Nainen, joka ei pidä yhdynnästä
Mitä tuolle tekisi? Saa helposti nuolemalla, mutta sitten itse paneminen vaikuttaa olevan hänelle yksi kotityö muiden joukossa. On puhuttu, ei auta. On kokeiltu esileikillä ja ilman, ei auta. Harmittaa, kun itse tykkäisin naida oikein pitkään ja hartaasti, mutta pakko sitten aina lopetella, kun näkee, että toista ei kiinnosta. Vähän käy itsetunnon päälle, vaikka olen ihan ok panomies ja vehkeetkin on ihan normaalit - kun sitä mikromunaa kuitenkin joku ensimmäisenä tarjoaa selitykseksi.
Kommentit (5)
Ämmä vaihtoon, merestä löytyy parempia lahnoja!
En minäkään saa oikein mitään irti yhdynnästä. Pidän suuseksistä sekä masturboinnista, joilla saan helposti orgasmin. Yhdyntä on jotenkin kuvottavaa, puuduttavaa ja tylsää. En kauheasti pidä miehen sukupuolielimestä. Yhdyntä on kuitenkin 99% miehistä valtavan tärkeää. Siksi en aiokaan pariutua, koska olisi epäreilua kieltää kumppaniltani nautinto.
Jos ei tunnu miltään ei tunnu. Ootko koittanut erilaisia kondomeja tai jotain muuta seksikaupasta löytyvää?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näitä kertomasi mukaisia naisia on enemmänkin.
Totta, mutta hyvä jos saa orgasmin nuollessa. Runkkako naisesi sinua ja ottaako suihin että saat orgasmisi?.
Valitettavasti näitä kertomasi mukaisia naisia on enemmänkin.