Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisia höpöjuttuja lapsenne on kertonut muille, niin että olette joutuneet " huonoon valoon" ?

Vierailija
25.02.2006 |

Okei, ehkä en mieheni silmissä ole joutunut kamalan huonoon valoon, mutta esikoinen, kohta 3-vuotias totesi tänä aamuna isälleen, että " äiti aina lyö mua" . Ja en tosiaan lyö, meillä ei lasta kuriteta fyysisesti. Nyt on koko päivän toistellut aika ajoin tuota samaa, saas nähdä kun huomenna lähdetään synttärijuhlille, että kertooko tuota muillekin : )

Mies taas joutuu punastelemaan kaupassa, kun esikoinen tykkää valtavasti käydä kaljahyllyllä, ja tahtoisi ostaa isille tosi paljon erilaisia kaljoja, kun " isi tykkää niistä paljon ja juo koko ajan kaljaa" . Todellisuudessa n. 3-4 kaljaa viikossa, max 2 päivässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus väitti että : äiti on sanonut ettei käsiä tarvii pestä kun käy kakalla tai pissalla"

Esikoinen sanoi sedälleen tänään: " äiti on opettanut meitä kiroilemaan"

Vierailija
2/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin portaalle ja polkaisin maata pari kertaa ja huudahdin, jotta kissa lähtisi litomaan.

Päästiin päiväkotiin ja 2-vuotias kertoi tohkeissaan kuinka kissa meinasi tulla meille sisään, mutta äiti potkaisi sitä. Tehosti kertomustaan vielä korkealla potkulla...

Nolotti. En tosiaankaan ole mikään kissojen pahoinpitelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis kunnan remppamiehet:):)

Vierailija
4/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen sanoi kans kerran isoon ääneen meidän lähikaupassa: Kato äiti, kaljaa, viedään isille oikein paljon, kun se aina juo sitä. Oikeesti isi juo 1-2 saunakaljaa lauantaisin. Kuopus kertoi anopilleni, että äiti tykkää aina juoda viinaa kun me syödään. Joo, ehkä kerran kk:ssa juon lasin viiniä ruuan kanssa. Kerran annoin leikilläni piiskaa kuopukselle, siis ihan läpsyttelin kevyesti pepulle ja lapsi kikatti. Siitä lähtien hän on muistanut tutuille kertoa, että äiti aina mua piiskaa. Lasten mukaan mulla on myös hirveästi rahaa (kolikoita) ja puhun aina puhelimessa (melkein päivittäin puolisen tuntia), enkä ole koskaan kotona, vaan haluan aina mennä jonnekin (lenkille, kauppaan, jumppaan ja kotiäiti olen)...

Vierailija
5/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoki tänään kaupassa kovaan ääneen: Karva pimppi, karva pimppi... että silleen.

Vierailija
6/6 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tällöin sanoo että kun mummi aina lyö ja potkii häntä

ei näistä ota selvää että onko totta vai jotan höpöjuttua

samainen poika kertoi vieraalle tädille että meidän vuodesohvassa on kakkaa (mulla kamala vatsatauti ollut ja pääsi yöllä sängylle koko lasti)

se oli tosi noloa, onneks ei sanonut että äiti kakkasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi