Karsea dena aivasti mun päälle kassajonossa
Varmaan joku tuberkuloosi nyt mulla.
Punki hönkäilemään viinan ja paskan hajua ihan niskatuntumaan. Vähän käännähdin, niin eikös aivastanut suoraan mun namaan ihan pisaroina. Löyhkä tuntui vielä ulkonakin kasvoillani.
Olin menossa töihin ja hakemassa aamupalaa. Soitin, että vähän myöhästyn. Oli pakko käydä kodin kautta kokovartalosuihkussa, pestä hiukset ja vaihtaa vaatteet.
Silti todella likainen olo. Kuvottava tapahtuma! Vertaistukea?
Kiitos, että sain kertoa!
Kommentit (12)
Eikös sinun pidä mennä suihkun kautta aika kiireellä töihin, eikä jäädä itkemään tänne ja kyselemään tukea?
Hyi... Mä varmaan polttaisin itseni jos jotain tuollaista kävisi. En meinaa kestää edes jos joku pultsari hipaisee vaikka bussissa, enkä kestäisi edes normaalin ihmisen räkää naamallani.
Tuberkuloosi tarvitsee vähän pidemmän altistuksen eli vaikka tällä hemmolla olisi sellainen ollut, niin riski on olematon.
Mutta ymmärrän ällötyksen kyllä. Hoitoalalla tottuu työn puolesta sylkeen ja muihin eritteisiin. Se on tietty eri asia, koska tilanteet ovat ennakoitavissa ja se on työmme, josta saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sinun pidä mennä suihkun kautta aika kiireellä töihin, eikä jäädä itkemään tänne ja kyselemään tukea?
Siis olen jo töissä! Tämä tapahtui yhdeksän aikaan ja tuli yli puolen tunnin viive siis. Olin ihan kodin lähellä kaupassa, joten juoksin takaisin, pikapesu ja lähden uudestaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla niin paljon parfyymiä, että Lasolia aamupalaksi nauttivaakin aivastutti? Usein meinaan oksentaa itsekin.
Ei yhtään. Käytän hajusteettomia tuotteita dödöstä pyykinpesuaineisiin.
Ihan nyt jostain muusta syistä aivasti. Onhan nyt siitepölykausi ja ihan tavallinen flunssakin voi olla kyseessä. Se ei nyt tunnetilani kannalta ole olennaista.
Etoi vain niin, että meinasin oksentaa -- siis ihan oikeasti, ei ole nyt mikään kielikuva. Sen jätkän syljet mun naamalla ja hiuksissa koko kotimatkan (onneksi vain siis pari sataa metriä).
No et sä siitä mitään saa, kun pesullakin kävit ja vaihdoit vaatteet. Relaa jo. Mutta kyllä muakin inhottaisi ja raskaamman kerran, pakko myöntää. Ylipäätään rasittaa tyypit, jotka tulee julkisella paikalla liian lähelle ilman että sitä toivon. Mä omistan sen parikymmentä senttimetriä ympärilläni. Se on mun aluettani missä olenkaan ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla niin paljon parfyymiä, että Lasolia aamupalaksi nauttivaakin aivastutti? Usein meinaan oksentaa itsekin.
Ihan nyt jostain muusta syistä aivasti. Onhan nyt siitepölykausi ja ihan tavallinen flunssakin voi olla kyseessä. Se ei nyt tunnetilani kannalta ole olennaista.
Etoi vain niin, että meinasin oksentaa -- siis ihan oikeasti, ei ole nyt mikään kielikuva. Sen jätkän syljet mun naamalla ja hiuksissa koko kotimatkan (onneksi vain siis pari sataa metriä).
Nuo hajusteettomat tuotteet kertoikin sinusta kaiken oleellisen. Case closed.
Av-mamma ei petä koskaan; ei saa käyttää hajustettuja tuotteita, mutta ei myöskään hajustamattomia. :) Ja tällä logiikalla me tarkastelemme kaikkea muutakin maailmassa, kyllä vain.
Eli toisin sanoen, niin kauan kun tuuli liikuttaa av-mamman huulia paheksuvasti, olet elossa ja todistettavasti teet joskus jotain! Mutta toisaalta on mahdollista, että ihminen onnistuu jollakin tapaa kuolemaankin väärin sitten kun viimeinenkin sivu on luettu pahaisen ihmisen tarinasta, että ei se ihan siihenkään välttämättä lopu! :D Ja tsoori jatkuu mauttomista peijaismenoista, jotka on nekin siis ihan paskat ja ihan väärin, mutta tämän hetkisen tietoni mukaan sitä natinaa lukee ja kuuntelee sitten enää omaiset, mutta mistä minäkään turhake (Lähde: av-mammat) mitään tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo hajusteettomat tuotteet kertoikin sinusta kaiken oleellisen. Case closed.
Niin mitähän tämä kertoo?
En ole hajuallergikko enkä mikään erityisherkkä missän mielessä. Minusta on kohteliasta muita kohtaan olla hajusteeton. Ja en itsekään välitä mistään ylimääräisistä "tuoksuista". Olen vain puhdas.
Mutta case closed siinä mielessä, että olen toipunut jo.
Olitko sin' ap nahkasillasi siellä kassajonossa, kun kerran piti mennä kokovartalosuihkuun? Kyllä sulla on nyt varmaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat bakteeri- ja virustaudit, sellaisetkin, joita ei vielä ole edes löydetty.