Oletteko opiskelleet cousera kursseja?
Millaisia? Mistä aihepiireistä? Mitä olette pitäneet niistä? Mitä kannattaisi kokeilla?
Kommentit (7)
En ole vielä, mutta kiinnostaisi. Täytyykö noista kursseista maksaa jotakin?
Olen muutamaa tilastotiedettä sivuavaa kurssia seurannut, mutten koskaan kunnolla suorittanut (olen kuitenkin kokopäivätöissä ja iltaisin on lapset ja kotityöt vastassa).
Ihan OK ne on olleet. Sopivat ainakin jos tietää jo asiasta jotain ennakolta. Minä olen siis käyttänyt noita kursseja lähinnä kertaamiseen ja uusien ideoiden hakemiseen koodaamisessa.
Kerran myös kirjauduin kurssille, olisiko ollut fysikkaa, koska halusin kerrata erästä kieltä, jota olin joskus aiemmin opiskellut. No, sitä en sitten käytännössä jaksanutkaan seurata.
Vaikea sanoa, mitä sinun pitäisi sieltä seurata, mutta koska se on ilmaista niin eihän se nyt "ota jo ei annakaan".
En noita mut oon kattellut muiden vastaavien kursseja esim. maantieteestä. En oo vielä kyllä saanut aikaiseksi aloittaa projektia, joihinkin olen muistaakseni rekisteröitynytkin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tarkka noissa on aikataulu?
Missä mielessä? Aiotko ihan suorittaa kursseja (siis maksaa opiskelusta). Silloin ne aikarajat on tietenkin tarkat. Jos vain omaksi huviksesi olet kurssilla, niin eipä sillä niin väliä. Opiskelumateriaali on kuitenkin saatavilla koko kurssin läpi sitä mukaan kuin luennot on pidetty ja yleensä myös hetken kurssin loppumisen jälkeen.
Anyone?