Missä näet itsesi vuoden kuluttua?
Tavoitteesi? Kuinka todennäköisenä pidät sen saavuttamista?
Kommentit (30)
Kihloissa (heräisipä mies jo kosimaan, hah) ja hankkinut omistuskämpän. Jos natsaisi vaikka uusi työpaikkakin.
Toivenäkyni olisi että olisin raskaana. Ehkä jopa jo lapsi sylissä... nauttisin alkaneesta kesästä.
Mutta tuskin tulee lapsettomuudesta jo pidempään kärsineenä toteutumaan.
Todennäköisempi näkymä on että olen töissä. Ei isompia muutoksia siis.
Luultavasti olen työharjoittelussa ja toivon mukaan suunnittelen häitä :)
Valmistunut ammattiin johon nyt opiskelen ja saanut alan töitä. Toivon mukaan olen juuri muuttanut myös omistusasuntoon.
Toivottavasti tässä missä nytkin eli loma-asunnollani, josta toivottavasti tulee vuoden kuluessa vakituinen asunto. Tämä olisi sinänsä pitänyt jo toteutuakin, mutta on tullut vähän mutkia matkaan, joten vakituisen asunnon tyhjentäminen ja myyminen on lykkäytynyt. Niin ja toivottavasti olen tietysti edelleen hengissä!
Samassa tilanteessa kuin nytkin mutta vuoden vanhempana eli vähän taas enemmän rupsahtaneena ja vielä enemmän ahdistuneena siitä etten tiedä mitä elämältä haluan... pidän tätä hyvin todennäköisenä.
Istun kauniilla lattiallani ja syön suklaata. Saatan juoda myös kaffia, vaikkapa espressoa tai jotain muuta erikoiskaffia.
Hoitovapaalla ja häitä järjestelemässä.
Uudessa työpaikassa, kenties uudella paikkakunnalla. Toisena vaihtoehtona olen ulkomailla vapaaehtoistyössä.
Ihan vain unelmaa:
Toivoisin olevani täysin riippumaton työelämästä. Siihen tarvittaisiin tietysti suuri rahavoitto. Haluaisin asua osan vuotta E-Euroopassa. Unelmani ei siis ole mitenkään realistinen, mutta eihän sitä tiedä kun toivoo oikein huikeita, niin ainakin se pienessä mitassa toteutuu. Toivoisin myös, että saisin mukaani kivan miehen turvaksi ja mielen virkistykseksi.
Isommassa asunnossa ja alan töissä. Ei pitäisi olla liian suuret haaveet, eiköhän onnistu.
Tämän saman työpöydän ääressä, tässä samassa huoneessa, tekemässä tätä samaa. Ja se on ihan ok :)
Tarkoitus olis syksyllä laittaa kerrostaloasunto myyntiin ja toivottavasti sitten ensi kesään mennessä asun uudessa rivitaloasunnossa.
Tuskin tilanteeni miksikään muuttuu vuodessa. Varmasti olen edelleen kuntoutustuella, edelleen naimisissa, edelleen jumissa paikassa jossa en välittäisi olla, edelleen ahdistunut siitä ettei missään ole mitään tarkoitusta.
Mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään haaveita, unelmia tai tavoitteita. Onkin aina ollut ikävä vastata tällaisiin kysymyksiin, opiskelupaikan haastattelussa tai äidinkielen tunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisan ihmisen naisystävä. Ulkomailla. Todennäköistä omasta mielestäni, vaikka järki sanoo että ei toteudu.
Cheekin ajattelit iskee?
Tässä ihan samassa paikassa kuin nytkin. Lomalla, kuten nytkin. Läppärin ääressä miettien, meniskö ruokalevolle vai pihahommiin, kuten nytkin.
Toivottavasti tässä samassa elämässä kuin nytkin. Viimein löytynyt hyvä työ, kiva asunto, mahtava mies ja jopa terveys on parempi kuin vuosiin.
Kuuluisan ihmisen naisystävä. Ulkomailla. Todennäköistä omasta mielestäni, vaikka järki sanoo että ei toteudu.