Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräälle hienostelijanaiselle kävi vanhanaikaisesti

Vierailija
15.06.2016 |

Ensin siltä lähti rikas mies.
Nyt meni työpaikka.
Niiden entinen talokin on vielä myymättä, eli rahat saamatta siitä. Hintapyyntö näkyy pudonneen.

Tämä nainen on oikea hienostelija ja ns. parempi ihminen. Kelpuuttanut myös aina vain rikkaita miehiä ja pukeutunut töihin aina kuin johonkin glamour-iltaan, vaikkei edes tehnyt mitään erikoista työtä. Nyt on jo ikääkin sen verran, ettei uuden rikkaan miehen löytäminen tule olemaan helppoa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Lisäyksenä vielä, että en todellakaan yritä plla mitenkään "hienompi", vaan olen vaatimaton, ujo, varovainen ja huonoitsetuntoinen itseni. :D Itse en kyllä kadehdi juuri koskaan ketään, sillä se ei auta mitään ja lisäksi se on kiusallista sille kohteelle. Kannattaa itse pyrkiä omiin tavoitteisiinsa sen sijaan, että lyttää muita alas.

Vierailija
22/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Sorry vielä typoni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Hannele kirjoitti:

Hannele kirjoitti:

Ettekö itse muka tunne tyydytystä jos joku mulkku ihminen saa nenilleen?

Jos en itse ole vetämässä, niin en. Tosin tässä ei millään tapaa annettu ymmärtää että kukaan tarinan sankareista olisi ollut mulkku.

Pääsankari on itse ylenkatsonut muita ja pitänyt itseään muita parempana. Miksi?

Ei ole tuollaista missään mainittu.

"ollut ns. parempi ihminen"

Tuo tarkoittaa suomeksi vain sitä, että aloittaja on häntä kadehtinut, ja nyt sitten vahingoniloinen.

Vierailija
24/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kunnon perisuomalainen katkera kalkkuna, jolle ei ole niinkään tärkeää meneekö itsellä hyvin, kunhan vaan kaikilla muilla on asiat vielä vähän huonommin.

Näin.

Vierailija
25/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on nähty. Tunsin naisen, joka oli itse jollain 6 keskiarvolla päätynyt jonnekin ravintola-alalle. Hänen päämääränään oli kiipeäminen. Saikin sitten jallitettua raskaaksi tulemalla itselleen hyvin tienaavan miehen. Mies pantiinkin sitten tosiaan tienaaman eli teki töitä todella paljon, otti vastaan kaikki ylimääräiset hommat ja keikat mitä saattoi saada ja teki töitä vuoden ympäri. Rouva halusi tiettyyn kaupunginosaan asumaan joka oli kallista, sitten halusi kesämökin, sitten oli remonttia ja uusi auto. 

Niin siinä kävi, että mies lähti. Muutti toiselle puolelle suomea, maksaa minimielarit eikä näe lasta kuin ehkä kerran vuodessa jonkun lomaviikon. 

Rouva jäi vuorotyöhön, pieneen kaksioon ja kesämökki myytiin. Ei ole toista rikasta miestä siihen löytynyt. Vähän hiljaisempaa ollut miesrintamalla, samoin kuin uusien autojen ja asuntojen vaihtamisen suhteen.

Vierailija
26/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele kirjoitti:

Hannele kirjoitti:

Ettekö itse muka tunne tyydytystä jos joku mulkku ihminen saa nenilleen?

Jos en itse ole vetämässä, niin en. Tosin tässä ei millään tapaa annettu ymmärtää että kukaan tarinan sankareista olisi ollut mulkku.

Pääsankari on itse ylenkatsonut muita ja pitänyt itseään muita parempana. Miksi?

Ensin peukutin ylöspäin, kun ajattelin tässä pääsankarilla tarkoitettavan Ap:ta. Sitten vaihdoin alapeukkuun kun ajattelin, että tarkoitetaankin jutun naista.

Eli siis Ap:han tässä ylenkatsoo muita, kyseessä olevaa naista.

Eikö silloin Ap ole tarinan mulkku? Kateellinen sellainen.

Vierailija
27/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on nähty. Tunsin naisen, joka oli itse jollain 6 keskiarvolla päätynyt jonnekin ravintola-alalle. Hänen päämääränään oli kiipeäminen. Saikin sitten jallitettua raskaaksi tulemalla itselleen hyvin tienaavan miehen. Mies pantiinkin sitten tosiaan tienaaman eli teki töitä todella paljon, otti vastaan kaikki ylimääräiset hommat ja keikat mitä saattoi saada ja teki töitä vuoden ympäri. Rouva halusi tiettyyn kaupunginosaan asumaan joka oli kallista, sitten halusi kesämökin, sitten oli remonttia ja uusi auto. 

Niin siinä kävi, että mies lähti. Muutti toiselle puolelle suomea, maksaa minimielarit eikä näe lasta kuin ehkä kerran vuodessa jonkun lomaviikon. 

Rouva jäi vuorotyöhön, pieneen kaksioon ja kesämökki myytiin. Ei ole toista rikasta miestä siihen löytynyt. Vähän hiljaisempaa ollut miesrintamalla, samoin kuin uusien autojen ja asuntojen vaihtamisen suhteen.

Suomalaisten sairaus; perikateus.

Ihan itsekö tällaiset päätelmät teit?

Moni ajattelee varmaan minusta samalla tavalla, vaikka todellisuudessa haluaisin miehen olevan kotona ja viettävän perheensä kanssa enemmän aikaa.

Hän kuitenkin ihan itse, omasta halusta ja kunnianhimosta painaa paljon duunia, jonka seurauksena tietysti elintaso on parempi ja näkyy minunkin elämässäni. Voin vain kuvitella ihmisten puhuvan, kuinka rouva haluaa sitä ja tätä ja mies tekee älyttömästi töitä sen takia.

Todellisuudessa se on asia, mistä eniten riitelemme. Ei raha ole minulle tärkein.

Joskus haaveilen siitä kaksioon muutosta ja mökkien sun muiden myynnistä.

Vierailija
28/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuakin pidetty ylimielisenä ja koppavana. Siihen riittää ujous, korkeampi koulutus ja vähänkään pieruverkkareita parempi pukeutuminen. Ujoudesta olen "parantunut" (kovalla työllä), mutta koulutusta en jättänyt kesken ja edelleen pukeudun mielummin siistiin mekkoon kuin verkkareihin tai tuulipukuun, kun töihin menen.

Olisin kyllä vahingoniloinen, jos oikeasti ylimielisesti käyttäytyvä putoaa pikkuisen jalustaltaan, mutten silti toivo kenellekään koko elämän romahtamista.

Vierailija
29/35 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tietämät Hannelet on muuten toisten epäonnesta nauttivia haaskoja. Pätee myös tässä ketjussa kirjoittelevaan Hanneleen.

Kaikkea hyvää tälle eronneelle rouvalle.

Vierailija
30/35 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei!

Nyt sen omakin kämppä, minkä osti miehen lähdön jälkeen, on myynnissä!

AP

Vierailija
31/35 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ei!

AP

Jospa se on löytänyt työpaikan joltain muulta paikkakunnalta? 

Tai uuden rikkaan miehen, jonka luokse muuttaa?

Siinäpä saisi ap nenilleen :D

Vierailija
32/35 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ei!

AP

Ihmettelen mistä se on rahaa löytänyt... ihan hyvän näköinen tuo sinkkukämppäkin :O

AP

Vierailija
33/35 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ei!

AP

Ihmettelen mistä se on rahaa löytänyt... ihan hyvän näköinen tuo sinkkukämppäkin :O

AP

No kai se nyt jotain on mieheltä saanut jos olivat naimisissa. Plus jos on rikas mies ja silti käy itse töissä, helposti saa säästöön.

Vierailija
34/35 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D voi voi mammat.

Vierailija
35/35 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on vielä saanut mitään mieheltä kun niiden entinen talo on myymättä. 

No, eipä tuokaan iloa näemmä kauaa kestänyt. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi