Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lempivuodenaikasi?

Vierailija
16.06.2016 |

Pieni kysely! :)

Mikä on lempivuodenaikasi?

Syksy
42.86%
Kesä
35.71%
Talvi
10.71%
Kevät
10.71%
Ääniä yhteensä: 28

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan talvea, koska silloin pääsee nauttimaan lumisista maisemista ja talviurheilusta. Rakastan kuitenkin myös kesää, koska silloin on lämmintä ja luonto puhkeaa kukkaan. Ehkä näistä kahdesta valitsen kuitenkin talven.

Vierailija
2/6 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan talvea, koska silloin pääsee nauttimaan lumisista maisemista ja talviurheilusta. Rakastan kuitenkin myös kesää, koska silloin on lämmintä ja luonto puhkeaa kukkaan. Ehkä näistä kahdesta valitsen kuitenkin talven.

Et ole Etelä-Suomesta? 

Täällä talvi on yhtä vesisadetta ja pimeyttä. Eli en vastaa talvi. Jos oliskin luminen talvi, niin voisin valita tämän vuodenajan. 

Kesä kai se loppujen lopuksi suosikki on minulle. Tavallaan kaikista kuitenkin tykkään. Lempivuodenaikani on koko vuoden ajan. On vain erilaista olemista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tiukka valinta talven ja syksyn välillä, valitsin kuitenkin talven. Olen talvi-ihminen, rakastan sitä, mutta vain jos on kunnon talvi, pitää olla lunta. Vähiten pidän keväästä, en tiedä miksi, ehkä se on jotenkin aina stressaavinta aikaa vuodesta ja jotenkin myös se valon lisääntyminen talven jälkeen aiheuttaa minulle sellaisen vastareaktion, enkä haluaisi päästää talvesta irti. Kesästäkin pidän toki, sitten kun se on tullut, mutta syksyn tunnelmassa on jotain taikaa ja raikasta, ilmat viilenee, illat pimenee ja siinä on minulle jotenkin aina sellainen uuden alun fiilis. Olen kuitenkin sellainen ihminen joka ei haikaile vuodenaikojen perään, vaan yritän nauttia niistä silloin kun ne ovat. Nyt nautin kesästä, enkä haikaile talvea.

Vierailija
4/6 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn ruska on vaan niin jotain maagista ja romanttista :)

Vierailija
5/6 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy. Koko kesä on kerätty energiaa tuoreista kasviksista ja marjoista, sekä nautittu kuka mistäkin harrasteesta ym. Mutta ihanaa on ilmojen viiletessä alkaa kerätä satoa talven varalle ja odottaa syksyn värejä ja sieniä, sekä laittaa kaikki uutta kesää odottamaan. Joulunaikakin vielä siihen päätteeksi, mahtavaa.

Vierailija
6/6 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on tunnelmallinen <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi