Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemani mies ja "ruma" nainen

Vierailija
17.06.2016 |

Tuntemani mies tavoittelee naista, jota pitää rumana ja sen takia realistisena saada parisuhteeseen kanssaan. Mies näytti minulle kuvan tästä rumana pitämästään naisesta. Nainen oli todella kaunis! Hänellä oli arpi kasvoissaan, mutta hän oli kaunis. Siis tämän tapaisesta ulkonäöstä puhutaan: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/14/5c/ba/145cba4a2cb2d6fbe1df… Naisella, jota tuntamani mies tavoittelee ei ole keholla arpia kuten linkin mallinaisella. Hän on siis todella kaunis nainen, vaikka hänellä onkin arpi. Tuntemani miehen mielestä nainen on "samaa tasoa" ulkonäöllisesti kanssaan, koska hänellä on tuo arpi. :D Mikäs tämä tällainen ilmiö on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on joiden käsitykset on varsin erikoiset. Eräs miespuolinen tuttuni oli monta kertaa kuvannut omaa naisystäväänsä, että ei ole hyvän näköinen, mutta on lämmin ja ihana ihminen. Monen vuoden tuntemisen jälkeen näin tämän naisen ja meinasin tippua perseelleni: tuo ei-hyvännäköinen nainen jonka kanssa mies on lähes hyväntekeväisyydestä kun tämä sentään on mukava, oli nimittäin yksi kauneimmista naisista joita olen tosielämässä nähnyt. Näyttävä kurvikas tumma pitkähkö nainen se oli, ja minä kun olin ajatellut että on joku vähän pullero harmaavarpunen.

Vierailija
2/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä ilmiö? No se on jatkoa tuolle tasoilmiölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa seurustella sellaisen ihmisen kanssa, ketä itse pitää rumana? Logiikka?

Vierailija
4/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa seurustella sellaisen ihmisen kanssa, ketä itse pitää rumana? Logiikka?

Mä pidän mun miestäni rumana. Ulkonäkö ei kuitenkaan mulle ole suhteessa mitenkään merkityksellinen asia, joten minua taas ihmetyttää tuollainen kyksymys, että miksi sillä rumuudella niin väliä olisi?

Vierailija
5/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tommoisista ihmisisistä ylipäätään voi sanoa? PINNALLINEN. Ihmisessä on muutakin kuin ulkokuori. Toivon, että antaa tytön mennä ja etsiä arvoisensa.

Vierailija
6/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse joskus tutustuin mieheen, joka kuvaili tyttöystävänsä mm hölmöksi, blondiksi, vähän yksinkertaiseksi jne. Mutta kuulemma oli hyvännäköinen ja kiltti vaimomateriaali.

Kun tapasin tyttiksen, kyseessä oli aivan normaalisti fiksu nuori nainen. Miehellä vain tuntui olevan joku ihme tarve halventaa naistaan. Voin sanoa että nainen olisi todellakin ansainnut paremman, ei ehkä tiennyt mitä mies puhuu selän takana tai sitten oli vaaleanpunainen lasitus.

Vierailija
7/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvassa oleva nainen ei olisi kaunis ilman arpiakaan.

Vierailija
8/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita on joiden käsitykset on varsin erikoiset. Eräs miespuolinen tuttuni oli monta kertaa kuvannut omaa naisystäväänsä, että ei ole hyvän näköinen, mutta on lämmin ja ihana ihminen. Monen vuoden tuntemisen jälkeen näin tämän naisen ja meinasin tippua perseelleni: tuo ei-hyvännäköinen nainen jonka kanssa mies on lähes hyväntekeväisyydestä kun tämä sentään on mukava, oli nimittäin yksi kauneimmista naisista joita olen tosielämässä nähnyt. Näyttävä kurvikas tumma pitkähkö nainen se oli, ja minä kun olin ajatellut että on joku vähän pullero harmaavarpunen.

Kauheata, kun hyvä nainen menee hukkaan tuollaisen urpon kanssa. Miksi monet naiset suostuvat sellaisten miesten kanssa kimppaan, jotka eivät arvosta?

Vierailija
9/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa luuserilta jos kerran tietää että ei ole mahiksia "kauniiseen" naiseen, toivottavasti tämä nainen ei haksahda vaan ansaitsee jonkun joka arvostaa hänen kauneuttaan

Vierailija
10/10 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheata, kun hyvä nainen menee hukkaan tuollaisen urpon kanssa. Miksi monet naiset suostuvat sellaisten miesten kanssa kimppaan, jotka eivät arvosta?

On näitä toisinpäinkin. Se on todella vaivaannuttavaa ja epämiellyttävää kuunnella, kun nainen koko ajan dissaa miestään. Kun ei se osaa mitään, on lihavakin ja kaljuuntunut jne. En yleensä ymmärrä miksi pitää kaikille haukkua puolisoaan ja miksi toiset sitä sietävät kumppaniaan. Useammin se haukuttava ei ole haukkujen veroinen. Toki joskus ystäville voi avautua jos on vaikeaa, mutta en halua kuunnella kun työpaikan Tiina joka viikko muistaa kertoa kuinka ukkonsa on ruma ja laiska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme