö helpottaisi elämääni valtavasti, nykyään hävettää liikkua kodin ulkopuolella. Ylipainoinen en siis ole, mutta kasvojen mittasuhteet ja luusto tolkuttoman rumat. En tiedä mitä tekisin 5 miljoonalla, kun en kuitenkaan halua mennä mihinkään ihmisten ilmoille tämän näköisenä.
Ulkonäkö. Rahaa on helpompi hankkia kuin ruveta leikkausrumbaan.
Rahat. Niillä saisin paljon kivoja ja elämää helpottavia juttuja. Nykyiseen ulkonäkööni olen melko tyytyväinen, enkä edes haluaisi näyttää poikkeuksellisen hehkeältä. Vaikeuttaisi vaan elämää.
Rahat, joilla auttaisin muitakin ja paljon. En oo ulkonäkökeskeinen. Mies jätti mut toisen takia ja oivalsin, että voin keskittyä muihin asioihin tästä lähin.
5 miljoonaa kiitos. Ulkonäköön olen jo tottunut näiden 40:n vuoden aikana ja rahoilla toteuttaisin unelmani vapaaehtoistyöstä eläinten parissa. Siinä työssä vain sisin ratkaisee ja ehkä siksi olen niin sinut ulkonäköni kanssa.
Sillä unelmien ulkonäöllä tekisin helposti viisi miljoonaa ja paljon enemmänkin massia.
Eli ulkonäkö!
Rahat ottaisin. Tuolla rahalla voisi ehkä tavoitella sitä unelmien ulkonäköäkin.
Olen jo viisikymppinen, ei sen ikäinen näyttäisi luonnolliselta kuvankauniina... Joten viisi miljoonaa.
Sitä paitsi mun kriteerit unelmien ulkonäölle on sen verran kovat, ettei niitä täytä yksikään ihminen maapallolla. Jos olisin sen näköinen, ihmiset saattaisivat käyttäytyä aika oudosti suhteeni. Olisi jopa vaarallista.
5miljoonaa ottasin. Ei kuitenkaan kelpais naisille, vaikka ois maailman komein mies, jos on työtön ja rahaton. Ja sitten kun ois 5miljoonaa, niin ei niin edes haittais jos naisille ei silti kelpais. Ainakin sitten vois tehdä jotain hauskaa niillä rahoilla.
Ulkonäkö, rahaa mulla on jo. -N24
Viis millii tänne kiitos. Ostan merenrantavillan ja veneen ja muutan sinne siivoojan, kokin ja valmentajan kanssa. Perhe tulee viikonloppuisin moikkaamaan ja olen superäiti hyvin levänneenä. Hahahaha.
Vierailija kirjoitti:
Rahat. Niillä saisin paljon kivoja ja elämää helpottavia juttuja. Nykyiseen ulkonäkööni olen melko tyytyväinen, enkä edes haluaisi näyttää poikkeuksellisen hehkeältä. Vaikeuttaisi vaan elämää.
En näe että kauniista ulkonäöstä olisi mitään vakavaa tai merkittävää haittaa, päinvastoin. Viehättävän ulkomuodon tuomat edut ovat lukemattomat.
Rahat ottaisin. Niillä saisin leikeltyä itseni unelmakuntoon ja jäisi vielä aika paljon rahaa rellestää.
Jäin miettimään, mikä olisi unelmieni ulkonäkö. En tiedä. Sen pitäisi kuitenkin kuvastaa minua ja luonnettani, jotta haluaisin sen itselleni. Toki voin ihailla muiden kaunista ulkonäköä, mutta en tiedä haluaisinko vaihtaa päikseen.
5 miljoonaa.