Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on nihilisti yläluokkaisesta kodista ja minä huonommista lähtökohdista

Vierailija
26.02.2006 |

Ihan hirveä yleistys, mutta avioliittoni meinaa päättyä tuohon arvomaailmojen erilaisuuteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mukaan minun kotitaustani on vastannut bordellia ja hänen, ns. porvarillinen lapsuudenkoti on ihmisen kehitykselle paras mahdollinen paikka. Olen ollut naimisissa, ei lapsia, mutta nyt on tullut tämän asian suhteen mitta täyteen. Mieheni on oikeassa mahdollisesti, mutta voiko suhteesta koskaan tulla 20-30 vuotta kestävää, jos taustat ovat niin erilaiset ja joka päivä joutuu kuulemaan tätä eroa korostettavan? Onko muilla samanlaista tilannetta ollut?

Vierailija
2/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, niin teen, asiaa on veivattu jo todella pitkään, minun täytyisi kuulemma kovasti muuttua, ajatella hänen tavallaan, jakaa sellaiset arvot mitä hänelle on annettu. Useissa kohdissa menee nuo asiat ristiin ja koska näyttää siltä, että minä olen suhteen " viallinen" osapuoli, on aika siirtyä uusille metsästysmaille ja ottaa askel takavasemmalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni mukaan minun kotitaustani on vastannut bordellia ja hänen, ns. porvarillinen lapsuudenkoti on ihmisen kehitykselle paras mahdollinen paikka. Olen ollut naimisissa, ei lapsia, mutta nyt on tullut tämän asian suhteen mitta täyteen. Mieheni on oikeassa mahdollisesti, mutta voiko suhteesta koskaan tulla 20-30 vuotta kestävää, jos taustat ovat niin erilaiset ja joka päivä joutuu kuulemaan tätä eroa korostettavan? Onko muilla samanlaista tilannetta ollut?

isä alisti vuosikaudet, lytisti itsetunnon ja kaiken mahdollisen. Määräsi kaikesta.

Onneksi äiti tuli järkiinsä ja lähti. Tämä järkiinsä tulo tosin kesti melkein 30 vuotta, mutta parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan

Vierailija
4/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää mieheni kotiin, jos ei ole aivan pakko. Se sisustuksen rumuus, sivistymättömyys ja tyhmyys saa voimaan pahoin.

Vierailija
5/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kai siellä käydään tapaamassa, eikä kotia?

Vierailija:

enää mieheni kotiin, jos ei ole aivan pakko. Se sisustuksen rumuus, sivistymättömyys ja tyhmyys saa voimaan pahoin.

Vierailija
6/6 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmistä voi muuttaa, käske hommata parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi