Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vegejäätelö?

Vierailija
16.06.2016 |

Onko ne Pirkan uutuudet mistään kotoisin? Oatlyn jädet on ihan ok, mutta joku outo sivumaku on.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oatlyn mansikka ja suklaa! Ei mun mielestä mitään outoa sivumakua. Kolmosena ässä mix -mehujää.

Vierailija
2/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmanin/GB:n riisijäätelö on aika hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää muuten ostako kasvirasvajäätelöä luullen että se on vegaania tavaraa. Maitoa siinä on, rasva vaan on kasvisrasvaa. Olin tyhmä kun aloittelin veganismia ja ostin innoissani kasvisrasvajäätelöä :D Lukekaa aina paketit!

Paras vegaanijätski tulee jäätyineistä banaaneista. Tehosekoittimella sileäksi ja sekaan sitä mitä haluaa :)

Vierailija
4/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan mustaherukka vegejäätelöä ostin vahingossa. Tykkäsin kyllä ja maistui 12 v pojallekin.

Vierailija
5/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun VEGAANIT... Ei voi olla niin kamalaa käyttää maitotuotteita, ellei ole ALLERGIAA... Mitä helvetin kärsimystä eläimille on lypsää lehmä ja käyttää tuotosta mihin ikinä nyt haluaakaan :DD

Banaanimössö... Tässä on puhe jäätelöstä, mielestäni joku vitun BANAANIMÖSSÖ on ehkä maailman kauimpana jäätelöstä😃😂

Vierailija
6/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten Tofulinen vaniljajätskistä! Sen kaa suklaa- tai lakritsikastiketta, naaaam nam.

Vierailija
7/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit ovat ihan tolloja :DD

Kyllähän sillä osataan rahastaa :D

Vegaanituotteet maistuvat lisäksi pahalle, ja niistä tulee märehtijöiden pieruja, eli metaania runsaasti :D

Vierailija
8/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololoo! Älkää vastailko trollille.

Itse tykkäsin Oatlyn mansikkajäätelöstä, mutta sitä ei enää ole lähikaupassa. Paketin hintakaan ei ollut niin paha. Harmittaa kun vegejäätelöt ovat usein niin kalliita.

Vierailija
9/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovicen lakritsi!! Älyttömän hyvää, maistuu ihan Aino-jäätelöltä jonka lakritsista tykkäsin kovasti :)

Tofulinen pääryänpuikko ja toffeetuutti ovat myös hyviä. Itse en maistanut Oatlyn mansikassa mitään sivumakua.

Vierailija
10/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun VEGAANIT... Ei voi olla niin kamalaa käyttää maitotuotteita, ellei ole ALLERGIAA... Mitä helvetin kärsimystä eläimille on lypsää lehmä ja käyttää tuotosta mihin ikinä nyt haluaakaan :DD

Banaanimössö... Tässä on puhe jäätelöstä, mielestäni joku vitun BANAANIMÖSSÖ on ehkä maailman kauimpana jäätelöstä😃😂

Maidontuotantokin on lihantuotantoa. Lehmän täytyy poikia tuottaakseen maitoa. Vasikat otetaan emolta pois jo varhain ja niistä kasvatetaan joko lisää maitolehmiä tai lihaa. Lehmät myös teurastetaan siinä vaiheessa, kun niiden maitontuotanto ei enää suju toivotulla tavalla. Olisi siis aika tekopyhää vastustaa lihantuotantoa ja olla syömättä lihaa, mutta käyttää silti maitotuotteita.

Vierailija
11/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovicen suklaa-nougat! Siihen vielä oreo-paloja ja suklaakastiketta niin ai että! <3

Vierailija
12/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovicen jäätelöt on hyviä ja Pirkan niistä vegejäätelöistä olen pitänyt eniten siitä mangosta. Oatlyn mansikka on niistä parasta. tuuteista taas olen pitänyt eniten Tofulinen toffeesta.

Mutta ihan parasta koskaan on se Tötterön uusi Chili-vadelma-salmiakkijäätelö, jota saa S-kaupoista! Ihan törkeen hyvää.

Vierailija
13/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanit ovat ihan tolloja :DD

Kyllähän sillä osataan rahastaa :D

Vegaanituotteet maistuvat lisäksi pahalle, ja niistä tulee märehtijöiden pieruja, eli metaania runsaasti :D

Itse olen aloitteleva vegetaristi/vegaani ja koen tuotteisiin perehtymisen omalla kohdallani erittäin hyödylliseksi. Ennen söin karkkeja ja jäätelöä kauheita määriä - nykyään luen tuoteselosteet tarkkaan, koska välttelen maitoa ja liivatetta. Voin sanoa, että sokerisia herkkuja tulee syötyä paljon vähemmän kuin ennen.

Kun luopuu jostain, saa paljon tilalle.

Vierailija
14/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka mango-passio ja Yollibox Kookos on mun lempparit. Molemmat ihan parasta jädeä, mitä olen koskaan syönyt.

Vierailija
15/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaninen vallankumous on täällä! Vegaanituotteiden kulutus on kasvanut vuodessa 25%, maidon ja lihan kulutus vähentynyt huomattavasti. On todella lähellä, että tällä tulee olemaan huomattavia näkyviä vaikutuksia, esim. eläintuotantoon.

Vierailija
16/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciao-kahviloissa on sellaista kookos-lime vegejädeä.

Alepasta ostaessa niin Tofuline päärynä on paras.

Vierailija
17/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön useimmin Oatlyjä, koska niissä hinta on muita halvempi ja mansikka on niistä paras. Olis kiva, jos olis enempi puikkoja tai tuutteja tarjolla vegaanisina, nyt syön sitten aikaisempaa useammin mehujäitä. 

Vierailija
18/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaaaa!

Mä olen aina sanonut että vegaanit on täysin tolloja.

Vierailija
19/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofulinen toffeetuutti ja suklaajäätelö! Lovicet on ihan ok, mutteivät ole yhtä täyteläisiä kuin tofulinen jädet.

Vierailija
20/33 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan ovat hyviä kyllä! Sitruuna on todella sitruunaista. Mustaherukka on niistä se kermaisin ja makein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi