Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen kaupunki on Geneve?

Vierailija
15.06.2016 |

Olisi kiva lukea kokemuksista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pari kertaa, mutta aika pikaisesti. Itselle tuli kuva, että on ihan kiva, turvallinen, kaunis vanhakaupunki, nähtävyyksiä, nätti järvi jossa vuoristo siintää taustalla jne. Ei kuitenkaan mitään erikoisen muistettavaa. Kaikki Sveitsissä on kallista, se on miinusta, mutta maa itsessään on kyllä upea ja ihmiset etäisen ystävällisiä, sopii hyvin suomalaiseen mentaliteettiin niitä poskipusuja lukuunottamatta.

Oletko muuttamassa sinne vai menossa lomalle vai miksi kysyt?

Vierailija
2/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt pari kertaa, mutta aika pikaisesti. Itselle tuli kuva, että on ihan kiva, turvallinen, kaunis vanhakaupunki, nähtävyyksiä, nätti järvi jossa vuoristo siintää taustalla jne. Ei kuitenkaan mitään erikoisen muistettavaa. Kaikki Sveitsissä on kallista, se on miinusta, mutta maa itsessään on kyllä upea ja ihmiset etäisen ystävällisiä, sopii hyvin suomalaiseen mentaliteettiin niitä poskipusuja lukuunottamatta.

Oletko muuttamassa sinne vai menossa lomalle vai miksi kysyt?

Sisarellani on asunto siellä koska on työnsä takia pari viikkoa siellä joka kuukausi. Saisin asunnon käyttöön ilmaiseksi. Mietin tässä lähtisinkö. Ei ole mun ykköshaave jos tän kesän reissu-unelmiani mietin...

Vierailija
4/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sisaresi aika kattavasti kerro minkälaista siellä on?

Vierailija
5/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yleensä matkalta haluat? Mikä olisi sun unelmaloma?

Vierailija
6/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa lähteä. Kaupunki on tosi kaunis (vaikkakin kallis) ja sieltä pääsee junalla nopeasti esim Lausanneen, Montreauxiin ja lautalla Evianiin (ainakin Lausannesta). Upeat viinialueet ihan lähellä. Hienoja puutarhoja, pieni sievä vanhakaupunki, Cerniinkin voi varmaan päästä vierailemaan (itse olin siellä aikoinaan töissä), hyvää ruokaa.

Vierailija
7/8 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ranskaa siellä puhutaan vissiin aika yleisesti vaikka koskaan en ole Sveitsissä käynytkään.:) Niin lähellä Ranskan rajaa kun sijaitsee.:)

Vierailija
8/8 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, s'il vous plaît.

Sinne piakkoin.