Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan huvittavia muotivillityksiä ja ilmiöitä viime vuosikymmeniltä! :D

Vierailija
17.06.2016 |

Siis sellaisia jotka aikanaan tuntuivat todella hienoilta, edistyksellisiltä jne, mutta mitä ei voi nykyään kunnolla edes käsittää olleen olemassa. Tiedätte kyllä mistä on kyse.. Lets go! XD

Kommentit (488)

Vierailija
381/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tätä suurimmissa kaupungeissa, mutta ainakin vähän pienemmissä oli muotina siniset farkut, joissa oli todella vahva valkaisu edessä ja takana. Lisäksi saattoi olla jokin kirjailtu kuvio ja ehkä sellaisia kimmeltäviä strasseja liimattuna.

Odottakaa, yritän etsiä kuvan tästä tyylistä. :D

Hiukan jouduin kaivamaan nettiä, mutta tässä! Nauttikaa! Näitähän oli aika paljon erilaisia. Joissakin oli vähän vähemmän valkaistut osat, joissakin sitten taas oli niitä strasseja erityisen paljon tai jotain muuta vastaavaa härpäkettä.

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/45541/1481786.jpg

Nuo taisivat olla enemmän maalaisten juttu, vaikka joillain näki kaupungissakin vastaavia.

Vierailija
382/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut nyt muutaman vuoden muotia ja lisääntyy vain:

Persrypytetyt kuruun vetäytyvät legginsit + lordoosi + jatkuva persauksen kuvaaminen tai sen tuijottaminen kiiltävien pintojen kautta. Jos paita ei ole lyhyt, niin sen helma tungetaan takaa rintsikoihin, jotta se ryppysauma varmasti näkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisinta muotia on käyttää kenkiä ilman sukkia.

Vierailija
384/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on lokinpaskasilmät?

Itse mainitsisin huvittavana muoti-ilmiönä Spice Girlsin (90-luku). Ei stana.

Mikä vika? Oli sentään musiikki vielä musiikkia. Ja karvat pimpeissä. Aahh!

Vierailija
385/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulivoidepuikot oli in joskus 80-luvulla,niitä mainostettiin paljon. Ala-asteella kaikilla tytöillä oli,mm.mansikan makuista ja mitä enemmän niitä käytti,sitä enemmän niitä kului,kun huulet kuivui sitä mukaa :)

Vierailija
386/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, kuuluuko tämä tähän kategoriaan, siis sanon kangasnaamiot, miten paljon jää sitä ainetta monesti pussiin "hukkaan" ja eipä naamioiden tehot sen tehokkaampia ole kuin esim seerumeiden,perus naamioiden... Ja maksaavat hitosti,varsinkin jos on joku Disney hahmo naamiossa kuvana. Eli silkkaa materiaalien, aineiden ja rahan tuhlausta.

Vierailija
387/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauaakaan, kun mieleen tuli ysärin alkupuolella pidetty poolopaita, jonka päällä oli t-paita. Naureskelin yhdistelmää mielessäni, kunnes huomasin joillakin opiskelijoilla saman lookin. Mik... miksi? Eikö todella riitä, että me ollaan näytetty siltä?

Vierailija
388/488 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alkupuolella kaikilla trenditietoisilla miehillä oli yhtäkkiä mokka- tai nupukkipintainen ruskea nahkaliivi paidan päällä. Muistaakseni Hyvät, Pahat & Rumat -ohjelmassakin näitä näkyi Sarasvuon ja Hardwickin yllä.

Omia polkujaan kulkeva tyyliniekkapukeutuja voi valita liivin asuunsa nykyäänkin, nahkaisen tai kankaisen, mutta tuolloin se oli hyvin isolla osalla kansasta (ja muutamalla taisi olla liivintaskuun sopiva taskukellokin!), kunnes sitten hetken päästä taas ei ollut.

Just tänään sovitin omaani. Ei mahtunut kovin istuvasti.

Vierailija
389/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarihiukset, hyrr. Tämän hetkinen volyymiripsihulluus naurattaa joskus kun vastaan tulee näitä överimpiä tapauksia :)

Joo, yleensä lähäri tai siivooja, jonka työasussa karvamatoripset näyttää lähinnä koomisilta.

Vierailija
390/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huulivoidepuikot oli in joskus 80-luvulla,niitä mainostettiin paljon. Ala-asteella kaikilla tytöillä oli,mm.mansikan makuista ja mitä enemmän niitä käytti,sitä enemmän niitä kului,kun huulet kuivui sitä mukaa :)

Huulikiilto, tai kiilto lyhyemmin?

Vierailija
391/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeteltu s-vika.

Vierailija
392/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun juhlittiin autismin ämmäyttä laulamalla "Minä pissaan, minä kakkaan, tyttö haluan olla poika".

Vierailija
393/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinkopeissa käytetyt kortit! Miten käytännöllistä ostaa kortti jossa puheaaikaa verrattuna rahaan jolla pystyy maksamaan suoraan.. En kyllä tajunnut edes aikoinaan.

Nehän tulivat kun jengi rupesi ryöstään rahoja niistä. Muistan itse kun jonotin siinä kopin edustalla ja minun takana vielä yksi jonottaja. Olimme sopineet että kaveri soittaa klo 16.45 tähän koppiin ja voidaan sopia jotain. Näin jälkeenpäin katteltuna aika hellyytävää aikaa!

Paljon on vettä virrannut sen jälkeen Vantaan joessa mutta yllättävän lyhyt aika siitä on.

Vierailija
394/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Itse rakastan käyttää huiveja, rakastan tribaalikuvioita, pidän ripsipidennyksistä mutta mielellään vähemmän överit.

Crocsit on kotona kätevät.

Twerk on kivaa tosin miten se liittyy muotiin en tiiä kun se on vaan kiva harrastus.

Pikkureppu on kiva.

Rakastan farkkuja joissa on haalennukset ja kimalletta ja kuviointia, harmi ettei niitä taho saada enää mistään ja jos löytöäää niin matalavyötäröisenä ja siitä en oikern tykkää siitä matalasta vyötäröstä. Vyötärön pitää olla normaali, ei matala eikä ylipitkä.

Maastokuvio on kiva. Ruutupaita on ihana.

Miten ihmeessä palju tai trampoliini on muotivillitys. Nehän on ihania ajanvietteitä pihalla. Lapset rakastaa tramppaa ja kiva kun saa ipanalle tekemistä pihalla niin äiti saa tehä välillä omia juttuja.

Palju on ihana. Voi että siinä on ihana olla. Joku on vissiin kateellinen kun ei oo itellä sellaista luksusta.

Minusta just ne on pahimpia jotka pitää noita juttuja outoina tai noloina koska ne just nipottaa mitä laittaa päälle ja arvostelee toisten pukeutumista.

Itse en koskaan seuraa muotia vaan puen just sitä mistä tykkään.

En yleensä jaksa valittaa mitä muut pukee se on niiden oma asia. Tietty ihmettelen joskus vaikka teinejä jotka palelluttaa nilkkansa mutta mitäs se mulle kuuluu jos eivät oo mun lapsia.

Laitan huivin jos haluan enkä piittaa onko se muotia tai inhooko joku jolla on huono maku itsellä.

Mies sano että tribaalit on vanha juttu... Niin mitä sitten. Mua ei pätkääkään kiinnosta mikä on nykyjään in tai out. Minä rakastan tribaalikuvioita ja tulen aina varmaan rakastamaan.

Vierailija
395/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit! Kaikki muu on hetkellistä.

Vierailija
396/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tätä suurimmissa kaupungeissa, mutta ainakin vähän pienemmissä oli muotina siniset farkut, joissa oli todella vahva valkaisu edessä ja takana. Lisäksi saattoi olla jokin kirjailtu kuvio ja ehkä sellaisia kimmeltäviä strasseja liimattuna.

Odottakaa, yritän etsiä kuvan tästä tyylistä. :D

Hiukan jouduin kaivamaan nettiä, mutta tässä! Nauttikaa! Näitähän oli aika paljon erilaisia. Joissakin oli vähän vähemmän valkaistut osat, joissakin sitten taas oli niitä strasseja erityisen paljon tai jotain muuta vastaavaa härpäkettä.

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/45541/1481786.jpg

Nuo taisivat olla enemmän maalaisten juttu, vaikka joillain näki kaupungissakin vastaavia.

Ihanat! Mutta liian matalat. Miksi ne on liian matalat.

Vierailija
397/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö. Itse rakastan käyttää huiveja, rakastan tribaalikuvioita, pidän ripsipidennyksistä mutta mielellään vähemmän överit.

Twerk on kivaa tosin miten se liittyy muotiin en tiiä kun se on vaan kiva harrastus.

Pikkureppu on kiva.

Rakastan farkkuja joissa on haalennukset ja kimalletta ja kuviointia, harmi ettei niitä taho saada enää mistään ja jos löytöäää niin matalavyötäröisenä ja siitä en oikern tykkää siitä matalasta vyötäröstä. Vyötärön pitää olla normaali, ei matala eikä ylipitkä.

Miten ihmeessä palju tai trampoliini on muotivillitys. Nehän on ihania ajanvietteitä pihalla. Lapset rakastaa tramppaa ja kiva kun saa ipanalle tekemistä pihalla niin äiti saa tehä välillä omia juttuja.

Palju on ihana. Voi että siinä on ihana olla. Joku on vissiin kateellinen kun ei oo itellä sellaista luksusta.

Minusta just ne on pahimpia jotka pitää noita juttuja outoina tai noloina koska ne just nipottaa mitä laittaa päälle ja arvostelee toisten pukeutumista.

En yleensä jaksa valittaa mitä muut pukee se on niiden oma asia. Tietty ihmettelen joskus vaikka teinejä jotka palelluttaa nilkkansa mutta mitäs se mulle kuuluu jos eivät oo mun lapsia.

Laitan huivin jos haluan enkä piittaa onko se muotia tai inhooko joku jolla on huono maku itsellä.

Mies sano että tribaalit on vanha juttu... Niin mitä sitten. Mua ei pätkääkään kiinnosta mikä on nykyjään in tai out. Minä rakastan tribaalikuvioita ja tulen aina varmaan rakastamaan.

Vau! Oletpa erinomainen!! Mutta miksi kirjoitat blogia elämästäsi tähän ketjuun?

Vierailija
398/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkopuuterin liiallinen käyttö. Tätä näki paljon joskus reilut 10 v. sitten.

Vierailija
399/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkureppu on kiva.

Vau! Oletpa erinomainen!! Mutta miksi kirjoitat blogia elämästäsi tähän ketjuun?

Enkö olekkin. 😂

Ei tämä ole blogi vaan mielipide. Etkö tiedä mikä on blogi?

Vierailija
400/488 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

purjehduskengät eli purkkarit tai ballerinat 80-ja 90-luvulla