Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi seurustella koskaan :(

Vierailija
18.06.2016 |

En pysty sairauden takia seksiin. Haluista ei hommat olisi kiinni. Haluja olisi kauheasti, mutta kun ei voi niin ei voi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi voi. Ime munaa, anna persettä, pyydä miestä nuolemaan pillua, panemaan tissien väliin, hoitakaa homma käsin. Hanki pieni munainen seksikumppani, niitä kyllä löytyy. Konsteja löytyy, joten lopeta vinkuminen, se jos mikä on este parisuhteelle ja seksielämälle. Veikkaan kyllä, että vika on sulla korvien välissä.

En halua anaaliseksiä, en nauti suuseksin vastaanottamisesta, mitä minä saan jostain käsiseksistä tai tissien väliin panemisesta? Joo, tokihan sitä voi mieheltä ottaa suihin. Hieno seksielämä kun ei saa itse fyysistä nautintoa sitten ollenkaan. Ei ole vika korvien välissä. Vaan minulla on vulvodynia. Ihan gynen diagnosoima. Miten ihmeessä joku pillun nuoleminen auttaa tilanteessa, jossa klitoriksen suora koskettelu ei ole tarpeeksi seksuaalista? ap

Ole sitten vinkumatta jos ei mikään kelpaa. Jos parisuhteen haluat, niin silloin täytyy olemaan valmis tekemään asioita myös toisen eteen. Kuten vaikka imemään sitä munaa. Ja kannattaa myös hankkia mies, joka todella osaa sitä pillua nuolla, yllätyt vielä. Minäminä-asenne kannattaa ainakin vaihtaa nopeasti.

Vierailija
22/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vulvodyniaanhan saa apua. Viimeisinä tulee leikkaus. Eikö kukaan ole ehdottanut tämmöistä?

Jep, olen ollut hoidossa jo pitkän aikaa. Leikkausta ei ole vielä suunniteltu. Rahaa ei oikein myöskään ole, enkä tiedä tehäänkö leikkauksia julkisella puolella. ap

Mulla on sellainen käsitys, että naistenklinikalla tehdään. Olethan lopettanut pillerit ja sokereiden syömisen, onhan hiiva hoidettu, oletko käynyt fysioterapiassa?

Tuskallinen vaiva, mutta joskus jotkut voivat parantua siitä. Elä heitä toivoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi minäkään. Mitään sairauksia ei edes ole. Ei vaan kelpaa kenellekkään.

Tuo on enempi miehiä koskeva ongelma.

Tämä on naisten itsesääliketju!!

Niin sinkkunainen on aina parempi kuin sinkkumies. Sinkkumiestä saa haukkua ja kiusata, mutta naista pitää tsempata ja sääliä.

Vierailija
24/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedät, että haluat seksiä jos et ole ikinä kokeillut?

Haluat vain jotain minkä kuvittelet seksiksi.

Olen harrastanut seksiä. Sitten alkoivat yhdyntäkivut. Sen jälkeen seksielämä hiipui. ap

Vierailija
25/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi minäkään. Mitään sairauksia ei edes ole. Ei vaan kelpaa kenellekkään.

Tuo on enempi miehiä koskeva ongelma.

Tämä on naisten itsesääliketju!!

Niin sinkkunainen on aina parempi kuin sinkkumies. Sinkkumiestä saa haukkua ja kiusata, mutta naista pitää tsempata ja sääliä.

Älä pliis puhu sinkkumiehistä. Mies on ihan vaan mies. Ei me tarvita mitään etuliitteitä.

"Sinkku" terminä on saanut itsestään paljon meteliä pitävän keski-ikäisen naisen stigman.

Vierailija
26/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on "yllättäen" saanut kamalia, epäempaattisia kommentteja. Helppo niiden puhua, joilla sairaus ei estä seksiä.

PS. Kaikki naiset eivät nauti suuseksistä oli kuinka mestarinuolija.

Vierailija
27/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi voi. Ime munaa, anna persettä, pyydä miestä nuolemaan pillua, panemaan tissien väliin, hoitakaa homma käsin. Hanki pieni munainen seksikumppani, niitä kyllä löytyy. Konsteja löytyy, joten lopeta vinkuminen, se jos mikä on este parisuhteelle ja seksielämälle. Veikkaan kyllä, että vika on sulla korvien välissä.

