Pitääkö muiden herätä aikaisin??? Elättekö univelassa
Paljonko sitä on????entä tuleeko väsyneenä hyperaktiivinen olotila
Kommentit (7)
Ei univelkaa mutta muuta velkaa senkin edestä.
Edessä kaksi vapaata, viikonlopuksi duuniin.
Ei univelkaa. Oon yökukku.
Sellanen pieni univelka tahtoo olla. Herään töihin 6.15 ja teen eväät töihin ja puen. En vaan saa nukahdettua ennen puoltayötä. Energiajuomalla mennään.
Ei ole. Äsken imetin pojan, nyt meen syömään ihanan ison aamiaisen ja sit takaisin nukkumaan, yleensä heräillään puolilta päivin.
On univelkaa. Vaikea saada unta, ja vauva herättelee. Viime yönä ehkä yhteensä 3 h unta. En enää osaa nukkua. Tulisikin hyperaktiivinen olo, mutta tulee vaan flegmaattinen ja päätä särkee.
Kun olin töissä lentokentällä mulla oli työvuorot yleensä mallia 05-17, parhaimmillaan 05-18. Näitä kolme-neljä putkeen ja sitten päivä tai kaksi lepoa. Ei muuten levot riittäneet kun herätäkin piti yleensä puoli neljän aikoihin. En tykännyt.
Elän jatkuvassa univelassa. Välillä tulee näitä öitä jolloin edes unilääke ei auta, silloin kyllä harmittaa kun seuraavana päivänä on tekemistä, vaikka se olisi kivaakin. Tuossa yksi yö mennessäni keskiyöllä nukkumaan, annoin itselleni luvan nukkua niin pitkään kun kehoni haluaa, siinä vaiheessa kun joku herätti minut illalla klo 17.30, ajattelin että ehkä kuitenkin nousen.