Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten kauneudesta ja rumuudesta

Vierailija
18.06.2016 |

Näin eilen miehen joka oli kasvoiltaan huomiotaherättävä, jonkinlainen vamma tai synnynnäinen epämuodostuma. Kuitenkin huomasin ajattelevani että onpa jotenkin kaunis ihminen, se kauneus tuli jostain sisältäpäin. Toisaalta joku kauneusleikkauksin "täydelliseksi" muotoiltu nainen herättää usein vain tunteen rumuudesta, joka sekin heijastaa ihmisen sielun ulkonäköä. Jänniä juttuja nämä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta epävarma nainen (= jotkut kauneuskirurgialla itseään kohentaneet) on sisäisesti ruma epävarmuutensa takia?

Vierailija
2/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa, ainakin tuossa alussa.

Ja sekin miten joku voi muuttua todella epämiellyttäväksi omissa silmissä, kun saa tietää kuinka ruma ja huono luonne henkilöllä on. En voi esimerkiksi itse käsittää mitä olen joskus nähnyt yhdessä menneisyyden tyypissä. En vaan tajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei tule mieleen ketään oikeasti rumaa ihmistä. Jos nyt ihan ulkonäöllisesti ajattelen. Jotkut ovat kauniita ja jotkut ns taviksia.

Vierailija
4/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan oikein osannut nähdä kauneutta ja rumuutta kuten "pitäisi". Jokainen ihminen on kuin taideteos, ainutlaatuinen. Musta miehet on yhtä kauniita kuin naiset. Vanhukset on kauniita. Sisäpuoli myös näkyy aina jonkin verran ulospäin. Kehosta näkee, miten sitä on "ajettu", ja se on jännää.

Vierailija
5/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asui todella komea vanhempi mies ja hänen arkisemman näköinen vaimonsa, jonka toinen silmä karsasti pahasti. Tutustuttuani heihin huomasin, kuinka viehättävä ja ystävällinen nainen oli ja kuinka ilkeä ja vaimoaan huonosti kohteleva mies oli. En enää pitänyt miestä hyvännäköisenä.

Vierailija
6/6 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan oikein osannut nähdä kauneutta ja rumuutta kuten "pitäisi". Jokainen ihminen on kuin taideteos, ainutlaatuinen. Musta miehet on yhtä kauniita kuin naiset. Vanhukset on kauniita. Sisäpuoli myös näkyy aina jonkin verran ulospäin. Kehosta näkee, miten sitä on "ajettu", ja se on jännää.

Komppaan tätä!

Lisäksi mulla on se, että vaikka kuinka oisitkin kaunis/komea ulkoisesti ja vastaisit täydellisesti standardeja, mitä media asettaa, jos oot persoonaltaan tosi ilkeä tai muuten kieroutunut, en osaa kutsua tällaisia henkilöitä kauniiksi/komeiksi. Korkeintaan hyvännäköisiksi.

Sen sijaan ne ei-niin-kauniit/komeat henkilöt voivat noustakin mun silmissä huimasti, jos ovat persoonaltaan mahtavia. Kropasta tms. sivuseikoista huolimatta.

Mun yks kaveri on luonteeltaan menevä, energinen ja nauravaisen iloinen persoona, jolla riittää miehiä jonoksi asti, vaikka pelkkää ulkokuorta katsottaessa onkin kasvoiltaan perusnätti ja kroppa chubby-tyyppinen.