Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen unohtelu ja kommentti mulle

Vierailija
14.06.2016 |

Miestä ärsyttää kun mä mielestään jatkuvasti käsken. Minä olen sitä mieltä, että muistutan vaan kun hän itse hajamielielinen. Meillä useampi pieni lapsi ja yksi kun on vauva niin olen imetyksessä paljon kiinni. Mutta teenkin paljon jatkuvasti, eli en "vaan komentele muita".

Tänään illalla mies unohti antaa pikkulapselle hyvin tärkeän iltalääkkeen(annetaan joka ikinen ilta iltapalan kanssa ja mies antanut yhtä usein kun minäkin kun mä siihen aikaan nukutan vauvaa). Oli jo lukemassa satua pojalle kun kuulin pojan sanovan "taidettiin unohtaa tosi tärkee juttu, mun lääke!". Mies ei kommentoinut mitään meni vaan hakemaan ja höpisi muita juttuja lapselle siinä..

Mä sanoin miehelle, että just tämän vuoksi mämuistuttelen ja sanon asioista hänelle nii paljon, nyt pikkunen poika kantoi vastuuta omasta lääkkeestä kun isä unohti. Mies tokaisi mulle "haista sinä v-ttu".

En tiedä miten reagoida.... Miehelle sanoin vakavasti ja rauhallisesti, että tuo oli todella epäasiallista.
Nyt paha olo miehen vuoksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Tunnen tapauksen. Koita kestää, se ei tule muuttumaan..

Vierailija
2/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinna kireellä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla  paha mieli.      Eikö sen pitäisi olla sun miehellä

Vierailija
4/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli kun puoliso puhuu mulle noin. Eikä välitä. ap

Vierailija
5/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ja reilu mies sulla :(

Vierailija
6/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän että ärsyttää, mutta mikä pakko alkaa tuolla tavalla vikistä asiasta ja oikein dramatisoida että "nyt pikku Niko-Petteri joutuu ITSE huolehtimaan lääkkeestän kun isi on niin paska isi!!!1" olet lapsellinen draamakuningatar, ap. Ero teille kohta tulee.

Vierailija
7/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tyyli puhua teillä molemmilla. Ehkä mies muistaisi paremmin, jos et koko ajan kyttäisi? En kestäisi puolisoa, joka tulisi unohtamiseni päälle vielä kommentoimaan ja muistuttamaan, kuinka surkea olen. Toisaalta en pitkään katselisi miestä, joka puhuisi noin rumasti minulle.

Vierailija
8/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke tuli otetuksi, mutta äityli on hermoromahduksen partaalla.

Vittuile ja nalkuta lisää miehelle, kyllä se jossain vaiheessa pakkaa kamansa ja häipyy.

Vierailija
9/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häipyisikin. Tollasta isää ja puolisoa ei kotona tee mieli pitää. ap

Vierailija
10/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko muut elää ko. miehen kanssa? En tie miten toimia...ap

Vierailija
12/29 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häipyisikin. Tollasta isää ja puolisoa ei kotona tee mieli pitää. ap

No, miehenäsi haistattaisin aika varmasti myös, ihan omien tekstiesi perusteella.

Vierailija
13/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luottaa, että päävastuu on sinulla.

Tottakai saa ja pitää sanoa jos on kyse lapsen terveyteen liittyvästä asiasta. Ehkä jatkossa muistaisi paremmin.

Vierailija
15/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki tiedä millä äänensävyllä miestä ripitit, mutta "haista vittu" on kyllä tosi ala-arvoisesti sanottu.

Sinuna ehkä olisin jättänyt tuon pieni lapsi joutui itse kantamaan vastuun-kohdan pois, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Miten mies pärjää yksin lasten kanssa?

Vierailija
16/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosi paha mieli, kun miehesi huutelee V-sanaa lasten kuullen. Ei tarvi ihmetellä, mistä ne huutelevat koululaiset tulee.

Vierailija
17/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myöhäinen ilta,väsymys..kannattaako ottaa noin vakavasti?Toisekseen toi oli nalkuttamista!Onneksi joku muisti,eikö?Hienoja lapsia kun muisti ihan itse,kehu kehu!!!lappu seinään,lapsi muistaa itse,vastuu tuollaisen muistamisesta pois illasta!

Jos minä väkyttäsin miehelleni unohtelusta yms. tässä 4.n lapsen perheessä saisin väkyttää jatkuvasti,samoin hän!

Ei tuo vie mihkään,anna miehenkin olla.

Vierailija
18/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosi paha mieli, kun miehesi huutelee V-sanaa lasten kuullen. Ei tarvi ihmetellä, mistä ne huutelevat koululaiset tulee.

Voi voi. Kylläpä nyt on paha mieli kohta kaikilla. Ja sillähän ne asiat muuttuu paremmaksi.

Vierailija
20/29 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se miehen tekemisten kyttääminen, arvostelu ja kommentointi. Mietippä itse miltä tuntuisi, jos kotonasi joku arvostelisi ja puuttuisi jatkuvasti sinun tapaasi hoitaa lapsiasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi