Vierailija

Heippa! Olen 25 vuotias mies. Olen ollut nykyisen miesystäväni kanssa 5 vuotta. Muutimme 2013 yhteiseen asuntoon ja 2014 menimme kihloihin. Suhteemme on muutenkin hyvällä mallilla eikä ongelmia ole.
Otin muutamisen viikkoa sitten puheeksi että haluaisin lapsen. Mieheni kuitenkin sanoi että hän ei halua. Tilanne on siksi vaikea, että rakastan miestäni ylikaiken mutta lapsen saaminen on ollut aina suurin unelmani.
Olen valmis odottamaan jos mieheni mieli muuttuisi, mutta en kuitenkaan kovin kauan.
Minusta tuntuu että elämäni olisi valmis; koulutus, vakituinen työ, ihana oma koti ja rakas mies rinnalla. Mitä voisin tehdä? :(

• ylös 8
  • alas 4

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aina ei saa kaikkea haluamaansa, joudut nyt miettimään tarkoin mikä elämässäsi on tärkeintä. Rakastava puoliso vai lapsi. Toki miehesi voi muuttaa mielensä, mutta oletko valmis odottamaan? Entä jos mieli ei lopulta muutukaan niin katkeroidutko? Vaikea homma.

Vierailija

No onko sulla jo suunnitelma siitä, miten aiot lapsen hankkia eli onko äitiehdokas valmiina? Tosi asiahan on, että kumppania ei voi perheelämään pakottaa, joten sun täytyy punnita, mikä on tärkeintä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.