Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hengitätte niskaan esim. kauppajonossa kun toinen maksaa?

Vierailija
16.06.2016 |

Ei voi ymmärtää. Todella ahdistavaa näppäillä pin-koodia kun joku on muutaman sentin päässä. Kävin juuri Gigantissa ja kassaneitiäkin selkeästi vitutti kun toinen änkee liian lähelle ja kysyikin (ihanan) ilkeästi, että ollaanko samaa porukkaa :D No ei olla! Mikä teitä vaivaa? Personal space, anyone?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonossakin kun yrittää vaivihkaa mennä pari askelta edemmäs niin eikös se huohottaja takana tule yhtä lähelle kuin ennen karkuun hivuttaitumista.

Vierailija
2/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen haluaa maksaa ostoksesi? Seuraavan kerran kannattaa tarjota tätä mahdollisuutta niskaan hengittäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yöskään ymmärrä. Kassajonossa annan aina maksajalle ja edessä olevalle tilaa, niin eikö joku sekopää tule siinä ihan kiinni. En käsitä! Luuleeko ne että liikun nopeammin kun änkevät muhun kiinni? Muutenkin, kuka tulee ihan iholle asti vierasta ihmistä, jolle ei edes puhuta? Kyllä siinä jonossa voi seistä pari senttiä kauempanakin, ja silti ehtii maksamaan ihan mainiosti.

Vierailija
4/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeasti tietää syyn tähän, koska tätä kyllä tapahtuu. Tuskin kukaan oikeasti kyylää kenenkään pin-koodia,mutta mitäs sitten? Luuletteko että jono liikkuu nopeammin kun ollaan naama kiinni toisen takaraivossa? :D

Vierailija
5/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut ongelman kassajonossa! Pidän omaa kärryäni takanani. Toimii!

Vierailija
6/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonossakin kun yrittää vaivihkaa mennä pari askelta edemmäs niin eikös se huohottaja takana tule yhtä lähelle kuin ennen karkuun hivuttaitumista.

Reaktiosi on väärä. Tässä tilanteessa pitää nimenomaan ottaa askelia taaksepäin.

Vierailija
7/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiosi on väärä. Tässä tilanteessa pitää nimenomaan ottaa askelia taaksepäin.

Milläs otat kun huohottaja on 5cm päässä. En ainakaan halua törmätä sellaiseen vapaaehtoisesti.

Vierailija
8/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan ostoskärryn pakaroihini kiinni. Ja toinen mikämärsyttää on se, kun olen laittanut ostokseni ostoskoriin ja tyhjennän sen sisällön ostoshihnalle, niin taka olevalla on oma ostoskorinsa ostoksineen siinä korikasassa johon tyhjä ostoskori laitetaan ennen kassaa. Sitten pitää pahoitellen pyytää nostamaan korinsa että saa tyhjän korinsa siihen....😠

Vierailija
9/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs otat kun huohottaja on 5cm päässä. En ainakaan halua törmätä sellaiseen vapaaehtoisesti.

Niihin nimenomaan kuuluu törmätä. Eivät ne muuten opi. Jos tulevat vieläkin perseeseen kiinni, niin sitten lisää askelia. Kahden törmäyksen jälkeen ovat viimeistään aina oppineet.

Vierailija
10/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritän kurkkia pin-koodia tietenkin.

Vierailija
11/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naputa sitä koodia, ennen kuin perskärpänen on reilusti siirtynyt taaksepäin.. siinähän sit odottelee, että pääsee itse maksamaan. Ja kerron tämän myös takana seisovalle hyvin selkeästi. 

Vierailija
12/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samaan törmäsin tänään ruokakaupassa! Vanhan tätylin oli koko ajan ihan pakko tunkea melkein minuun kiinni.

Vierailija
13/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitten kun on paljon ostoksia ja menet pakkaamaan jo ennen maksamista, niin seuraava jonossa jo seistä töröttää siinä maksupäätteen kohdalla. Ehkä tosiaan pitäisi kysäistä, että aiotko maksaa nämä mun ostokset...

Vierailija
14/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astu "vahingossa" varpaille niskaanhuohottajaa! Ei jää pysyviä vammoja, mutta ehkä nipistää sen verran, ettei jatkossa tule kehenkään kiinni jonotellessa ;)

Vierailija
15/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on isot miehet, jotka tulevat melkein kokovartalokontaktiin ruhollaan ja hönkäilevät niskaan. Siis oikeasti, en halua että painaudut minuun ällöttävä äijä! Seuraavaksi tulevat vihaiset kiireiset mummot, joilla ostoskärry toimittaa panssarivaunut virkaa. Sillä kärryllä tökitään koko ajan perseeseen, töks töks töks töks töks töks, ikäänkuin äkkiä siitä etenisin kun oikein paukutetaan. Kerran meinasin jo sanoa, että anteeks mummo mutta mun pakaroihin alkaa jo sattua ja tulee mustelmia. Vihoviimeinen ryhmä on kakarat vaikka rajoja. Lähmintää, mun tavaroiden tutkimista, potkimista jalkoihin kun en siirry edestä pois, pakkauspäässä yritetään ottaa mun karkit ja herkut omiin taskuihin ja pusseihin ja istutaan kakkapyllyillä ruokien päällä rapakengät jalassa ja räkä roikkuu nenästä.

Vierailija
16/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukin ostoskärryjä, jos joku alkaa niillä törkkiä perääni. Pari kunnon sysäystä, niin kärryt yleensä vetäytyvät. Jos joku maksaessani yrittää tunkea liian lähelle, pysähdyn ja tuijotan vaan julmasti lähentelijää. En maksa ennen kuin se peruuttaa. Mä näytän todella harmittomalta, mutta osaan käyttää pahaa silmää.

Olen tullut siihen lopputulokseen, että nämä lähentelijät ovat ihmisiä, joissa yhdistyy itsekkyys ja yksinkertaisuus jollain jännällä tavalla.

Vierailija
17/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina reippaasti että voitko mitenkään mennä taaksepäin jos joku tulee peppuun kiinni. Ihmeen hiljaisiksi menevät

Vierailija
18/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ole kokenut tätä ilmiötä ja ainakin ruokakaupassa on aina vähintään se kärrynmitta edellä olevaan.

Onkohan ajatuksena nuuhkia naista kiihottumisen vuoksi? Päästä vain lähelle toista ihmistä? Vai voiko joku tehdä noin ajattelematta?

Vierailija
19/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
20/29 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole kokenut tätä ilmiötä ja ainakin ruokakaupassa on aina vähintään se kärrynmitta edellä olevaan.

Onkohan ajatuksena nuuhkia naista kiihottumisen vuoksi? Päästä vain lähelle toista ihmistä? Vai voiko joku tehdä noin ajattelematta?

Kyllä minulle miehenä tätä tapahtuu. Luulen vain, että muut ihmiset aistivat ns. creep factorisi ja pysyvät siksi kaukana sinusta. Saatat myös löyhkätä. Tai kummatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän