Vierailija

tai mitä vastoinkäymisiä olet joutunut viime aikoina kokemaan? Yritän sisäistää, että oma tilanteeni ei välttämättä ole kaikista pahin.

• ylös 11
  • alas 0

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mies sai kenkää eikä kertonut asiasta minulle, lähti kuukauden päivät aamulla "töihin." Enpä tiedä millä asuntolainaa lyhennellään, meillä on kuusiviikkoinen lapsi.

• ylös 42
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies sai kenkää eikä kertonut asiasta minulle, lähti kuukauden päivät aamulla "töihin." Enpä tiedä millä asuntolainaa lyhennellään, meillä on kuusiviikkoinen lapsi.

OP tarjoaa nyt lyhennysvapaata vauvaperheille. Jos olette toisen pankin asiakkaita, niin käykää neuvottelemassa asiasta. Sama rahaongelmahan teillä on toisaalta edessä viimeistään ensi vuoden alussa, kun vanhempainraha päättyy ja alkaa kotihoidontukikausi.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Huomenna töissä kolmas päivä putkeen työpisteessä, jossa en oikein viihdy. La on myös työpäivä, jolloin olen samassa työpisteessä kahdestaan yhden miestyöntekijän kanssa, jonka oletan olevan ihastunut minuun, auts on hankalaa 😔
Olen aviossa, joten roihuun ei saa lähteä.
Onneksi su-ma on vapaata ykkösvapaiden jälkeen :)

Vierailija

Asun nyt "tilapäisesti" viidettä vuotta erossa perheestäni minun työpaikan takia. Välimatka n. 250 km. Mies puolestaan putosi juuri työmarkkinatuelle, mutta olisi julmaa teinitytärtämme kohtaan muuttaa maalle, työpaikkakunnalleni.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Aivoaneurysma- ja syöpädiagnoosit kahden viikon välein. Syövästä erittäin huono ennuste. Neljä selkänikamaa murtui kivuliaasti syövän vuoksi. Allogeeninen kantasolusiirto paransi syövän (toistaiseksi), mutta elimistöni hylkii siirrettä, joten olen ollut vuosia sairauslomalla. Tummanvaaleat hiukset lähtivät ja kasvoivat takaisin tummina ja kiharina. Suuri määrä lääkkeitä edelleen. Useita kertoja valtava määrä kortisonia käänteishyljintään (silmät, maksa, munuaiset), joten turposin törkeästi ja sain mm. niskakyttyrän. Olen kaatunut kymmenen kertaa kahden vuoden aikana, koska kortisoni heikensi reisilihaksiani. Kaksi kertaa kaaduin naamalleni. Jälkimmäisellä kerralla silmälasini hajosivat. Bursiitti jalassa.Tuskallinen vyöruusu ja vuoden jatkuvat hermokivut. Kortisonin vuoksi silmistä on leikattu kaihi. Silmissä silikonitulpat, koska minulla ei ole käänteishyljinnän vuoksi kyynelnestettä ja joudun kostuttamaan silmini koko ajan. Äitini ja mummini kuolivat. Olin niin sairas, etten päässyt mummini hautajaisiin. Minut irtisanottiin töistä yt-neuvotteluissa, kun olin aivoaneurysmaleikkauksen ja syöpähoitojen vuoksi sairauslomalla. Laittomasti. Toinen olkapääni on jäätynyt ja joudutaan leikkaamaan. Psyykkisesti olen vielä terve.

Voitinko? 

• ylös 48
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

OP tarjoaa nyt lyhennysvapaata vauvaperheille. Jos olette toisen pankin asiakkaita, niin käykää neuvottelemassa asiasta. Sama rahaongelmahan teillä on toisaalta edessä viimeistään ensi vuoden alussa, kun vanhempainraha päättyy ja alkaa kotihoidontukikausi.

Korot on kuitenkin maksettava, vaikka olisi lyhennysvapaalla.

Vierailija

Asumme vanhassa, remonttia kipeästi kaipaavassa talossa, enkä viihdy yhtään. Auto katsastamatta. Eikä seksiä muutamaan vuoteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapseni kuoli, en pääse yli. Haluan vain hänen viereen 😢

Olen todella pahoillani.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Mies pihtaa, oon raskaana ja kovasti himottaa, mutta mies ei uskalla koska pelkää että vauvaan sattuu tai että synnytys käynnistyy.. ymmärrän jälkimmäisen syyn, itsekkin pelkään että synnytys käynnistyy liian aikaisin,joten pitää vaan kärvistellä ja keksiä muuta ajateltavaa kuin seksi

Vierailija

Hmm.. Minä jaksan kyllä tähän valittaa kun en näitä asioita koskaan ääneen sano :-D Toinen vanhempani kuoli kun menin lukioon, masennuin pahasti ja vielä näin 21-vuotiaanakin on lukio käymättä. En ole saanut keneltäkään tukea tähän, jopa läheinen ystäväkin sanoi että ota vaan itseäsi niskasta kiinni :-) Olen kyllä aikuislukiossa, mutta käyn kursseja todella, todella hitaasti kun (masennuksen takia?) aivot ei toimi ollenkaan ja saan paskoja numeroita vaikka panostaisin vaikka ennen olin ysin oppilas joka ei koskaan tehnyt töitä numeron eteen.
Töitä olen hakenut mutta en ole saanut luultavasti koska olen 21-vuotias aikuislukiolainen jolla ei ole aiempaa työkokemusta. Samoin sosiaalinen elämä on ihan päin persettä. Olin ennen perussosiaalinen ja positiivinen ihminen, minulla oli monta kaveria ja kuulin monesti että seurassani oli mukava olla. Kaikki tietenkin muuttui ja nykyään minulla on tasan kaksi kaveria joille juttelen vaihtelevasti, emmekä nää koskaan.

Ihana tulevaisuus tässä näköjään edessä, olen sosiaalitukia ja kaupungin kämppää vailla syrjäytynyt. Kuvittelin aina että pääsisin yliopistoon ja tekisin hyvän uran itselleni. Vaan ei :-) Mietin itsemurhaa päivittäin.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä kerro jos tuon takia kysyt.

Kerro vaan. Olen kiitollinen kaikista tähän asti tulleista tarinoista ja joka ikinen on tehnyt oloni helpommaksi jaksaa eteenpäin. Tai voi kertoa pelkästään senkin takia, että tekee mieli valittaa - sekin on joskus riittävä syy.

Kaikille kollektiivisesti <3 ap

• ylös 11
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.