Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hullu idea matkustaa lukion jälkeen ?

Vierailija
14.06.2016 |

Eli oon lukion kakkosella ja haaveena ottaa välivuosi vikan vuoden jälkeen ja matkustella ympäri maailmaa (eurooppaa, amerikkaa tai aasiaa). Matkalle lähtisin kaverini kanssa. Säästöjä matkaa varten ittelläni kerääntynyt tähän asti 6000 ja kaverilla 7000 (kesätyöt ja lisätyöt). Oikeastaan säästöön on laitettu kaikki heheh. Matkailu olisi enemmän "retkeily" tyyppiä eli ei mitään kalliita hotelleija keskustassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hullu idea. Nuo rahat eivät riitä mihinkään, ellet tee töitä kohteissa ympäri maailmaa, tai pääse tutuille asustamaan.

Vierailija
2/4 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olette kyllä säästäneet. 

Kyllä noilla reissuun pääsee. Sikäli kun tarkoitus ei ole lentää bisneksessä ja asua Hiltonissa. Rahtilaivalla Saksaan ja rekan kyydissä pörrää minne mielii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppuselkään ja menoksi. Menette sinne minne nenä vie, ettekä pelkää paikallisia, niin teillähän on runsaasti rahaa. Aasiassa etenkin pärjää pitkälle.

Jos olette valmiita tekemään duunia siellä ja täällä, niin matkakassa kasvaa. Siis tarjoilua, siivousta.. yms. 

Etsikää hostelleja, paikallisten peti ja puuroja. Liftatkaa, varauksella! 

Vierailija
4/4 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin et voisi lukion jälkeistä aikaa viettää!

Itse olen pari vuotta reissannut. Teillä on todella hyvä matkabudjetti! Etenkin jos olette valmiita tekemään töitä reissussa, pärjäätte. Ilman töitä tuolla summalla pärjää Aasiassa puolisen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi