Youtubettaja Aimo Mattila on kuollut
Pitkästä aikaa katsoin hänen videoitaan Youtubessa. Hän teki videoita, joissa mm. kertoi rehellisesti masennuksestaan. Olen itsekin kärsinyt masentuneesta mielialasta ja lamaantuneisuudesta ja katsoin hänen videoitaan välillä.
Nyt sain tietää videoidensa kommentteja lukiessani, että Aimo on kuollut pari kk sitten. Ajattelin kertoa tämän täällä, koska moni häntä seurannut ei varmaan vielä tiedä.
Aimo kertoi masennuksestaan, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstään, elämästään ja tunteistaan selväsanaisesti ja rehellisesti. Tällainen minunlaiseni nuori nainen, joka on elänyt ihan erilaisen elämän kuin Aimo, kuunteli niitä välillä kiinnostuneena.
Rip.
Kommentit (9)
Voi harmi. Löysin hänen mielenkiintoiset pätkänsä netistä sattumalta vasta nyt. Olisin seurannut jatkoa mielelläni.
en ollut kuullutkaan, katson ekaa videota, tuli oma isä vainaa mieleen. mukava kuunnella.
nyt olen kyllä jo saman ikänen kun isä kuollessaan, eli varmaan aimon ikäluokkaa.
isäkin oli masentunut ja teki kai itsarin. kuolinsyy ei oikein selvinny.
Alankin katselee näitä. jotenkin lohduttaa, kun itse olen masentunut ja vähän ku naispuolinen aimo näemmä.
Minusta Aimo Mattila oli huijari, joka kyllästyi raatamiseen ja hommasi itsensä työssä saamallaan kokemuksella työkyvyttömyyseläkkeelle. Minusta mies pidätteli nauruaan kertoessaan vakavana tarinoita 'masennuksesta' ja hoitojaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Aimo Mattila oli huijari, joka kyllästyi raatamiseen ja hommasi itsensä työssä saamallaan kokemuksella työkyvyttömyyseläkkeelle. Minusta mies pidätteli nauruaan kertoessaan vakavana tarinoita 'masennuksesta' ja hoitojaksoista.
Joo, Aimo oli vuosikymmenet töissä Pitkäniemen mielisairaalassa kunnes hulluus 'tarttui', minkä hän myöntää itsekin videollaan. Ja antaa toisella videolla ohjeet miten muutkin voivat hakeutua masennuksesta aiheutuvalle työkyvyttömyyseläkkeelle.
Nuija mitä sää puhut ? saatanan tämä mies on kuollut , kuinka kehtaat kirjoittaa tommosta paskaa
Mukava mies aimo oli. Lepää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
En tunne Aimo Mattilan tapausta, mutta kommenttisi kuulostaa erikoiselta.
Mikä on huijauksen motiivi? Kuolema kuulostaa aika erikoiselta tavoitteelta päästä pois työelämästä. Onnistuuhan se kauhean paljon vähemmälläkin vaivalla, jos tavoite on huijata. Kuolema huijaaminenkaan ei oikein toimi, koska kaikki vaiva tukien saamiseksi lakkautetaan, kun kuolema todetaan.
Koetapa uusiksi.
Törkeetä pilkata jo edesmennyttä miestä! HÄPEÄISITTE!
Kosketti kuulla Aimon kuolleen. Pidin hänen persoonastaan ja rauhallisen selkeästä puhetyylistään. Hän oli herkkä mies, kuten itsekin olen.
RIP Aimo, kosketit minua.