FrendinÄidinHaluaja

Itse olen alkanut pitämään kaverin äidistä. Hiukan vanhahtava ehkä 45v. Hyvä perse ja tissit. Kuinka pääsisin sänky hommiin? Itselläni ei ole tietoa/kokemusta.

• ylös 3
  • alas 2

Kommentit (4)

Vierailija

Ei ole kokemusta,mutta kuulostaa mielenkiintoiselta. Jos saa tilaisuuden ei muuta kuin survoo muna sisään. Anna menmä😊😊

Vierailija

Ei tipu.
Lasten juttu ja kaveruus kiinnostaa enemmän kuin lapsellisen aikuisen kanssa jutut. En ole etsimässä sinua. Minulla on hyvä näin. Älä pilaa lapsesi toeverisuhteita omilla hommillasi. Hae kauempaa kumppanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nuorena himoitsin parhaan kaverini äitiä , siis murkkuiässä . Hän oli runsasmuotoinen, estoton ja seksikäs. Hän tuli usein siellä  suihkusta tai saunasta saunatakki melkein auki eikä yhtään yrittänyt peitellä näkymiä. Näin ihan kaikkea...isot rinnat jne. Hän selvästi jotenkin piti katseistani, ainakin tuntui siltä, koska ei laittanut takkia ikinä kiinni. Hän jopa pukeutui makuuhuoneessa ovi auki sen jälkeen enkä voinut olla katselematta  sinne joskus. Taisi pakosta joskus huomatakin. Kaverini ei ainakaan koskaan huomauttanut asiasta minulle.. En tietenkään uskaltanut ryhtyä mihinkään silloin. Kuvittelin häntä tietysti sänkyyn ja...

Vierailija

FrendinÄidinHaluaja kirjoitti:
Itse olen alkanut pitämään kaverin äidistä. Hiukan vanhahtava ehkä 45v. Hyvä perse ja tissit. Kuinka pääsisin sänky hommiin? Itselläni ei ole tietoa/kokemusta.

Jätä fantasiatasolle ellet halua kertomaan motiivejasi oikeuden eteen...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.