Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI HELVETTI ETTÄ MÄ VIHAAN TOTA FACEBOOKIN MESSENGERIÄ!!! OLI PAKKO LADATA ÄSKEN!!!

Vierailija
18.06.2016 |

😠

Mulle oli tullu facessa joku viesti eikä antannu kattoo sitä ja nyt latasin messengerin ja se on aivan helvetin sekava! Toki varmaan kun oppi käyttämään niin on varmaan ihan yksinkertainen mutta nyt kun vasta latasin niin vaikuttaa ihan kamalalta.

Kaiken päälle en edes löydä sitä uusinta minulle tullutta viestiä!!!

Taidan poistaa koko facebookin enkä halua nähdä enää messengeriä, kyllä se vaan elämä on helpompaa ilman.

Miksi helvetissä tuokin pitää olla noin moni mutkainen??? Että pitää vielä ladata facebookin takia erikseen joku sovellus että voi lähettää viestejä!!! Arghhhh 😠😠😠😠😠

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se päälimmäisenä oleva viesti ole uusin??

Avaat vain sen luottelon jossa näkyy kavereitasi ja siinä päälimmäisin face viesti on uusin. Toki siinä näkyy kyllä ne puhelimenkin ja whats appin viestit.

Vierailija
2/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voin nyt nähdä sen uusimman face viestin?? Voisiko joku neuvoa??

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, hermot menivät mesen kanssa. Sain sen kuitenkin jotenkin poistettua niin että viestit toimivat "vanhanaikaisesti", en vaan muista miten 😞.

Vierailija
4/4 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä miten sä et löydä uusinta viestiä. Messenger auki ja sit se on ylimpänä keskusteluissa ja lukematon viesti on lihavoidulla.