Vierailija

Viime vuonna hain kouluun, jäin varasijalle 27. Koulua oli kulunut 2 viikkoa, kun minulle tuli kirje, että olen päässyt varasijalta sisään, noh syystä en voinut ottaa paikkaa vastaan. Silloin opiskelijoita otettiin sisään 60 ja olin varasijalla 27 ja pääsin.

Nyt hain uudestaan samaan paikkaan ja tuli tieto, että olen varasijalla 14, mutta tänä vuonna otettiin sisään 40, nyt sitten jännittää pääsenkö sisään varasijalta taas, jos pääsen niin todellakin aijon aloittaa opiskelut vaikka mikä tulisi!

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Mikä mahtaa olla paikka, josta viime vuonna paikan saaneista melkein puolet luopui paikasta ja tänäkin vuonna ollaan ollaan varausduttu siihen, että yli kolmannes saattaisi luopua (,;vai miten muuten saattaisit olla varasijalla 14).   

Vierailija

Eihän kaikki varasijoille jääneetkään välttämättä ottanut paikkaa vastaan, jos ap perui paikkansa myös niin vielä hänen jälkeen joku joka oli sijalla 28 sai opiskelu paikan  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuullostaa tosi suositulta vara-vaihtoehdolta. jännää. Kun sitten on taas paikkoja, että sinne päästäkseen ollaan valmiita hakemaan useita kertoja, että päästäisiin sisään...  

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.