Siis miten nuo Amanda Harkimon rinnat on tuollaiset?
Tosi kaukana toisistaan ja ihan oudon muhkuraiset? Varmaan etsimällä etsitty mahdollisimman huono kuva. Kasvotkin ihan oudot.
Kommentit (29)
Omituisen malliset kaukana toisistaan olevat muhkuraiset tissinkuvatukset. Varmaan "mukavan" tuntuiset, niin naikkosesta kuin niitä puristelevasta miehestäkin. Rahalla ei saa kauneutta.
Kaverillani vielä kamalemmat, oli aivan rinnaton ennen niitä. Näyttää kuin olis ihon alle laitettu appelsiinit, niin epäaidon näköiset kuin olla ja voi. Implantin rajat näkyy. Ja minä olen nähnyt nämä vain paljastavassa paidassa, voin vain kuvitella miltä ne näyttää ilman mitään...
Ehkei pienirintaisen kannattaisi ottaa noin isoja implantteja, vaan omaan kokoonsa sopivat. "mutku sit ne on yhä liian pienet" ni mieluummin otetaan rumat mutta kunhan on isot.
Ihan hirveä haaska koko amanda ja silarit todellakin turn off.
t.tissimies
Rintakehän leveyden mukaan implantin kuuluisi olla leveämpi niin näyttäisi paremmalle.eli liian kapea on.
Siis onko hän vähän kuluneen näköinen? Noin niinku 24-vuotiaaksi. Ainakin tossa videoklipissä tosi ryypänneen ja krapulaisen oloinen. Mutta varmaankin on ihan hieno nainen juu.
Silikoneista voi tulla karmean näköiset, jos lautaan ja hentoon vartaloon laittaa ylisuuret silarit. Tv:ssä plastiikkakirurgi sanoi, että etenkin aasialaisperäinen vartalo on hankala silikoneille, tilaa on vähän.
on kyllä kiihottavan näköinen tyttö. häntä voisin milloin tahansa panna paljaalla. olen viriili mies, joten hän olisi käsissäni sulaa vahaa.
Hupsista, mitkä pussit.