Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg instagramissa..

Vierailija
17.06.2016 |

Tälläsiä vertailukuvia on ennenkin ollut palstalla, halusin vaan jakaa päivitetyn version. Mainos löytyi jostain blogista.. vertailukohteena Saran uusin ig-kuva. :D

https://www.instagram.com/p/BGUg9FkouTw/?taken-by=helloimsaara
http://aijaa.com/J4X3d8

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kuvakulma ja meikki eri. Mitä haet ap?

Vierailija
2/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forsbärillä on paha itsetunto-ongelma, oi pentuna pullea ja rumahko. Tutkikaapa aihetta lisää, löydätte aika erilaisia kuvia tästä tyttelistä, kun ei ole viittä kiloa pakkelia naamassa. Kyllähän niillä tekotisseillä, tekoripsillä, kuvakulmilla ja meikeillä saa ulkonäköä muutettua aika rajustikin. :)

Vierailija
4/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kuvakulma ja meikki eri. Mitä haet ap?

Jaa että mikä hakee mamma, joka perustaa palstalle viestiketjun nuoresta ja kauniista naisesta? Mitäköhän se hakisi?

Vierailija
6/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä tapaus mitenkään erityisen hyvännäköinen luomuna ole. Ihan tavallinen, vähän hassun näköinen jopa.

Vierailija
7/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas noita sieraimia.. Luonnossa Saara ei oo mikään nätti edes, kroppa tosi pitkä ja romuluinen

Vierailija
8/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forsbärillä on paha itsetunto-ongelma, oi pentuna pullea ja rumahko. Tutkikaapa aihetta lisää, löydätte aika erilaisia kuvia tästä tyttelistä, kun ei ole viittä kiloa pakkelia naamassa. Kyllähän niillä tekotisseillä, tekoripsillä, kuvakulmilla ja meikeillä saa ulkonäköä muutettua aika rajustikin. :)

Sara on kuitenkin tosi avoin sen kanssa, että on ollut pullukka ja laihduttanut.

Mä olen poistanut netistä kaikki kuvat itsestäni lukioajoilta ja yliopiston ensimmäiseltä vuodelta, kun olin vielä pullukka :D

Vierailija
9/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä tapaus mitenkään erityisen hyvännäköinen luomuna ole. Ihan tavallinen, vähän hassun näköinen jopa.

Kai se kauneus sitten on katsojan silmässä, kun minun ja monen muun mielestä hän on todella kaunis. Olen bi-seksuaali nainen ja Sara on unelmatyttöni, jos olisi 5 vuotta vanhempi.

Vierailija
10/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on kuitenkin tosi avoin sen kanssa, että on ollut pullukka ja laihduttanut.

Mä olen poistanut netistä kaikki kuvat itsestäni lukioajoilta ja yliopiston ensimmäiseltä vuodelta, kun olin vielä pullukka :D

Mitä sitten? Eikö tuo omakin käytöksesi juuri todista sen, että aikamoisia itsetunto-ongelmia on pakko olla, jos kerran olet kaikki omat vähemmän mairittelevat kuvasi poistanut ihmisten nähtäviltä? Etkö pysty hyväksymään itseäsi sellaisena kuin olet (ollut), niin kuin Sarakin? Luuletko että Saran itsetunto-ongelma on mihinkään todella lähtenyt tai parantunut, katso noita IG-kuvia ja muita, jestas sentään. Kauhea tarve joka kuvalla todistella muille olevansa kaunis. :D 

Vierailija
11/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sensuuri täällä on nyt iskemässä kommenttien suhteen. :)

Vierailija
12/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus paljastuu sitten livenä, elleivät nämä ajatelleet elää luolassa loppuelämäänsä. Mitä enemmän muokkaavat, sitä rumemmalta näyttävät sitten real :)

Vierailija
13/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstalla ole luvallista käyttää nimitystä huomiohuora? :o

Vierailija
14/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellaisten, joille se sana sopii suuhun.

Kuten sinä

:o

Vierailija
15/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellaisten, joille se sana sopii suuhun.

Kuten sinä

:o

Oletko ylläpidosta?

Huono yritys. Try again. 

":o"

Vierailija
16/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmista en tiedä mitään, mutta rumaa tuosta ei saa kyllä millään.

Vierailija
17/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on sosioekonomisen taustansa ansiosta ja mahdollisesti muitakin keinoja käyttäneenä päässyt näin näkyväksi kuin hän tällä hetkellä on. 

Vierailija
18/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette keskittyisi ihan vaan omaan elämäänne ja ulkonäköönne?

Vierailija
19/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tää lähtee täältä kokonaan pois. :D

Vierailija
20/61 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette keskittyisi ihan vaan omaan elämäänne ja ulkonäköönne?

Elämä- ja ad hominem-korteille [yes]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi