Käräyttäisitkö?
Kaverini -entinen nykyään- on luonteeltaan erittäin kostonhimoinen ja suorastaan hullu. On tehnyt monen ihmisen elämästä vaikeaa, suututtuaan näille milloin mistäkin. Itse tajusin että tuo ihminen tulee jossain vaiheessa ottamaan myös minut raivon kohteekseen ja viilensin välejä. Seurauksena se,että hän alkoi puhua minustakin paskaa ja yritti sabotoida välejäni ihmisiin. Onneksi kukaan ei uskonut tuon hullun juttuja ja lopulta hän jäi yksin paskapuheidensa kanssa.
Tiedän että kyseinen ihminen muutti ulkomaille työttömänä, nostaen työttömyyskorvausta ilman mitään aikomusta tehdä töitä. Tiedän myös että vuokraa asuntoaan pimeästi.
Minusta tuntuisi oikeudenmukaiselta käräyttää tuo ihminen näistä laittomista toimistaan, vain siksi että tiedän hänen yrittäneen tuhota monen ihmisen elämää kostonhimoissaan. Myös se että yritti sabotoida minun ja ystävieni väleja vain siksi että en lähtenyt mukaan hänen juoruiluunsa ja otin etäisyyttä, on syy miksi haluaisin tuon ihmisen jäävän kiinni tekosistaan.
Mitä te tekisitte? Ja miten tuollaisen voi ylipäätään käräyttää?
Kommentit (3)
Jos tiedät tämän henkilön rikkovan lakia, on velvollisuutesi ilmiantaa hänet.
Kelalle voi antaa nimettömänä ilmiannon
Itse en sotkeentuisi pitkällä tikullakaan.