Seuraako joku nyt jalkkispeliä? Yksi (hölmö) kysymys
Mitä/ketä nuo tyypit on, jotka istuvat tuossa studion reunalla "terassilla"? Onko siellä aiemmissa lähetyksissä ollut väkeä? Itse vasta nyt kiinnitin huomiota. Vähän jotenkin hassua...
Kommentit (8)
Kovin on tylsistyneen näköistä porukkaa.
Mä katson kaikki pelit Ruotsin kanavilta. Ylen studio ja kommentaattorit ja toimittajat on kökköäkin kökömpiä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on tylsistyneen näköistä porukkaa.
Totta :D Yksikin siellä vain nyppi kynsinauhojaan. Mistäköhän tai miten ne ovat nuo tuonne etsineet?...
Vierailija kirjoitti:
Mä katson kaikki pelit Ruotsin kanavilta. Ylen studio ja kommentaattorit ja toimittajat on kökköäkin kökömpiä.
sama täällä
Vierailija kirjoitti:
Kommentaattoreista olen samaa mieltä, mutta selostukset ovat mielestäni olleet ihan ok.
Tuo jalkapallokenttä on rakennettu alueelle, josta yksityishenkilö omisti maata. Vastusti kentän rakentamista viimeiseen asti. Ei ehtinyt rakentaa taloa, mutta rakensi terassin, jossa voi istuskella silloin kun haluaa.
mitenkähän suurilla verorahoilla jotka nyhdetään kansalaisilta väkisin, ylläpidetty Yle aina onnistuukin tekemään surkeat kisastudiot ja hankkimaan jotain mumisijoita patsastelemaan sinne? toivottavasti niille ei sentään makseta mitään
Ne leikkii pariisilaisen kahvilan asiakkaita:D