Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä näet itsesi vuoden kuluttua?

Vierailija
15.06.2016 |

Tavoitteesi? Kuinka todennäköisenä pidät sen saavuttamista?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisan ihmisen naisystävä.  Ulkomailla. Todennäköistä omasta mielestäni, vaikka järki sanoo että ei toteudu.

Vierailija
2/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa (heräisipä mies jo kosimaan, hah) ja hankkinut omistuskämpän. Jos natsaisi vaikka uusi työpaikkakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivenäkyni olisi että olisin raskaana. Ehkä jopa jo lapsi sylissä... nauttisin alkaneesta kesästä.

Mutta tuskin tulee lapsettomuudesta jo pidempään kärsineenä toteutumaan.

Todennäköisempi näkymä on että olen töissä. Ei isompia muutoksia siis.

Vierailija
4/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen työharjoittelussa ja toivon mukaan suunnittelen häitä :)

Vierailija
5/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistunut ammattiin johon nyt opiskelen ja saanut alan töitä. Toivon mukaan olen juuri muuttanut myös omistusasuntoon.

Vierailija
6/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tässä missä nytkin eli loma-asunnollani, josta toivottavasti tulee vuoden kuluessa vakituinen asunto. Tämä olisi sinänsä pitänyt jo toteutuakin, mutta on tullut vähän mutkia matkaan, joten vakituisen asunnon tyhjentäminen ja myyminen on lykkäytynyt. Niin ja toivottavasti olen tietysti edelleen hengissä!

Vierailija
7/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa kuin nytkin mutta vuoden vanhempana eli vähän taas enemmän rupsahtaneena ja vielä enemmän ahdistuneena siitä etten tiedä mitä elämältä haluan... pidän tätä hyvin todennäköisenä.

Vierailija
8/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana

Vierailija
9/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kauniilla lattiallani ja syön suklaata. Saatan juoda myös kaffia, vaikkapa espressoa tai jotain muuta erikoiskaffia.

Vierailija
10/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla ja häitä järjestelemässä.

Vierailija
11/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa työpaikassa, kenties uudella paikkakunnalla. Toisena vaihtoehtona olen ulkomailla vapaaehtoistyössä.

Vierailija
12/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain unelmaa:

Toivoisin olevani täysin riippumaton työelämästä. Siihen tarvittaisiin tietysti suuri rahavoitto. Haluaisin asua osan vuotta E-Euroopassa. Unelmani ei siis ole mitenkään realistinen, mutta eihän sitä tiedä kun toivoo oikein huikeita, niin ainakin se pienessä mitassa toteutuu. Toivoisin myös, että saisin mukaani kivan miehen turvaksi ja mielen virkistykseksi.

Vierailija
13/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa.

Vierailija
14/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommassa asunnossa ja alan töissä. Ei pitäisi olla liian suuret haaveet, eiköhän onnistu.

Vierailija
15/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman työpöydän ääressä, tässä samassa huoneessa, tekemässä tätä samaa. Ja se on ihan ok :)

Vierailija
16/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olis syksyllä laittaa kerrostaloasunto myyntiin ja toivottavasti sitten ensi kesään mennessä asun uudessa rivitaloasunnossa. 

Vierailija
17/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tilanteeni miksikään muuttuu vuodessa. Varmasti olen edelleen kuntoutustuella, edelleen naimisissa, edelleen jumissa paikassa jossa en välittäisi olla, edelleen ahdistunut siitä ettei missään ole mitään tarkoitusta.

Mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään haaveita, unelmia tai tavoitteita. Onkin aina ollut ikävä vastata tällaisiin kysymyksiin, opiskelupaikan haastattelussa tai äidinkielen tunneilla.

Vierailija
18/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisan ihmisen naisystävä.  Ulkomailla. Todennäköistä omasta mielestäni, vaikka järki sanoo että ei toteudu.

Cheekin ajattelit iskee?

Vierailija
19/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan samassa paikassa kuin nytkin. Lomalla, kuten nytkin. Läppärin ääressä miettien, meniskö ruokalevolle vai pihahommiin, kuten nytkin. 

Vierailija
20/30 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tässä samassa elämässä kuin nytkin. Viimein löytynyt hyvä työ, kiva asunto, mahtava mies ja jopa terveys on parempi kuin vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi