Omistatko sadetakin ja saappaat?
Jos et niin miksi et? Etkö koskaan ulkoile sateella?
Kommentit (46)
Omistan kumpparit. Sateella pidän kuoripukua ja goretex-kenkiä.
En omista ja en ulkoile sateella muuta kuin pakollisen, eli ehkä kauppaan 100m päähän. Siihen riittää sateenvarjo.
En omista, enkä ulkoile sateella. Tihkusateessa voin mennä juoksulenkille, mutta en silloin voisi kuitenkaan käyttää noita. Jos jonnekin pitää mennä sateella sateenvarjolla pärjää. Lapset ovat jo koululaisia, mutta en minä käynyt aikanaan heidänkään kanssa sateella puistossa.
Vierailija kirjoitti:
Omistan kumpparit. Sateella pidän kuoripukua ja goretex-kenkiä.
Eikä mene vesi läpi jos oikein kaatamalla ropisee? Minkä merkkien puku?
Omistan 2 sadeviittaa ja kahdet kumisaappaat, joista toiset puutarhatöihin ja toiset ulkoiluun. Ulkoilen sateella, koska silloin ei pahemmin ole muita liikkeellä. Ei niin helposti joudu esim. pyöräilijän töytäysemäksi.
Omistan 2 sadeviittaa ja kahdet kumisaappaat, joista toiset puutarhatöihin ja toiset ulkoiluun. Ulkoilen sateella, koska silloin ei pahemmin ole muita liikkeellä. Ei niin helposti joudu esim. pyöräilijän töytäysemäksi.
Ai niin, ja onhan mulla sellainen musta tosi hyvännäköinen takki, mitä ei ikinä sadetakiksi uskoisi. Se on "kaupunkikäyntejä varten" :) Ja heh, 3 sateenvarjoakin löytyy.
En omista mutta on ollut kyllä mielessä hankkia. Ulkoilupuvut (tuuli- ja kalvopuku) hylkivät vaihtelevasti vettä mutta päästävät kyllä kovan sateen läpi.
MUlla on gore-tex vaellussaappaat, paremmat metsässä kuin kumpparit. Ja gore-tex ulkoiluasu. Sadetakki on minusta hiostava.
Omistan, mökillä vähän järeämmät kuin kaupungissa. En tykkää käyttää sateensuojaa, joten sadetakissani on huppu.
Ulkoilen mielelläni sateessakin.
Kolmet kumisaappaat (kahdet kaupunkikäyttöön ja yhdet maalle) ja sadetakinkin kyllä, tosin en käytä sitä julkisilla paikoilla.
Kumisaappaat, sadetakki ja -housut. Sadevaatteet ovat ajalta pikkulapset, ulkona olimme sateellakin. Mutta ihan käypäiset vieläkin, kerran jouduin menemään sateen jälkeen metsään, niin itsellä kuivat vaatteet juurikin sadevaatteitten takia, muilla aivan litimärät.
Gore puku ja kengät riittää, ei mene vesi läpi. Minulla ei ole autoa ja kävelen 3km työmatkan päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Ja gore-tex ulkoiluasu. Sadetakki on minusta hiostava.
Sadetakki ja -housut todella hiostavat. Mutta pärjäätkö kuivana goretex-ulkoiluasu päällä jos saat päällesi vettä kuin saavista kaatamalla?
Kumpparit on ei sadetakkia, goretexit tms kalvovaatteet on paljon mukavammat eikä niistä mene kaatosadekaan läpi, tosin en ole tuntia kauempaa niissä kaatosateessa ollut.
Sateenvarjo on minusta kyllä ihan p...stä, käytän korkeintaan jos joudun juhlavaatteissa ja kampauksessa siirtymään ulkona sateessa autosta sisälle, yleensä huppu takissa on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja gore-tex ulkoiluasu. Sadetakki on minusta hiostava.
Sadetakki ja -housut todella hiostavat. Mutta pärjäätkö kuivana goretex-ulkoiluasu päällä jos saat päällesi vettä kuin saavista kaatamalla?
Kyllä
Joku Erätukun tarjouspuku. Toisena takkina Stadiumin Everest-merkkinen. Välttävät puolen tunnin työmatkalle. Huvikseni en ulkoile kaatosateessa.
Vierailija kirjoitti:
Joku Erätukun tarjouspuku. Toisena takkina Stadiumin Everest-merkkinen. Välttävät puolen tunnin työmatkalle. Huvikseni en ulkoile kaatosateessa.
Sori, lainaus jäi pois. Sille, joka kysyi merkkiä.
Minulla on kumpparikorkkarit, eikä niillä voi ulkoilla pitkiä matkoja, mutta hyviltä näyttää, lähes tavallisiskra polvipituisilta korkosaappailta. Miehelläni on kalossit.
Kumpparit on ja sadetakin haluaisin koska en tykkää kanniskella sateenvarjoa.
En ulkoile sateella enkä harrasta ulkoilua hyvälläkään säällä.
Saappaat ja goretex-puku. Harvoin ulkoilen sateella, silloin pitää olla joku syy miksi mennä sateeseen.
Saappaita tarvii autonpesussa ja vadelmapuskassa, goretexiä metsässä vaikkei sada.