Näin unta, että mieheni valehteli minulle - nyt olen hänelle oikeastikin vihainen!
Onko kenellekään käynyt samoin? :D Näin siis unta, jossa mieheni valehteli minulle olevansa töissä, mutta oikeasti hän olikin lähdössä ulkomaan matkalle jonkun töistä tutun naisen kanssa. Riitelimme unessani, ja uhkasin erolla, mikäli mies lähtee minnekään. Uni oli todella ahdistava, ja heräsin pahalla tuulella ja melkein itkuisena.
Ymmärrän tietysti tuon olleen vaan unta, mutta olen silti ollut koko aamun miehelleni vihainen. Hullua, eikö? :D
Ehkä unessa on kuitenkin jokin totuuden siemenkin, sillä mieheni lähti tänään oikeastikin työmatkalle. En kyllä ainakaan tiedosta sen vaivaavan minua, mutta alitajunta kertoo toista. Ehkä alitajuisesti toivoisin hänen olevan enemmän kotona?
Kommentit (15)
Toivottavasti miehesi löytää sieltä matkalta jonkun joka on henkisesti tasapainossa.
Mä oon tönäissyt miestäni joskus herättyäni, kun nähnyt unta että se pettää. Olin niin raivona.
Ihan normia ainaki mulla. :D kait myö sitte ollaan sairaita :D
Joo, miehen vika, että sinä näet uniasi. Jätä se sika, pettää sua häpeämättä sun unissas.
Voi hyvää päivää taas.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tönäissyt miestäni joskus herättyäni, kun nähnyt unta että se pettää. Olin niin raivona.
Ahaa. Ristus kuinka akat voivatkaa olla sekavia.
On käynyt noin. Tosin en näyttänyt sitä mitenkään, mutta kyllä vitutti monta tuntia, ennen kuin se meni ohi.
unisairaus vai mitesoli kirjoitti:
No jos suuttui toiselle omien unien takia, niin ei silloin ihan kaikki muumit ole laaksossa...
Mä sain kerran yhdeltä nyrkistä juuri tällaisen skenaarion takia.
En tosin edelleenkään ole varma mikä siinä oli, mutta toi selittäis oikeastaan kaiken.
-m36
Kaikille miehille on varmaan joskus käynyt noin, eivät vain ole tienneet mistä se akka nyt on suuttunut. Harvat naiset sitä tunnustaa, mutta kyllä sen huomaa kun ymmärtää vähä seurata.
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehen vika, että sinä näet uniasi. Jätä se sika, pettää sua häpeämättä sun unissas.
Voi hyvää päivää taas.
Joo kyllä, ap varmasti epäilee että mies pettää ja jättää miehen unen takia. Kyllä. Näin sen ainakin itse ymmärsin.
Eiköhän tuo ole ihan normaalia. Hullua ja ikävää kyllä, mutta normaalia. Koita päästä yli :D
Vierailija kirjoitti:
No jos suuttui toiselle omien unien takia, niin ei silloin ihan kaikki muumit ole laaksossa...
Höpö höpö nyt taas! :D Samoinko jossain vaiheessa osoittaneeni vihastukseni miehelleni? No en. Tietysti hän on syytön minun uniini. Normaalijärjellä varustettu aikuinen ihminen ymmärtää unen ja valveen eron, niin minäkin. Siksi en tätä itsestäänselvyyttä edes aloituksessani ilmaissut. En silti voi tunnetilalleni mitään, voin vain hallita sen synnyttämiä reaktioita.
Etkö ole muka ikinä nähnyt niin eläviä unia, että ne tuntuvat todelta? Herännyt itkien, herännyt orgasmiin, herännyt loistotuloksella, ihan vain unien vuoksi? Olet jäänyt kyllä paljosta paitsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö nyt taas! :D Samoinko jossain vaiheessa osoittaneeni vihastukseni miehelleni? No en. Tietysti hän on syytön minun uniini. Normaalijärjellä varustettu aikuinen ihminen ymmärtää unen ja valveen eron, niin minäkin. Siksi en tätä itsestäänselvyyttä edes aloituksessani ilmaissut. En silti voi tunnetilalleni mitään, voin vain hallita sen synnyttämiä reaktioita.
Etkö ole muka ikinä nähnyt niin eläviä unia, että ne tuntuvat todelta? Herännyt itkien, herännyt orgasmiin, herännyt loistotuloksella, ihan vain unien vuoksi? Olet jäänyt kyllä paljosta paitsi.
Ap
No jokainen terve ihminen tajuaa heti herättyään että se oli unta
Tyypillistä naisille, sotketaan realiteetteihin kaikenmaailman höpöhöpöä. Vrt. horoskoopit, telepatia kun joku soitti just kun olin soittamassa sille ja nyt sitten ollaan vihaisia siitä, mitä mies teki *unessa*. Joopa joo..
Ehkä sinä olet alitajuisesti hieman sairas?