En halua anaaliseksiä, en nauti suuseksin vastaanottamisesta, mitä minä saan jostain käsiseksistä tai tissien väliin panemisesta? Joo, tokihan sitä voi mieheltä ottaa suihin. Hieno seksielämä kun ei saa itse fyysistä nautintoa sitten ollenkaan. Ei ole vika korvien välissä. Vaan minulla on vulvodynia. Ihan gynen diagnosoima. Miten ihmeessä joku pillun nuoleminen auttaa tilanteessa, jossa klitoriksen suora koskettelu ei ole tarpeeksi seksuaalista? ap

Ole sitten vinkumatta jos ei mikään kelpaa. Jos parisuhteen haluat, niin silloin täytyy olemaan valmis tekemään asioita myös toisen eteen. Kuten vaikka imemään sitä munaa. Ja kannattaa myös hankkia mies, joka todella osaa sitä pillua nuolla, yllätyt vielä. Minäminä-asenne kannattaa ainakin vaihtaa nopeasti.

Olenko sanonut, etten voisi toisen eteen tehdä asioita? En ole. Mutta en halua myöskään sellaista seksielämää, jossa vain tyydytän pelkästään miestä. Seksissä ei myöskään pidä tehdä sellaista, mitä ei itse halua. Ja ei, en halua vastaanottaa suuseksiä. Kuten sanoin, klitoriksen suora koskettelu ei tunnu tarpeeksi seksuaaliselta. Ei käsin, ei suulla. Itsekään en saa käsin tehtyä orgasmia, mutta yhdellä tavalla saan. Sekään ei tunnu tarpeeksi seksuaalisesti tyydyttävältä. Kaikki naiset eivät nauti klitoriksen suorasta koskettelusta ja se siitä. Kaikille tilanteilla ei vaan nyt voi mitään. Tämä on sellainen tilanne. Yhdyntä tuo minulle sen seksuaalisen nautinnon mutta kun se on poissuljettu, niin tietenkään en ala muiden mieliksi vastaanottamaan muita seksiakteja. ap

Vierailija
28/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on "yllättäen" saanut kamalia, epäempaattisia kommentteja. Helppo niiden puhua, joilla sairaus ei estä seksiä.

Jep, vaikeahan tätä on selittää sellaisella joka ei ole itse asiaa kokenut. Nainen kun voi virallisen totuuden mukaan nauttia lähes kaikista muista asioista paitsi yhdynnästä ja jos ei nauti, niin mies pitää silti tyydyttää. Minä en tee parisuhteessa sellaisia asioita, joita suorastaan inhoan (anaaliseksi) enkä myöskään halua itse olla nuoltavana, koska se ei tuo minulle tyydystä. Minulle tuo tyydytyksen yhdyntä ja se on poissuljettu. Asialle ei oikein voi mitään tehdä. Ja hirveän aggressiivisesti suhtauduttu tuohon parisuhdehalukkuuteeni. Otsikkohan s kertoo, että en kykene parisuhteeseen, koska en kykene seksiin. Joten turha minulle on raivota, että pitää imeä miehen munaa yms. EN KYKENE PARISUHTEESEEN. EI OLE MIESTÄ JONKA MUNAA SIIS IMEÄ.  ap

Vierailija
29/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnästä pitävänä ymmärrän ongelmasi. Onko se kivulias alue ihan emättimen suulla? Onnistuisiko yhdyntä niin, että häpyhuulten ja aukon aluetta puuduttaisi voiteella (sellainen on olemassa, en vain nyt muista nimeä, lääkärit tietää) ja sitten voisit harrastaa yhdyntää ja emättimen yläosassa olisi kuitenkin tuntoa. Ainakin itselläni orgasmi tulee sieltä ylempää, ei siitä aukolta tai klitan läheltä.

Jos tässä olisi mahdollisuus niin harjoittelisin itsekseni esim. sauvan ja voiteen kanssa ensin.

Vierailija
30/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vulvodyniaanhan saa apua. Viimeisinä tulee leikkaus. Eikö kukaan ole ehdottanut tämmöistä?

Jep, olen ollut hoidossa jo pitkän aikaa. Leikkausta ei ole vielä suunniteltu. Rahaa ei oikein myöskään ole, enkä tiedä tehäänkö leikkauksia julkisella puolella. ap

Mulla on sellainen käsitys, että naistenklinikalla tehdään. Olethan lopettanut pillerit ja sokereiden syömisen, onhan hiiva hoidettu, oletko käynyt fysioterapiassa?

Tuskallinen vaiva, mutta joskus jotkut voivat parantua siitä. Elä heitä toivoasi.

Pillerit on lopettu, hiivaa hoidetaan parhaillaan (kierre), fysiossa olen käynyt useasti. Toivotaan, että ajan mittaan auttaisi. Mutta vaiva on jatkunut niin pitkään, että vetää apeaksi. Ja sitten jos tulee uudelleen. Mietin, että suostuuko kukaan mies siihne, että välillä on seksiä ja välillä taas kuukausien taukoja ilman. :( ap

Vierailija
31/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten kitise 👍 Mä niin tiedän minkä tyyppinen nainen sä olet.

Vierailija
32/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnästä pitävänä ymmärrän ongelmasi. Onko se kivulias alue ihan emättimen suulla? Onnistuisiko yhdyntä niin, että häpyhuulten ja aukon aluetta puuduttaisi voiteella (sellainen on olemassa, en vain nyt muista nimeä, lääkärit tietää) ja sitten voisit harrastaa yhdyntää ja emättimen yläosassa olisi kuitenkin tuntoa. Ainakin itselläni orgasmi tulee sieltä ylempää, ei siitä aukolta tai klitan läheltä.

Jos tässä olisi mahdollisuus niin harjoittelisin itsekseni esim. sauvan ja voiteen kanssa ensin.

Leviääköhän tuo voide yhdynnässä myös siihen ylemmäksi? Joo, emättimen suulla on se kivualias alue. Tällä hetkellä en ala yhdyntään, on aika herkkänä alapää. Sormilla teen harjoituksia ja painelen kipupisteitä. ap

Vierailija
33/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten kitise 👍 Mä niin tiedän minkä tyyppinen nainen sä olet.

Eli kaikkien pitää tykätä ja kiihottua kaiesta? Ei se ole mikään valinta, mistä kiihottuu seksuaalisesti ja mikä tuntuu hyvältä? voisinhan minäkin sanoa, että aijaa, ette voi harrastaa yhdyntää tai suuseksiä, mutta voitte hivellä esim kenkiä. Eikö olekaan kenkäfetissi? Asenneongelma siis, monet tykkäävät kenkien hipelöinnistä ja voitte sitten olla ilman, kun ei mikään kelpaa. Miten ihmeessä minä voin alkaa nauttia suuseksin saamisesta jos se ei tunnu tarpeeksi hyvältä?? ap

Vierailija
34/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa.

Naiset ovat täälläkin monesti sanoneet miehille ettei seksi ole mikään perustarve tai oikeus.

Vierailija
35/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon pitäisi ap:n viestien sisällön perusteella olla "En tahdo seurustella koskaan" nykyisen "En voi seurustella koskaan :(" sijasta. 

Vierailija
36/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa.

Naiset ovat täälläkin monesti sanoneet miehille ettei seksi ole mikään perustarve tai oikeus.

Ap ei ole sanonut missään vaiheessa, että seksi olisi hänelle perustarve tai oikeus. Kunhan avautuu sairaudestaan ja jotkut antavat täällä vinkkejä mikä voisi auttaa.

Vierailija
37/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jumiutua siihen yhteen juttuun, mitä ei voi saada? Elämässä on paljon muutakin.

Vierailija
38/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jumiutua siihen yhteen juttuun, mitä ei voi saada? Elämässä on paljon muutakin.

No tietty on, mutta onhan se kauheaa kun on kovat himot päällä koko ajan ja lisäksi rakkauden tarve ja olisi ihanaa jakaa elämää miehen kanssa, harrastaa seksiä ja rakastaa. Toki ilman noitakin voi elää. Mutta surullista se on. ap

Vierailija
39/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet jakavat kohtalosi. Tosin siitä syystä ettei löydy naisia. Mutta yhtä tuskallista se yksin jääminen ja oman käden kanssa eläminen on naisenkipeille miehillekin. Jostain syystä vaan miesten ahdinkoa aina vähätellään.

Vierailija
40/43 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet jakavat kohtalosi. Tosin siitä syystä ettei löydy naisia. Mutta yhtä tuskallista se yksin jääminen ja oman käden kanssa eläminen on naisenkipeille miehillekin. Jostain syystä vaan miesten ahdinkoa aina vähätellään.

Ai mikä sairaus miehillä estää seksin muu kuin impotenssi? Ja silloinhan ei oma käsikään auta. Kuten ei mullakaan. Sen sijaan terve mies on etulyöntiasemassa, koska mies voi aina ns vetää käteen mutta jos nainen ei pysty yhdyntään eikä nauti klitoriksen suorasta koskettelusta, niin mitään ei voi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi