Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotias mies jutteli baarissa jollekin noin 20-vuotiaalle tytölle.

Vierailija
15.06.2016 |

Tarjosi juomankin. Toivottavasti joku tekee ilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta. Miksi aikuiset miehet ei voi pysyä nuorista tytöistä kaukana? Ei tuollainen ole soveliasta. Tyttöparka ei varmaan edes tajunnut olevansa ahdistelun kohteena.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi.

Vierailija
2/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtuman nähneille perustettu jo kriisiryhmä? En kyllä itse nähnyt sitä, nyt vasta kuulin, mutta oon niin shokissa että haluaisin osallistua kriisiryhmään asian tiimoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baarissa minkä ikäinen mies tahansa juttelee minulle, soitan poliisin heti paikalle. Enää sitä ei tapahdu, minut tunnetaan.

Vierailija
4/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se oli mun avokki joka haki mulle paukunkin.

Vierailija
5/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kauheeta, varsinki jos se on ollu sen veli tai jotain. Insestisyyte vetämään!

Vierailija
6/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSIISUS! Tajuskohan se 35v mies että hän on joutunut 20v persaukisen gold diggerin kohteeksi. Vanha kunnon juon ilmaset drinkit ja ''lähden käymään vessassa''

Vierailija
7/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TSIISUS! Tajuskohan se 35v mies että hän on joutunut 20v persaukisen gold diggerin kohteeksi. Vanha kunnon juon ilmaset drinkit ja ''lähden käymään vessassa''

Ah. Käytän tätä vieläkin jos olen baarissa ja joku vanhus tulee pokaan ja tarjoo juoman. Jos oikein täysi baari, niin kaksi juomaa ja sitten kun ukko maksaa, niin katoan poikaystävän kainaloon.

N25

Vierailija
8/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtä paheksuttavaa, jos 45-vuotias maho puuma juttelee 30-vuotiaan miehen kanssa ja tarjoaa tälle drinksut tavoitteena päästä ratsastamaan?

Vierailija
9/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Käytän tätä vieläkin jos olen baarissa ja joku vanhus tulee pokaan ja tarjoo juoman. Jos oikein täysi baari, niin kaksi juomaa ja sitten kun ukko maksaa, niin katoan poikaystävän kainaloon.

N25

Ai saatana :D.

No, ilo se on pienikin ilo. Mä voisin tarjota sinulle vaikka kolme juomaa, jos rahat on noin tiukilla, pyydät vain!

M

Vierailija
10/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, aloittaja ei ymmärrä mitä eroa on seksuaalisella ahdistelulla ja iskuyrityksellä :D Miksi se sinua noin paljon huolettaa jos se kyseinen nainen ei ollut harmissaan siitä että tämä mies häntä lähestyi?

Vierailija
11/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsia päästetään baareihin?   Siellähän ei ole muita kuin pedoja.

Vierailija
12/12 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ai saatana :D.

No, ilo se on pienikin ilo. Mä voisin tarjota sinulle vaikka kolme juomaa, jos rahat on noin tiukilla, pyydät vain!

M

Kyllä mulla rahaa on. Ei siitä oo kiinni. :D jos joku ukkeli mulle haluaa tarjota niin miksi en sitä ottais? :D toki jos ukkeli on asiallinen, eikä kuvittele sillä olevan mitään tsäänssejä, niin voin hetken jutella, mutta jos ukkeli yrittää selvästi iskeä ja kuvittelee saavansa mut mukaansa, katoan juomien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi