Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko sadetakin ja saappaat?

Vierailija
16.06.2016 |

Jos et niin miksi et? Etkö koskaan ulkoile sateella?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parit Kontiot ja keltainen Rukan sadeasu sekä sydvesti. Aina olen pysynyt kuivana!

Vierailija
42/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi sadetakkia, Rukan lyhyempi vihreä ja Rukan pitkä musta miesten sadetakki 70 luvulta. Lisäksi Rukan housut ja kahdet Kontio kumisaappaat, toiset 90 luvulta ja toiset upouudet, mustia molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joitakin vuosia sitten rankkasateen jälkeen Lindexiltä ruman, vaaleansinisen sadetakin - ja hiukan sen jälkeen näin Tokmannilla kauniin, roosanvärisen. Ärsytti todella paljon, että olin jo sitoutunut siihen typerään vaaleansiniseen. Se minulla on vieläkin tuolla henkarissa.

Kumisaappaita minulla ei ole.

Vierailija
44/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Gore-Tex-puku vesikelin ulkoiluun, marjastukseen, retkeilyyn ja vaelluksille ja L.I.M. Proof-kalvollinen puku hikiliikuntaan vesisateessa. Kontiot omistan, mutta ketteremmissä jalkineissa on Gore-Tex kalvo tai joku muu puoli/kalvo tyyliin Climashield ja jalassa neopreenisukat. Ei minulla ole oikein käyttöä sellaiselle perinteiselle tönkkösuolatulle sadetakille, kun en harrasta vesisateessa seisoskelua.

Vierailija
45/46 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.paritkin molempia.Rakastan ulkoilla sateella.Olen sadeihminen.

Vierailija
46/46 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.paritkin molempia.Rakastan ulkoilla sateella.Olen sadeihminen.

Minulla on keltainen Karhun sadetakki ja tummanvihreät Kontiot. Käytän niitä aina kun sataa, nautin sateesta ja aina kun sataa pitää päästä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän