Vierailija

Olen muodokas nuori nainen, painoa lähes 100kg ja emoksi haluaisin. Kannattaako minun edes hakea vai karsiudunko suoraan painoni takia?

Pituutta minulla 168cm.

• ylös 2
  • alas 9

Kommentit (13)

Vierailija

Lentoyhtiöiden tuotot on niin pienet, että lihavan lentoemännän aiheuttama polttoaineen kulutuksen lisäys veisi tuotot miinukselle.

• ylös 19
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lentoyhtiöiden tuotot on niin pienet, että lihavan lentoemännän aiheuttama polttoaineen kulutuksen lisäys veisi tuotot miinukselle.

Anteeksi nyt vaan, mutta onhan siellä mies stuerttejakin ja luulen että heistä aika moni painaa saman verran kuin minä.

• ylös 0
  • alas 10
Jepjepjoo

Tarjoilijaksi pääsee lihavampikin ja ihan samaa hommaa kuitenkin. Kapeat käytävät ne suurin ongelma on isokokoisella ihmisellä kun pitää mahtua kääntyilemään sujuvasti ja päästämään ihmisiä ohi. Jos todella haluat niin muutaman kuukauden rutistuksella pääset sinne 80 kg paikkeille..

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Juu ymmärrän että minulla on ylipainoa, mutta en ole mikään tynnyri mallinen kuitenkaan. Että en usko että lentokoneen käytävät on ongelma. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö stuerteilla ole pituusvaatimuskin 175?

Vaikka olisi 2m niin ei se absoluuttista painoa vähennä. 

Vierailija

Lentokoneessa kapeat käytävät. Ei tietenkään lihavia lentoemoksi. Lentoemon tulee sutjakan solakka ja miehille silmäniloa joten myös kaunis,. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa kapeat käytävät. Ei tietenkään lihavia lentoemoksi. Lentoemon tulee sutjakan solakka ja miehille silmäniloa joten myös kaunis,. 

Lihavakin voi olla kaunis, ja moni mies pitää muodoista.

Vierailija

Oon lentänyt paljon eikä mulla ole matkustajana mitään vaikeuksia mahtua koneeseen. Ylipaino maksuakaan ei ole koskaan peritty...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.