Vierailija

Tarjosi juomankin. Toivottavasti joku tekee ilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta. Miksi aikuiset miehet ei voi pysyä nuorista tytöistä kaukana? Ei tuollainen ole soveliasta. Tyttöparka ei varmaan edes tajunnut olevansa ahdistelun kohteena.

• ylös 3
  • alas 23

Kommentit (12)

Vierailija

Onko tapahtuman nähneille perustettu jo kriisiryhmä? En kyllä itse nähnyt sitä, nyt vasta kuulin, mutta oon niin shokissa että haluaisin osallistua kriisiryhmään asian tiimoilta.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos baarissa minkä ikäinen mies tahansa juttelee minulle, soitan poliisin heti paikalle. Enää sitä ei tapahdu, minut tunnetaan.

Vierailija

Joo ihan kauheeta, varsinki jos se on ollu sen veli tai jotain. Insestisyyte vetämään!

Vierailija

TSIISUS! Tajuskohan se 35v mies että hän on joutunut 20v persaukisen gold diggerin kohteeksi. Vanha kunnon juon ilmaset drinkit ja ''lähden käymään vessassa''

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
TSIISUS! Tajuskohan se 35v mies että hän on joutunut 20v persaukisen gold diggerin kohteeksi. Vanha kunnon juon ilmaset drinkit ja ''lähden käymään vessassa''

Ah. Käytän tätä vieläkin jos olen baarissa ja joku vanhus tulee pokaan ja tarjoo juoman. Jos oikein täysi baari, niin kaksi juomaa ja sitten kun ukko maksaa, niin katoan poikaystävän kainaloon.
N25

Vierailija

Onko yhtä paheksuttavaa, jos 45-vuotias maho puuma juttelee 30-vuotiaan miehen kanssa ja tarjoaa tälle drinksut tavoitteena päästä ratsastamaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ah. Käytän tätä vieläkin jos olen baarissa ja joku vanhus tulee pokaan ja tarjoo juoman. Jos oikein täysi baari, niin kaksi juomaa ja sitten kun ukko maksaa, niin katoan poikaystävän kainaloon.
N25

Ai saatana :D.

No, ilo se on pienikin ilo. Mä voisin tarjota sinulle vaikka kolme juomaa, jos rahat on noin tiukilla, pyydät vain!

M

Vierailija

Hah, aloittaja ei ymmärrä mitä eroa on seksuaalisella ahdistelulla ja iskuyrityksellä :D Miksi se sinua noin paljon huolettaa jos se kyseinen nainen ei ollut harmissaan siitä että tämä mies häntä lähestyi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N25

Ai saatana :D.

No, ilo se on pienikin ilo. Mä voisin tarjota sinulle vaikka kolme juomaa, jos rahat on noin tiukilla, pyydät vain!

M

Kyllä mulla rahaa on. Ei siitä oo kiinni. :D jos joku ukkeli mulle haluaa tarjota niin miksi en sitä ottais? :D toki jos ukkeli on asiallinen, eikä kuvittele sillä olevan mitään tsäänssejä, niin voin hetken jutella, mutta jos ukkeli yrittää selvästi iskeä ja kuvittelee saavansa mut mukaansa, katoan juomien kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.