Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarttuuko haju ihmiseen, jos on töissä kaatopaikalla?

Vierailija
17.06.2016 |

Entä kuinka kaatopaikalle pääsee töihin, mikä koulutus pitää olla? Onko fyysisiä rajoitteita ja pitääkö olla auto/trukkikortti tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kaatopaikasta, mutta itse olen teurastamossa töissä ja kyllä se haju jää vaatteisiin. Mulla on yhdet vaatteet joilla kuljen vain ja ainoastaan työmatkat, enkä koskaan laita näitä vaatteita muiden vaatteiden kanssa samaan paikkaan kun tuntuu että haju tarttuu. Muilta osin en kyllä osaa vastata mihinkään kysymyksiisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin pari viikkoa kahvilassa ja rasvan haju paistettavista munkeista tarttui hiuksiin ja vaatteisiin.

Hometalossa asuvat ihmiset haisevat homeelle, joten oletan, että myös kaatopaikan haju on vaatteissa ja hiuksissa. Lähtee pesemällä, mutta jättäisin ehkä harvemmin pestävät haalarit tms. työpaikalle, mikäli mahdollista. 

Vierailija
4/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillin haju myös hiuksissa ja alusasuja myöten vaatteissa. Päällystakki naulassa imee myös käryn.

Vierailija
5/5 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina silloin tällöin kaatiksella, eikä siellä millekään haise. Ei ainakaan sillä alueella, minne viemme roinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan