Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tantra seksin tyyppinen rakastelu on parempaa kuin tunteeton paneminen.

Vierailija
16.06.2016 |

Seksi ei ole suoritus eikä seksuaalisuus pelkkä yhdyntä. Seksi kuuluu vain rakkauteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Tätä ei suurin osa populasta tajua, vaan antavat itseään pantavan tunteettomasti.

Vierailija
2/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, mutta kun ei ole rakastettava nainen ei löydä koskaan sellaista miestä, jolle seksi olisi jotain muuta kuin tunteeton suoritus. Keskityn sitten muihin juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen poikaystäväni kanssa seksi oli kuin urheilua. Molemmat keskittyivät omaan suoritukseensa silmät kiinni. Olimme yhdessä yli kymmenen vuotta ja sanoin, että seksi oli hyvää. Erosimme ja löysin uuden miehen. Minun oli alussa todella vaikea saada orgasmeja, koska hän halusi katsoa minua ja keskittyä minuun. Se oli minusta samalla jotenkin ahdistavaa, joten en oikein voinut keskittyä omiin fantasioihini. Mutta kuitenkin se tuntui paljon paremmalta kuin silmät kiinni seksi ja minä todella nautin siitä jo silloin kun en itse tullut.

Ensimmäisen poikaystäväni kanssa en koskaan puhunut rakastelusta, koska edes silloin se ei tuntunut siltä. Nykyisen kanssa minä rakastelen, koska keskityn siihen paikalla olevaan kumppaniin.

Vierailija
4/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kasvanut. Emme tiedä olisiko poikaystäväsi pystynyt muuhun jo aiemmin suhteenne aikana kun et osannut kuin olla silmät kiinni ettekä puhuneetkaan asiasta. Ehkä hän yritti vain olla hienotunteinen ja kunnioittaa sinua ja antaa sinun toteuttaa seksuaalisuuttasi omalla tavallasi. Emme tiedä. Enkä usko että sinäkään tiedät. Hyvä että nyt koet asiat paremmin.

Vierailija
5/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkässä suhteessa olevana omaa kumppaniaan syvästi rakastavana parinvaihdon aktiivisena harrastajana ajatuksenne kuulostavat hassuilta :) Toki saatte määritellä oman seksuaalisuutenne toteuttamisen miten haluatte, mutta älkää nyt viitsikö tuputtaa omia "oikeita tapojanne". Yleensä teidänlaiset ihmiset ovat ekana kivittämässä homoseksuaalejakin "väärästä tavasta" elää ja olla.

Niin kauan kun pysytään lain sisäpuolella, niin jokainen etsiköön onneaan haluamallaan tavalla niin rakkaudessa kuin seksissäkin ja elämässä yleiselläkin tasolla.

6/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, että olet löytänyt itsellesi parhaan tavan. Älä kuitenkaan typeryyksissäsi kuvittele sen olevan mikään universaali totuus.

Vierailija
7/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useinmiten tämä että jotain ei löydy tai löytyy, johtuu enimmäkseen itsestä. Vaikka kuten tässäkin syntyy vaikutelma että asiain tila johtui kumppanista.

Vierailija
8/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kiva juttu, että olet löytänyt itsellesi parhaan tavan. Älä kuitenkaan typeryyksissäsi kuvittele sen olevan mikään universaali totuus.

Mikä hiertää, kun pitää nimitellä toisia keskustelijoita typeriksi vain siksi, että et itse tunnu tietävän tantrasta mitään.

ohis

9/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mikä hiertää, kun pitää nimitellä toisia keskustelijoita typeriksi vain siksi, että et itse tunnu tietävän tantrasta mitään.

ohis

Ei hierrä. Olen käynyt ihan tantrakurssinkin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ei ole yhtä universaalia totuutta monessakaan asiassa, ja sellaisen väittäjät yleensä ovat typeryksiä.

Vierailija
10/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

ohis

Ei hierrä. Olen käynyt ihan tantrakurssinkin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ei ole yhtä universaalia totuutta monessakaan asiassa, ja sellaisen väittäjät yleensä ovat typeryksiä.

Suurin osa tantrakursseista on ihan hölynpölyä, eikä niillä ole juurikaan tekemistä aidon asian kanssa. Minkäs kurssin kävit, kuka oli opettaja, oliko vasemman vai oikean käden tantraa??

11/14 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

ohis

Suurin osa tantrakursseista on ihan hölynpölyä, eikä niillä ole juurikaan tekemistä aidon asian kanssa. Minkäs kurssin kävit, kuka oli opettaja, oliko vasemman vai oikean käden tantraa??

Kävimme ehkä 6v sitten viikonloppuseminaarikurssin Kaliforniassa. Ei ollut käsistä puhetta. Opettajia oli kaksi, olivat sellainen 50-60v pariskunta.

Vierailija
12/14 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin toivonutsaavani tämösen tantrarauhallisen naisen itselleni vaan empä. tulinen aluks ja käytännössä jääkaaappi muutaman vuoden päästä. mutta kun ei voi lähtee tantrailemaan muuallekaan. olisihan näitä naisiakin varmasti tarjolla

Vierailija
13/14 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mutta kun ei ole rakastettava nainen ei löydä koskaan sellaista miestä, jolle seksi olisi jotain muuta kuin tunteeton suoritus. Keskityn sitten muihin juttuihin.

Olet oikeassa, kunnon rakastelu on paljon muutakin kuin pelkkä pano!

Vierailija
14/14 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä pannaan ihan tunteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi