Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on jännänainen?

Vierailija
14.06.2016 |

Niin, onko samanlainen kuin jännämies? Kuka julkkis olisi mielestäsi jännänainen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sekaisin oleva kaunis nainen, jonka kanssa on hyvää koukuttava seksiä, mutta joka on välillä väkivaltainen, mustasukkainen, vainoharhainen, yms. Voi esim. joku kaunis päivä puhkoa autosi renkaat.

Joo tää!

Vierailija
62/64 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin just ehkä olevani jännänainen :D Enkä ole mitenkään ylpeä näistä, mutta:

Mulla ei ole lapsia, elän muista riippumatonta elämää toisten mielipiteistä välittämättä, sitoutumiskammoinenkin hieman (jostain syystä päädyn usein seurustelemaan, koska tarjokkaita on.......), 5 pitkää suhdetta elämässäni ja aina vapaus tuntuu ihanammalta. 

En ole perinteisen kaunis, vaan ilmeisesti erikoisennäköinen, olen aika rauhallinen ja taustalla, silti ihmiset ottavat kontaktia ja mitä ihmeellisimpiä ihmisiä paljastuu ihastuneen minuun.

Ikävä kyllä todella monesti myös on käynyt niin, että esim. kaverin poikaystävä tai ihastus on ihastunut minuun. Se tuntuu pahalta. Ja tällä hetkellä kaverini hyvä miespuolinen ystävä, josta huomaan kaverin olevan mustis :S

Niin ja tuolla oli osuvasti kuvattu se mysteerinainen, niin sellainen olen.. Tarvitsen omaa aikaa ja aina en jaksa edes vastata viesteihin.. En kirjoittele esim. faceen asioistani, en kerro kaikille koko ajan missä menen. Vastaavasti kiinnostun itsekin enemmän tällaisista ihmisistä kuin niistä insta-tyypeistä joiden koko ajan pitää tuputtaa itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandora Perse aka Virpi Butt on ihan tr000 jännämuija.

Vierailija
64/64 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kekehän se ois eli kakola crista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä