Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen unohtelu ja kommentti mulle

Vierailija
14.06.2016 |

Miestä ärsyttää kun mä mielestään jatkuvasti käsken. Minä olen sitä mieltä, että muistutan vaan kun hän itse hajamielielinen. Meillä useampi pieni lapsi ja yksi kun on vauva niin olen imetyksessä paljon kiinni. Mutta teenkin paljon jatkuvasti, eli en "vaan komentele muita".

Tänään illalla mies unohti antaa pikkulapselle hyvin tärkeän iltalääkkeen(annetaan joka ikinen ilta iltapalan kanssa ja mies antanut yhtä usein kun minäkin kun mä siihen aikaan nukutan vauvaa). Oli jo lukemassa satua pojalle kun kuulin pojan sanovan "taidettiin unohtaa tosi tärkee juttu, mun lääke!". Mies ei kommentoinut mitään meni vaan hakemaan ja höpisi muita juttuja lapselle siinä..

Mä sanoin miehelle, että just tämän vuoksi mämuistuttelen ja sanon asioista hänelle nii paljon, nyt pikkunen poika kantoi vastuuta omasta lääkkeestä kun isä unohti. Mies tokaisi mulle "haista sinä v-ttu".

En tiedä miten reagoida.... Miehelle sanoin vakavasti ja rauhallisesti, että tuo oli todella epäasiallista.
Nyt paha olo miehen vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostele miestäsi vielä vähän lisää niin olet varma yh 

Vierailija
22/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti juttu kääntynyt taas ap:n piikkiin. Joo, jatkuva "nalkuttaminen" ja huomauttaminen on ikävää, mutta kuten tässä todistettiin, on näemmä tarpeenkin muistuttaa (en tiedä nalkuttaako ap). En itse kovin montaa vitunhaistattelua kuuntelisi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kuvitella helposti itseni tuoksi mieheksi.

Joku asiaa unohtuu, harmittaa jo itseäkin, mutta onneks lapsi sentään muistutti. Kaikki ois hyvin, mutta sitten mies tulisi jostain nurkan takaa mäkättämään asiasta. Asiasta, joka on jo hoidossa ja kunnossa ja miehen kyllä pitäisi tietää, että en tahallani varmasti unohtanut ja yrittänyt vahingoittaa lastani.

Saattaisi siis itseltäkim päästä suusta joku samankaltainen lausahdus kuin Ap:n mieheltä.

Ja kun tarpeeksi monta kertaa ois nalkuttanut jo hoidetusta asiasta, saisi mies hoitaa ihan itse kaiken, niin ei tarvis olla mun niskassa kyttäämässä.

Vierailija
24/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti juttu kääntynyt taas ap:n piikkiin. Joo, jatkuva "nalkuttaminen" ja huomauttaminen on ikävää, mutta kuten tässä todistettiin, on näemmä tarpeenkin muistuttaa (en tiedä nalkuttaako ap). En itse kovin montaa vitunhaistattelua kuuntelisi kyllä.

Jatkuvan tarkkailun alla eläminen aiheuttaa stressiä. Stressi aiheuttaa mm unohtelua.

Vierailija
25/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. AP itse on täydellinen eikä koskaan unohda mitään? Saanko arvata? Vain AP:n tapa tehdä asioita on oikea tapa?

Juu. On miehellä mukavaa.

Vierailija
26/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
27/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei ole mikään tossu, sitäkö olisit toivonut? Kai aikuista ärsyttää jos vaimo tulee natkuttamaan unohduksesta..auttaisit ja tukisit ennemmin. Onko täällä miehiä kommentoimaan, miten muyt olisi toimineet?

Vierailija
28/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun mun mies ei koskaan nalkuta mulle. Kun mä hoidan ne asiat, mitkä kuuluu hoitaa ja vähän ekstraa ja sovin tärkeät menot ja auton huollot ja siivoan nekin sotkut mitä mies ei näe. Muistan merkkipäivät ja huolehdin että kaapissa on ruokaa ja vessapaperia ja maksan laskut ajallaan. Mä olen toki ikävä ihminen ja nalkutan miehelle, kun ylläolevat asiat ei hoidu ennenkuin jompikumpi kärsii jo seurauksista. En koskaan halunnut alkaa miehen äidiksi, mutta miespä heittäytyi lapseksi kun muutettiin yhteen. Raivostuttava tilanne ja näen niin punaista kun puhutaan kuinka naiset nalkuttaa. No onneksi kohta saan asua yksin ja toista miestä ei talouteen tule, ei enää pää kestä uutta holhottavaa. Ja ystävien suhteita seuranneena, 90% miehistä laistaa kodin metatöistä ja töiden suunnittelusta. Mut naisethan ne on inhottavia kun yrittävät saada miestä osallistumaan. Kiitos kun sain purkautua, helpotti.

Vierailija
29/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vidduako teet tuommosen seulapään kanssa lapsia, vieläpä monta. "Useampi pieni lapsi, yksi niistä vauva". Taidat olla aika seulapää itsekin. Tai seula jostain muusta kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä