Olen kohta 30 v. enkä osaa pestä pyykkiä
Olen asunut miehen kanssa kolme vuotta. Meillä on pyykinpesukone, enkä ole koskenutkaan siihen, koska en osaa pestä pyykkiä sillä. Pitäisi varmaan pyytää mies opettamaan käyttöä. Aikaisemmin vanhempani pesivät pyykkini.
Kommentit (6)
Pyykit vaan koneeseen ja aineet lokeroihin, kansi/luukku kiinni ja käynnistät :D
Ai niin. Muistan yhden kerran, kun yritin pestä koneella, niin miehen pitkät kalsarit ja mun paita repesivät käyttökelvottomaksi ja koneen sisus oli täynnä mustaa paskaa. En ole sen jälkeen tässä vuoden sisään edes yrittäny pestä pyykkiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Helvetin noloa. En kehtaisi pyytää apua, katsoisin vaikka netistä. Vanhempasi pesi pyykkisi vaikka olit aikuinen?! En tiedä kummalle tekisi ensin mieli antaa selkäsauna..
Voi kuule, lähti toiselle paikkakunnalle hakemaan niitä pyykkejä multa. Miten opin pesemään, jos mamma (ja nyt käytän ihan vittuilun vuoksi tätä termiä) väkisin vääntää hakemaan pyykkejä, eikä anna olla rauhassa? Ap
Nyt alan olla niin vanha, etten opi uusia temppuja. Onneksi on mies. Työnjako on ollu aikalailla, että käyn töissä ja mies tekee kotityöt. Mutta nyt ollaan molemmat työttöminä niin ollaan tällaisen dilemma edessä.
Enkä edes tajua, miksi ne pyykit meni silpuksi. Ap
Mikä siis on ongelma? Hirveän moni mies ei osaa eikä edes yritä pestä pyykkiä, kun vaimo tekee sen. Ihan hyvin roolijako voi olla päinvastainenkin. Sovitte sitä vain keskenänne ja annatte muiden mielipiteiden olla.
Helvetin noloa. En kehtaisi pyytää apua, katsoisin vaikka netistä. Vanhempasi pesi pyykkisi vaikka olit aikuinen?! En tiedä kummalle tekisi ensin mieli antaa selkäsauna..