Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja alkanut oikeasti jo häritsemään, kun kiihotun naisen rinnoista, pillusta, koko kropasta!

Vierailija
15.06.2016 |

Elän 5vuotta suhteessa ihan miehen kanssa, mutta olen vissiin biseksuaali. Oon yhden kerran sekstaillut naisen kanssa, se oli ihanaa. Haluaisin tehdä sitä uudelleenkin, mutta se ei onnistu, koska olen suhteessa.

Katselin eilen netistä pillukuvia ja kiihotuin kauheasti. Katselin myös kauniita rintoja ja nekin kiihotti mua. Vaikka suljen kuvat pois, ne saattavat siltikin olla mielessä ja oikeasti jo häritsee elämää kun ajatukset välillä on niissä niin vahvasti.

Mikä helvetti mua vaivaa? Ois pitänyt näköjään syntyä mieheksi. Ehkä oikeasti oon väärässä sukupuolessa... :D

Kiihotun kyllä myös miehistäkin ja siis miesten varustelusta.... Mutta enempi tuntuu olevan noi naisen kehon osat mielessä... :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi sie ota miäs mukaha leikkeihi, varmasti tykkää kun kahta saap!!!

Vierailija
2/9 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän 5vuotta suhteessa ihan miehen kanssa, mutta olen vissiin biseksuaali. Oon yhden kerran sekstaillut naisen kanssa, se oli ihanaa. Haluaisin tehdä sitä uudelleenkin, mutta se ei onnistu, koska olen suhteessa.

Katselin eilen netistä pillukuvia ja kiihotuin kauheasti. Katselin myös kauniita rintoja ja nekin kiihotti mua. Vaikka suljen kuvat pois, ne saattavat siltikin olla mielessä ja oikeasti jo häritsee elämää kun ajatukset välillä on niissä niin vahvasti.

Mikä helvetti mua vaivaa? Ois pitänyt näköjään syntyä mieheksi. Ehkä oikeasti oon väärässä sukupuolessa... :D

Kiihotun kyllä myös miehistäkin ja siis miesten varustelusta.... Mutta enempi tuntuu olevan noi naisen kehon osat mielessä... :/

Mistä tiedät ettei onnistu? Kyllä mieheskin varmaan tykkäis katella naisten välistä touhuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti paljon sellaisia miehiä, jolle tuollainen nainen ei olisi ollenkaan paha.  Mullekin kelpaisi, jos olisi ihan rehellinen muuten.

Vierailija
4/9 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tästä asiasta miehelleni ja kysynyt, että saisinko kokeilla uudelleen naisen kanssa olemista. Mieheltä tuli jyrkkä ei. Hänen mielestään se on pettämistä, oli se toinen osapuoli sitten nainen tai mies. Ja joo, näinhän se on.

Tietenkin jos mieheltä tosiaan sen luvan sekstailuun naisen kanssa saisi, ei se olisi silloin pettämistä, mutta kun ei se anna lupaa :D

En mä halua, että mieheni olisi katselemassa kun touhuan naisen kanssa, enkä myöskään halua mitään kimppakivaa, jossa on minä, se nainen ja mieheni. Haluaisin siis vaan sekstailla naisen kanssa kaksistaan. 

Mutta ei tämä mikään pakkomielle ole. Voin elää ilman naisen kanssa sekstailuakin, olenhan sen kerran jo kokenut. Välillä tulee vaan kausia, että kauhea himo ois päästä taas kokemaan se.

AP

Vierailija
5/9 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino toteuttaa haaveesi ilman parisuhteen tuhoamista on pyytää mies mukaan. Muuten pitää vain kohdistaa himonsa kumppaniinsa, kuten miltei jokaisessa parisuhteessa tehdäänkin.

Se, että pyysit lupaa harrastaa seksiä (itseksesi) toisen naisen kanssa on aika paskamaista . Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi pyytäisi sinulta lupaa sekstata itsekseen jonkun toisen naisen kanssa?

Vierailija
6/9 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keino toteuttaa haaveesi ilman parisuhteen tuhoamista on pyytää mies mukaan. Muuten pitää vain kohdistaa himonsa kumppaniinsa, kuten miltei jokaisessa parisuhteessa tehdäänkin.

Se, että pyysit lupaa harrastaa seksiä (itseksesi) toisen naisen kanssa on aika paskamaista . Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi pyytäisi sinulta lupaa sekstata itsekseen jonkun toisen naisen kanssa?

Huono vertaus! Asiat on verrattavissa  jos mies kysyisi saako hän harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Noin muutoin bissen kanssa seurustellessa toisinaan esille nouseva "ongelma" on se, jos bisse, tai bisselle, sallitaan samaa sukupuolta olevat kumppanit ja toinen on umpihetero eikä hänelle "suoda" mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaa suhteen ulkopuolisten tahojen kansssa.

Vierailija
7/9 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono vertaus! Asiat on verrattavissa  jos mies kysyisi saako hän harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. Noin muutoin bissen kanssa seurustellessa toisinaan esille nouseva "ongelma" on se, jos bisse, tai bisselle, sallitaan samaa sukupuolta olevat kumppanit ja toinen on umpihetero eikä hänelle "suoda" mahdollisuutta toteuttaa seksuaalisuuttaa suhteen ulkopuolisten tahojen kansssa.

Minusta alkuperäinen vertaus oli ihan oikein. Jokaisen seksuaalisuus ja kiinnostus on yksilöllinen. Vaikka oma himo koskee samaa sukupuolta ei voi vaatia toista himoitsemaan jotain mikä ei tuota samaa himoa ja nautintoa. Siksi kummallakin pitäisi olla vapaa tahto valita kohteensa.

Vierailija
8/9 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi syty kolmen kimpasta, vai ettekö te?.

Vierailija
9/9 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkuperäinen vertaus oli ihan oikein. Jokaisen seksuaalisuus ja kiinnostus on yksilöllinen. Vaikka oma himo koskee samaa sukupuolta ei voi vaatia toista himoitsemaan jotain mikä ei tuota samaa himoa ja nautintoa. Siksi kummallakin pitäisi olla vapaa tahto valita kohteensa.

Kuten sanoin, bi ei voi saada seksuaalista tyydytystä hetero-/homosuhteessa. Jos hetero haluaa vastakkaista tai homo samaa sukupuolta olevaa oman partnerinsa lisäksi, siinä on lievä vivahde-ero. Koitin olla ytimekäs edellisessä viestissä ja kenties siksi tai laiskuuttani en teroittanut lauseita loppuun saakka, kyllähän nyt taukkikin tajuaa ettei Ap:n tilanteessa heterosta homoa tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän