Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias on liian nuori löytämään parisuhteen ja sitoutumaan.

Vierailija
17.06.2016 |

Miksi leikkiä kotia kun on vielä raakile? Ei nuorena vain kannata.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsis. Jotkut parikymppiset ovat kypsempiä ja valmiimpia perustamaan perhettä ja sitoutumaan kuin monet nelikymppiset ikilapset. Eli ei se ikä vaan se persoona!

Vierailija
2/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitten on valmis sitoutumaan? Sitouduinko liian nuorena poikaystävääni, kun aloimme seurustella 21-vuotiaina ja nyt olemme 25 ja 26.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kerroit tämän minulle. Täytyykin samantien päättää kahden vuoden parisuhde mikä minulla on takana ja alkaa elämään sinkkuelämää. t: N20

Vierailija
4/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää Ikis! Miten aiot viettää juhannuksen?

Vierailija
5/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaina sitouduttiin ja nyt ollaan oltu 47 vuotta sitoutuneina.

Vierailija
6/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko?

Vierailija
7/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa pitää vissiin sit erota 9 vuoden suhteesta ☺ t. 24v

Vierailija
8/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule Ikis, ei se sun eksäsi uusi tyttöystävä ainakaan ollut liian nuori. Hienostihan se onnistui sitoutumaan parisuhteeseen.

Vierailija
9/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin 20-vuotiaina jo naimisissa ja eka lapsi tulossa. Nyt niitä lapsia on 3 ja naimisissa 10 viotta.

Vierailija
10/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet taas ilmeisesti maanisessa vaiheessa.

Vierailija
11/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, hyvä, että kerroit. Otankin heti avioeron, koska olin silloin kymmenen vuotta sitten 17-vuotiaana liian nuori sitoutumaan. Avioliittoa tässä takana ensi vuonna kymmenen vuotta, mutta mitäpä tuosta. 

Vierailija
12/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kunpa elämän voisi nähdä etukäteen...

T. 20 v sitoutunut, eronnut 22 v myöhemmin

Vierailija
13/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, 17-vuotiaana löysin mieheni ja yli 7 vuotta ollaan oltu yhdessä ja on nykyään yhteinen lapsikin. Omasta kokemuksestaan on turha puhua siten, että näin on muillakin, "ei voi olla muuten asiat, näin se on kun mullakin on ollut"...

Vierailija
14/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitouduttiin 15-vuotiaina, nyt takana yhdessäeloa 25 vuotta. Kannattaa ottaa parhaat päältä! Tuossa vaiheessa oli kaikki luokan pojat vapaita :) 

Eipä 30-vuotiaita sinkkuja ole jäljellä kuin niitä peräkammarin hissukoita tai sitoutumiskyvyttömiä bilettäjiä. Nyt 40-vuotiaana... oikeesti... kaikki hyvät miehet on varattuja, tietenkin!

Vierailija
15/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi leikkiä kotia kun on vielä raakile? Ei nuorena vain kannata.

Olin 18-vuotias, kun tapasin maailman upeimman miehen, komean, huumorintajuisen, älykkään.... ja vaikka mitä muita ominaisuuksia ja hullaannuin täysin. Mitä enemmän vietimme yhdessä aikaa tutustuen toisiimme, tuli tunne, että tämä on nyt tässä. Jokin kolahti ja kovaa, eikä tosiaan ole tarvinnut katua. Naimisiin mentiin, kun olin 25-vuotias ja tänä kesänä vietetään kymmenettä hääpäivää. Olisko pitänyt jättää hyvä mies ottamatta? Olisinko löytänyt jostain paremman? Mun mies on mulle ystävä, tuki ja turva, sekä täydellinen kumppani ja rakastaja. Ollaan hitsauduttu vuosien varrella hyvin yhteen, aidosti nautitaan toistemme seurasta ja arvostetaan toisiamme. Oikeasti, tein huippulöydön!

Vierailija
16/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä löysin mieheni 21-vuotiaana. Yhteen muutettiin kuitenkin vasta 25-vuotiaina, naimisiin 29-vuotiaina ja eka lapsi syntyi kun olin 30. Yhä ollaan yhdessä 17 vuotta ensitapaamisesta.

Vierailija
17/17 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Mutta älä huoli, ehkä sinäkin vaikka eläkeiässä löydät sen oikean.