Vierailija

Ihan sama mitä joku avaus koskee niin 95% kommenteista on tuomitsevia tai ikäviä. Plääh.

• ylös 11
  • alas 3

Kommentit (15)

Vierailija

Selkään taputtelua ja pakolla samaa mieltä olemistako kaipaisit? Mee pois internetistä jos et negatiivista kommentointia kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska 95% avauksista ovat niin uskomattoman typeriä. Ei osata googlata yhtää mitään, ei käyttää maalaisjärkeä, ... Kysellään apua dysfunktionaalisiin parisuhteisiin, joissa mies on väkivaltainen (ei tajuta tilanteen vakavuutta ja eromahdollisuutta), kysellään selkeitä provokysymyksiä kuten se, että voiko 10-vuotiaan viedä uimahallissa naisten puolelle, ...

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Ihanaa, kommentoijat eivät petä! Tuon negatiivisen asenteen vuoksi täällä ei kannata kenenkään positiivisemmin asioihin suhtautuvan kuin käydä pikaisesti vilkaisemassa onko mitään luettavaa. Ja yleensä ei muuta kuin valitusta ja muiden kritisointia. Ainut mistä tulee hyvä olo on siitä, että tuosta negatiivisuudesta pääsee eroon kun sivun kiinni klikkaa. Mutta kyllä on kehno olo monella tässä maassa jos sitä kommenttien perusteella arvioi.

Vierailija

Palsta kertoo käyttäjistään. Tätä palstaa käyttää suuri joukko suomalaisia naisia. Mitä se mielestänne kertoo suomalaisista naisista?

Vierailija

Positiivisilla ihmisillä on ystäviä, poikakaverit, aviomiehet, perhe, kutsuja joille mennä ja luultavasti ovat saaneet työpaikankin. Eivät vietä koko ihanaa elämäänsä netissä.

Tulin vain kertomaan tämän, palaan sitten taas upean mahtavan omakotiresidenssini patiolla kuohuviiniä auringossa siemailemaan :P

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palsta kertoo käyttäjistään. Tätä palstaa käyttää suuri joukko suomalaisia naisia. Mitä se mielestänne kertoo suomalaisista naisista?

Tämän palstan käyttäjät edustavat hyyyyyyvin pientä osaa suomalaisista naisista. Ei sinusta ainakaan tilastotieteilijää tule, jos luulet käyttäjäkunnan ja  sen äänekkäimpien provosoijien edustavan poikkileikkausta "suomalaisesta naisesta" kovinkin kattavasti.

Vierailija

Täällä on paljon mielenterveysongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä. Lisäksi sosiaaliset säännöt eivät päde täällä, koska pelkoa maineen menemisestä ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon mielenterveysongelmaisia, työttömiä ja syrjäytyneitä. Lisäksi sosiaaliset säännöt eivät päde täällä, koska pelkoa maineen menemisestä ei ole.

Itse olet MIELISAIRAS ja SYRJÄYTYNYT!

Vierailija

Koska suurimman osan kaikesta kirjoittaa venäjän maksama trolli joka saa PALKKAA huonon fiiliksen ja disinformaation levittämisestä. Ilmapiiri muuttui sen jälkeen kun venäjä aloitti Ukrainassa sodan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan käyttäjät edustavat hyyyyyyvin pientä osaa suomalaisista naisista. Ei sinusta ainakaan tilastotieteilijää tule, jos luulet käyttäjäkunnan ja  sen äänekkäimpien provosoijien edustavan poikkileikkausta "suomalaisesta naisesta" kovinkin kattavasti.

Suomen suurin keskustelupalsta. Kyllä tästä voi omat johtopäätöksensä tehdä. Ja ei, en halua tilastotieteilijäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse olet MIELISAIRAS ja SYRJÄYTYNYT!

En minä tarkoittanut kommenttiani haukkumamielessä

Vierailija

Tiedoks sulle ap, mä ainakin tuun tänne vaan kun olen huonolla tuulella. Helppo paikka vähän purkautua. Jos tulisin tänne normifiiliksissä, pitäisin sitä huolestuttavana merkkinä. Hyvällä tuulella on parempaa tekemistä kuin av-palsta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.