Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hengitätte niskaan esim. kauppajonossa kun toinen maksaa?

Vierailija
16.06.2016 |

Ei voi ymmärtää. Todella ahdistavaa näppäillä pin-koodia kun joku on muutaman sentin päässä. Kävin juuri Gigantissa ja kassaneitiäkin selkeästi vitutti kun toinen änkee liian lähelle ja kysyikin (ihanan) ilkeästi, että ollaanko samaa porukkaa :D No ei olla! Mikä teitä vaivaa? Personal space, anyone?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun haistaa sun pillun ja pystynkin siihen.

khej khej khej...

Vierailija
22/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole kokenut tätä ilmiötä ja ainakin ruokakaupassa on aina vähintään se kärrynmitta edellä olevaan.

Onkohan ajatuksena nuuhkia naista kiihottumisen vuoksi? Päästä vain lähelle toista ihmistä? Vai voiko joku tehdä noin ajattelematta?

Kyllä minulle miehenä tätä tapahtuu. Luulen vain, että muut ihmiset aistivat ns. creep factorisi ja pysyvät siksi kaukana sinusta. Saatat myös löyhkätä. Tai kummatkin.

Mäkin olen mies ja tätä tapahtuu. Joskus mietin, että vaikuttaako vaatimaton kokoni asiaan jotenkin. Ehkä joku isompi kaveri on sen verran uhkaavamman oloinen, ettei sen niskaan hengitellä niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän ketjuun eksyy va jakki, joka harrastaa kuvattua toimintaa, voisitko perustella aivotonta käytöstäsi, kiitos.

Vierailija
24/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on isot miehet, jotka tulevat melkein kokovartalokontaktiin ruhollaan ja hönkäilevät niskaan. Siis oikeasti, en halua että painaudut minuun ällöttävä äijä! Seuraavaksi tulevat vihaiset kiireiset mummot, joilla ostoskärry toimittaa panssarivaunut virkaa. Sillä kärryllä tökitään koko ajan perseeseen, töks töks töks töks töks töks, ikäänkuin äkkiä siitä etenisin kun oikein paukutetaan. Kerran meinasin jo sanoa, että anteeks mummo mutta mun pakaroihin alkaa jo sattua ja tulee mustelmia. Vihoviimeinen ryhmä on kakarat vaikka rajoja. Lähmintää, mun tavaroiden tutkimista, potkimista jalkoihin kun en siirry edestä pois, pakkauspäässä yritetään ottaa mun karkit ja herkut omiin taskuihin ja pusseihin ja istutaan kakkapyllyillä ruokien päällä rapakengät jalassa ja räkä roikkuu nenästä.

:D :D :D

Tämä on muuten totta.

Vierailija
25/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huitaisen "vahingossa" laukulla jos joku tulee liian lähelle :D

Vierailija
26/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun muuten ollaan ujoa kansaa mutta kauppajonossa sitten pakko päästä lähelle.

Vierailija
27/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun muuten ollaan ujoa kansaa mutta kauppajonossa sitten pakko päästä lähelle.

itse aina halaan jos joku alkaa kosketella takaa :P

Vierailija
28/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jätin tapani mukaan kunnon välin edellä olevaan, kun taakseni tuli vanhempi ukkeli, joka sanoi "rohkeasti vain eteen päin". Käännyin, katsoin alle puolen metrin päässä seisovaa minua lyhyempää setämiestä suoraan silmiin ja sanoin "ei se jono siitä nopeammaksi muutu". Ukko astui heti pari askelta taakse päin ja mutisi jotain "eiku vitsillähän minä".

Vierailija
29/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri samaan törmäsin tänään ruokakaupassa! Vanhan tätylin oli koko ajan ihan pakko tunkea melkein minuun kiinni.

Täti tais ihastua sinuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi